O szkoleniu
Celem naszych warsztatów "Obrona ceny i marży w rozmowie handlowej" jest wyposażenie uczestników w zestaw niezbędnych umiejętności, które pomogą im skutecznie prowadzić negocjacje handlowe.
✅ Poznasz techniki obrony ceny, które pozwolą Ci bronić marżę i przekonać klientów, że warto inwestować w Twój produkt lub usługę, nawet bez konieczności obniżania cen.
Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży. Zapraszamy również szefów sprzedaży - zawsze możesz podzielić się swoją wiedzą ze swoimi współpracownikami.
Program szkolenia
PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI
- Informacja i jej przetwarzanie
- Sztuka zadawania odpowiednich pytań
- Określenie warunków brzegowych
- Analiza celów negocjacyjnych
- BATNA
- ZOPA
UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNE
- Techniki negocjacji
- Reguły wywierania wpływu
- Obrona przed manipulacją
- Taktyki negocjacyjne
Identyfikacja prawdziwych interesów rozmówcy.
- Interes a stanowisko – czego oczekuje rozmówca.
- Pytania pozwalające odkryć prawdziwe interesy rozmówcy.
- Aktywne słuchanie w służbie przekonywania do swojego stanowiska.
JAK BYĆ EKSPERTEM I BUDOWAĆ WARTOŚĆ DLA KLIENTA?
- W poszukiwaniu argumentów.
- 4 ASY sprzedawcy.
- Budowanie wartości osoby/produktu/firmy.
- Pewność siebie/autoprezentacja.
- Cena - kiedy klient wybiera najniższą?
- Pytania kupno/brak zakupu
Cena - jeden z trudniejszych tematów rozmowy z klientem.
- Co nas wyróżnia na rynku - radzenie sobie z konkurencją.
- Kiedy i jak zaprezentować cenę?
- Najczęstsze gry i wymówki klienta, stosowane podczas rozmów o cenie.
- Zachowania stron i strategie prowadzenia negocjacji cenowych
Wiedza i umiejętności niezbędne w efektywnych rozmowach sprzedażowych
- Rozpoznawanie własnych przekonań i motywacji
- Praktyczne wykorzystanie języka perswazji oraz zasad wywierania wpływu
- Skuteczna argumentacja -dostosowywanie stylu do cech osobowych rozmówcy
Rozwiązywanie trudnych sytuacji negocjacyjnych i techniki obrony ceny
- Przygotowanie do negocjacji i wybór adekwatnych narzędzi
- Strategia małych kroczków, czyli jak ustępować i jak przekonywać?
- Odmowa Klienta i radzenie sobie z patem negocjacyjnym
- Wykorzystanie asertywności jako narzędzia wspierającego w negocjacjach
Negocjacje cenowe -trening umiejętności
- Przygotowanie ról na bazie własnych scenariuszy
- Prowadzenie rozmów [ćwiczenia w parach]
- Analiza rozmów pod kątem zastosowanych metod i ich skuteczności [samoocena i informacje zwrotne od Uczestników; podsumowanie ze strony trenera]
Czas trwania
2 dni, od 9 do 16
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
- Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
- Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
- Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
- W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
- Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
- Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
- Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.
Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
- Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
- Kod pocztowy: 44-337
- Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
- Numer NIP: 6511024789
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
