Negocjacje zakupowe w praktyce - czyli jak skutecznie krok po kroku budować właściwe relacje z dostawcami. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.

O szkoleniu


Cel szkolenia

Współczesne wymagania stawiane menedżerom i pracownikom działów zakupów mają kluczowe znaczenie dla każdej nowoczesnej organizacji w której efektywność i optymalizacja poziomu zapasów ma zasadniczy wpływ na poziom zaalokowanych kosztów operacyjnych i czas dostarczania produktów bądź usług na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.

Opracowaliśmy dla Państwa profesjonalny warsztat, którego celem jest pogłębienie i utrwalenie wiedzy poprzez ćwiczenia praktyczne dotyczące umiejętności wykorzystania różnych taktyk i strategii negocjacyjnych. Dzięki odwołaniu się do różnych miar wydajności operacyjnej oraz czynników, od których zależą koszty i jakość w zarządzaniu dostawami zostaną wypracowane różne opcje biznesowe mające krytyczne znaczenie podczas negocjacji z Państwa kontrahentami. Przeanalizujemy krok po kroku wyczerpujące studia przypadków, tak aby zakończyć negocjacje z sukcesem.

Dlaczego warto wziąć udział?


Korzyści dla uczestników

Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom:
- Skutecznie przygotować się do rozmów negocjacyjnych z kontrahentami.
- Zdobyć praktyczne umiejętności wypracowywania rozwiązań korzystnych dla obu stron.
- Uniknąć najczęściej popełnianych błędów.
- Budować partnerskie relacje z kooperantami oraz wzmocnić umiejętności szybkiego reagowania na zmieniające się okoliczności rynkowe.
- Aktywnie wykorzystywać szereg technik do osiągnięcia pożądanego rezultatu.

Kto powinien wziąć udział?


Grupa docelowa

Warsztat szkoleniowy przeznaczony jest przede wszystkim dla:
-specjalistów i kierowników działów zakupów
-pracowników odpowiedzialnych za uzgadnianie warunków handlowych z kontrahentami
-kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla
-osób podejmujących ważne decyzje szczególnie w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw, negocjowania z dostawcami, współpracy handlowej oraz obniżania kosztów w organizacji.

Program szkolenia

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Wprowadzenie do szkolenia
1. Cel szkolenia
2. Program
3. Logistyka
Negocjacje – wprowadzenie
1. Definicje negocjacji
2. Rodzaje negocjacji
Indywidualny styl negocjacyjny
1. Autodiagnoza
2. Własny styl a styl drugiej strony
3. Dobry negocjator – konieczne kompetencje
Komunikacja z klientem
1. Model DiSC
2. Analiza własnego stylu
3. Rozpoznawanie stylu drugiej strony
4. Narzędzia budowania korzystnej relacji
Wywieranie wpływu
1. Perswazja
2. Techniki i narzędzia wpływu
Niezbywalne prawa kupieckie
Przygotowanie do negocjacji
1. Podstawowe pojęcia przydatne podczas przygotowywania się do negocjacji
2. Możliwości wzmacniania własnej BATNY
3. Persona
4. Model OARR
Wybrane techniki negocjacyjne
1. Rozpoczęcie rozmów
2. Negocjacje właściwe
3. Finalizacja negocjacji
Asertywność handlowa
Symulacja w oparciu o scenariusze.
 

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

-
-
-

Rejestracja

szkolenie online
1 202
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 240 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
  • Ulica i nr: Libelta 1a/2
  • Kod pocztowy: 61-706
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7772616176

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska Libelta 1a/2

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań, Polska
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. SEMPER Szkolenia to instytucja głównie specjalizująca się w real...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!