Nowoczesny PR Manager

O szkoleniu

UCZESTNICY:

  •  Nauczą się budować skuteczne strategie PR oparte na autentyczności i wartościach

  •  Poznają narzędzia do współpracy z mediami, twórcami i influencerami

  •  Zyskają gotowy plan komunikacji kryzysowej i praktyczne techniki reakcji

  •  Dowiedzą się, jak wykorzystywać kanały własne, earned media i AI w działaniach PR

Dlaczego warto wziąć udział?

UCZESTNICY:

  •  Nauczą się budować skuteczne strategie PR oparte na autentyczności i wartościach

  •  Poznają narzędzia do współpracy z mediami, twórcami i influencerami

  •  Zyskają gotowy plan komunikacji kryzysowej i praktyczne techniki reakcji

  •  Dowiedzą się, jak wykorzystywać kanały własne, earned media i AI w działaniach PR

Kto powinien wziąć udział?
  • Dla specjalistów PR, którzy chcą uaktualnić swoją wiedzę o nowoczesne narzędzia i kanały komunikacji
  •  Dla menedżerów komunikacji i marketingu odpowiedzialnych za wizerunek mark
  • Dla osób zajmujących się social media, employer brandingiem i relacjami z mediami

Program szkolenia

1. Public Relations – więcej niż wizerunek
  • Jak zmieniła się definicja public relations?

  • Od komunikacji jednostronnej do relacji i współtworzenia

  • Czym różni się PR od content marketingu, influencer marketingu i reklamy?

2. Nowoczesna strategia PR
  • Co dziś znaczy „dobry przekaz”? Autentyczność i wartości marki

  • PR jako storytelling: jak budować narracje?

  • PR reaktywny vs. PR proaktywny

  • Kiedy mówić, kiedy milczeć, a kiedy działać?

  • Główne założenia strategiczne dla Twojej marki — warsztat

3. Media relations 2.0: współpraca z dziennikarzami i twórcami treści
  • Zmieniająca się rola mediów tradycyjnych – czy wciąż warto?

  • Jak przygotować komunikat, który naprawdę zainteresuje redakcję?

  • Jak budować relacje z dziennikarzami w social media?

  • Eventy w centrum uwagi

4. Kryzys wizerunkowy – jak reagować, gdy wszystko się pali?
  • Zasady skutecznej komunikacji kryzysowej

  • Jak reagować na hejt, dezinformację, fake newsy?

  • Opracowanie zasad komunikacji kryzysowej dla Twojej marki

5. Public Relatiions w kanałach własnych i earned media
  • Jak wykorzystać blog, social media, podcast, YouTube do PR-u?

  • Newslettery, podcasty, video – nowi „wydawcy”, nowe szanse

  • Co to znaczy earned media dziś i jak je zdobywać?

  • UGC i współtworzenie treści jako narzędzie PR

6. Influencerzy jako nowi liderzy opinii – jak prowadzić PR z ich udziałem7. AI i automatyzacja w PR – pomoc czy zagrożenie?

Czas trwania

9-16 / 7 godzin

Prelegenci

Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Ekspertka w komunikacji biznesowej, public relations, mediach społecznościowych oraz content marketingu i copywritingu w dobie AI. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing. Od strategii do efektów” oraz „Marketing wartości”. Trenerka i wykładowczyni akademicka współpracująca z Collegium Civitas i Uniwersytetem SWPS. Specjalizuje się w nowoczesnym PR, strategiach social media, content marketingu i copywritingu dostosowanym do zmian technologicznych. Publikowała m.in. w Polska The Times, Socialpress.pl, Brief i Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym. Prelegentka branżowych wydarzeń, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing. W Akademii Marketingu KFK prowadzi szkolenia z zakresu public relations, komunikacji marketingowej, content marketingu oraz skutecznej obecności marki w social mediach — pomagając firmom budować relacje, zwiększać widoczność i reagować na nowe trendy i potrzeby. Prowadzi w Warszawie własną agencję PR i marketingową - Koncept Team.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Akademia Marketingu KFK

00-876 Warszawa

Ogrodowa 58

woj. mazowieckie

Rejestracja

Standard
1 018
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 050 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 4.76% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia KFK
  • Ulica i nr: Ogrodowa 58
  • Kod pocztowy: 00-876
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5263684984

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska Ogrodowa 58

Organizator

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Akademia Marketingu KFK oferuje profesjonalne szkolenia z Marketingu, Social Mediów, Sprzedaży (w tym Trade Marketingu i Category Management), AI w biznesie i CX. 13 lat działalności (wcześniej pod nazwą Akademia Marketingu Atrium) Trenerzy eksperci ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!