O szkoleniu
Szkolenie uwzględnia:
- Rekomendację Z Komisji Nadzoru Finansowego dotyczącej ładu wewnętrznego,
- Komunikat UKNF z dnia 04.01.2022r., w którym to stwierdzono, iż przy dokonywaniu oceny
- spełniania wymogów odpowiedniości przez członków zarządów i rad nadzorczych podmiotów nadzorowanych, organ nadzoru uwzględniać będzie wytyczne EBA/GL/2021/06 i oczekuje, że zostaną one uwzględnione również w ocenach prowadzonych przez właściwe organy podmiotów nadzorowanych -opublikowanych w dniu 14.06.2022r. wytycznych EBA/GL/2022/05 Europejskiego Urzędu Nadzoru Bankowego w sprawie roli i obowiązków inspektorów ds. zgodności (ang. AML/CFT compliance officer) oraz organu zarządzającego w obszarze przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (ang. AML/CFT) w instytucjach kredytowych i finansowych, które zaczną obowiązywać od 1.12.2022r.
- specyfikę działalności bankowości spółdzielczej oraz obsługiwanych klientów
- funkcjonalność wykorzystywanych systemów informatycznych,
- podejście kontrolne KNF oraz Komunikaty GIIF.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do instucji finansowych a przede wszystkim dla członków Zarządów i Rad Nadzorczych i ich pracowników.
Program szkolenia
- Prawidłowym ustaleniem ról i zadań poszczególnych osób, stanowisk i organów w procesie zarządzania ryzykiem AML
- Wyznaczeniem osób odpowiedzialnych
- Wprowadzeniem i bieżącej aktualizacji procedur wewnętrznych
- Rejestracją transakcji powyżej 15.000 EUR i przesyłaniu ich do GIIF
- Oceną ryzyka klientów
- Stosowaniem adekwatnych środków bezpieczeństwa finansowego
- Bieżącą analizą transakcji klientowskich oraz typowanie i zgłaszanie do GIIF Transakcji podejrzanych oraz transakcji spełniających przesłanki Uzasadnionego podejrzenia popełnienia przestępstwa prania pieniędzy
- Oceną ryzyka tzw. instytucjonalnego i zarządzanie w.w ryzykiem
- Zapewnieniem szkoleń pracowniczych z zakresu AML
- Wprowadzeniem skutecznej procedury anonimowego zgłaszania naruszeń przepisów lub nacisków lub gróźb kierowanych pod adresem osób realizujących obowiązki AML
- Realizacją obowiązków związanych ze stosowaniem szczególnych środków ograniczających
- Archiwizacją dokumentacji związanej z realizacją zastosowanych środków
- Bezpieczeństwa finansowego oraz przeprowadzonych transakcji klientów
Czas trwania
09.00-13.00
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Komputer z dostępem do Internetu
Komputer z dostępem do Internetu
Komputer z dostępem do Internetu
Rejestracja
Wybierz termin:
Szkolenie online
za osobę
490
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- Każda kolejna osoba z firmy 290 zł +23 % VAT
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję
"Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."
Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby.
W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności.
Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Finansów
- Ulica i nr: Jana Kazimierza 16
- Kod pocztowy: 01-248
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7582118133
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Eventis.pl
04-395 Warszawa
ul. Siennicka 22/22
Organizator

Centrum Rozwoju Finansów
01-248 Warszawa, Polska
Jana Kazimierza 16
woj. mazowieckie
Centrum Rozwoju Finansów powstało w odpowiedzi na potrzeby szkoleniowe najważniejszych sektorów gospodarki, wynikające z nieustannych zmian i interpretacji przepisów prawa, rachunkowości, podatków, a także szeroko pojętych finansów.
Nasz zespół tw...
Powiadomienia o nowych terminach