O szkoleniu
UCZESTNICY:
Nauczą się budować skuteczne strategie PR oparte na autentyczności i wartościach
Poznają narzędzia do współpracy z mediami, twórcami i influencerami
Zyskają gotowy plan komunikacji kryzysowej i praktyczne techniki reakcji
Dowiedzą się, jak wykorzystywać kanały własne, earned media i AI w działaniach PR
UCZESTNICY:
Nauczą się budować skuteczne strategie PR oparte na autentyczności i wartościach
Poznają narzędzia do współpracy z mediami, twórcami i influencerami
Zyskają gotowy plan komunikacji kryzysowej i praktyczne techniki reakcji
Dowiedzą się, jak wykorzystywać kanały własne, earned media i AI w działaniach PR
- Dla specjalistów PR, którzy chcą uaktualnić swoją wiedzę o nowoczesne narzędzia i kanały komunikacji
- Dla menedżerów komunikacji i marketingu odpowiedzialnych za wizerunek mark
- Dla osób zajmujących się social media, employer brandingiem i relacjami z mediami
Program szkolenia
Jak zmieniła się definicja public relations?
Od komunikacji jednostronnej do relacji i współtworzenia
Czym różni się PR od content marketingu, influencer marketingu i reklamy?
Co dziś znaczy „dobry przekaz”? Autentyczność i wartości marki
PR jako storytelling: jak budować narracje?
PR reaktywny vs. PR proaktywny
Kiedy mówić, kiedy milczeć, a kiedy działać?
Główne założenia strategiczne dla Twojej marki — warsztat
Zmieniająca się rola mediów tradycyjnych – czy wciąż warto?
Jak przygotować komunikat, który naprawdę zainteresuje redakcję?
Jak budować relacje z dziennikarzami w social media?
Eventy w centrum uwagi
Zasady skutecznej komunikacji kryzysowej
Jak reagować na hejt, dezinformację, fake newsy?
Opracowanie zasad komunikacji kryzysowej dla Twojej marki
Jak wykorzystać blog, social media, podcast, YouTube do PR-u?
Newslettery, podcasty, video – nowi „wydawcy”, nowe szanse
Co to znaczy earned media dziś i jak je zdobywać?
UGC i współtworzenie treści jako narzędzie PR
Czas trwania
9-16 / 7 godzin
Prelegenci
Ekspertka w komunikacji biznesowej, public relations, mediach społecznościowych oraz content marketingu i copywritingu w dobie AI. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing. Od strategii do efektów” oraz „Marketing wartości”. Trenerka i wykładowczyni akademicka współpracująca z Collegium Civitas i Uniwersytetem SWPS. Specjalizuje się w nowoczesnym PR, strategiach social media, content marketingu i copywritingu dostosowanym do zmian technologicznych. Publikowała m.in. w Polska The Times, Socialpress.pl, Brief i Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym. Prelegentka branżowych wydarzeń, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia z zakresu public relations, komunikacji marketingowej, content marketingu oraz skutecznej obecności marki w social mediach — pomagając firmom budować relacje, zwiększać widoczność i reagować na nowe trendy i potrzeby. Prowadzi w Warszawie własną agencję PR i marketingową - Koncept Team.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-876 Warszawa
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 050 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
- 4.76% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.
- Nazwa firmy: Akademia KFK
- Ulica i nr: Ogrodowa 58
- Kod pocztowy: 00-876
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5263684984
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
