O szkoleniu
Cel szkolenia
Współczesne wymagania stawiane menedżerom i pracownikom działów zakupów mają kluczowe znaczenie dla każdej nowoczesnej organizacji w której efektywność i optymalizacja poziomu zapasów ma zasadniczy wpływ na poziom zaalokowanych kosztów operacyjnych i czas dostarczania produktów bądź usług na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.
Opracowaliśmy dla Państwa profesjonalny warsztat, którego celem jest pogłębienie i utrwalenie wiedzy poprzez ćwiczenia praktyczne dotyczące umiejętności wykorzystania różnych taktyk i strategii negocjacyjnych. Dzięki odwołaniu się do różnych miar wydajności operacyjnej oraz czynników, od których zależą koszty i jakość w zarządzaniu dostawami zostaną wypracowane różne opcje biznesowe mające krytyczne znaczenie podczas negocjacji z Państwa kontrahentami. Przeanalizujemy krok po kroku wyczerpujące studia przypadków, tak aby zakończyć negocjacje z sukcesem.
Korzyści dla uczestników
Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom:
- Skutecznie przygotować się do rozmów negocjacyjnych z kontrahentami.
- Zdobyć praktyczne umiejętności wypracowywania rozwiązań korzystnych dla obu stron.
- Uniknąć najczęściej popełnianych błędów.
- Budować partnerskie relacje z kooperantami oraz wzmocnić umiejętności szybkiego reagowania na zmieniające się okoliczności rynkowe.
- Aktywnie wykorzystywać szereg technik do osiągnięcia pożądanego rezultatu.
Grupa docelowa
Warsztat szkoleniowy przeznaczony jest przede wszystkim dla:
-specjalistów i kierowników działów zakupów
-pracowników odpowiedzialnych za uzgadnianie warunków handlowych z kontrahentami
-kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla
-osób podejmujących ważne decyzje szczególnie w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw, negocjowania z dostawcami, współpracy handlowej oraz obniżania kosztów w organizacji.
Program szkolenia
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
Wprowadzenie do szkolenia
1. Cel szkolenia
2. Program
3. Logistyka
Negocjacje – wprowadzenie
1. Definicje negocjacji
2. Rodzaje negocjacji
Indywidualny styl negocjacyjny
1. Autodiagnoza
2. Własny styl a styl drugiej strony
3. Dobry negocjator – konieczne kompetencje
Komunikacja z klientem
1. Model DiSC
2. Analiza własnego stylu
3. Rozpoznawanie stylu drugiej strony
4. Narzędzia budowania korzystnej relacji
Wywieranie wpływu
1. Perswazja
2. Techniki i narzędzia wpływu
Niezbywalne prawa kupieckie
Przygotowanie do negocjacji
1. Podstawowe pojęcia przydatne podczas przygotowywania się do negocjacji
2. Możliwości wzmacniania własnej BATNY
3. Persona
4. Model OARR
Wybrane techniki negocjacyjne
1. Rozpoczęcie rozmów
2. Negocjacje właściwe
3. Finalizacja negocjacji
Asertywność handlowa
Symulacja w oparciu o scenariusze.
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Czas trwania
2 dni
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 240 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
- Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
- Ulica i nr: Libelta 1a/2
- Kod pocztowy: 61-706
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7772616176