O szkoleniu
Jako Sygnatariusze Partnerstwa w Dostępności podpisanego w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, specjalizujemy się w szkoleniach i kursach związanych m.in. z tematyką osób z niepełnosprawnościami.
Jesteśmy autentyczni w tym, co przekazujemy, dlatego szkolenie OBSŁUGA KLIENTÓW O SZCZEGÓLNYCH POTRZEBACH - OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI prowadzone jest przez profesjonalną Trenerkę, która dodatkowo od urodzenia jest osobą z niepełnosprawnością, co pozwoli na bezpośrednią wymianę wiedzy i doświadczeń związanych z tematyką szkolenia.
- Podniesiemy kompetencje uczestników w zakresie obsługi klientów borykających się z różnymi rodzajami niepełnosprawności
- Przekażemy wiedzę na temat tego, w jaki sposób porozumieć się z osobą głuchą lub niedosłyszącą, w jaki sposób pomóc osobie niewidomej czy wesprzeć klienta poruszającego się na wózku
- Złamiemy stereotypy, przekażemy zasady savoir-vivre’u w stosunku do osób z niepełnosprawnościami
- Opowiemy o prawach i obowiązkach dotyczących osób z niepełnosprawnością
- Uczestnicy szkolenia zyskają wiedzę na temat różnych rodzajów niepełnosprawności i potrzeb z tym związanych, co przełoży się bezpośrednio na jakość obsługi tego typu klientów
- Nasze szkolenie prowadzone jest przez dwóch trenerów, z których jeden jest osobą z niepełnosprawnością. Dzięki temu uzyskujemy niepowtarzalną okazję do czerpania bezpośrednio z doświadczeń życiowych osoby borykającej się z niepełnosprawnością
Poprzez nabycie umiejętności obsłużenia klienta z niepełnosprawnością, firmy i instytucje pozytywnie wyróżniają się na rynku budując swój pozytywny wizerunek
Szkolenie kierujemy do osób mających kontakt w swojej pracy zawodowej z osobami z niepełnosprawnościami, w szczególności:
- dla osób pracujących w działach obsługi klienta
- dla osób opiekujących się osobami z niepełnosprawnościami
- dla pracowników Firm, które chcą poprawić jakość obsługi klienta z niepełnosprawnościami
Program szkolenia
Obecna wiedza uczestników na temat niepełnosprawności
Czym jest niepełnosprawność?
Definicja niepełnosprawności według WHO
Niepełnosprawność w liczbach
Rodzaje niepełnosprawności: niepełnosprawność ruchowa, niepełnosprawność wzroku, niepełnosprawność słuchu, niepełnosprawność intelektualna
Sprzęt służący osobą z niepełnosprawnością
Akty prawne regulujące prawa osób z niepełnosprawnościami
Stereotypy i sposoby zapobiegania stereotypizacji
Jak uczestnicy postrzegają osoby z niepełnosprawnością?
Specjalne potrzeby osób z niepełnosprawnością
Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością ruchową
Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością wzroku
Savoir-vivre wobec osób głuchych i niedosłyszących
Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością intelektualną
Pies asystent – prawa i obowiązki klienta z niepełnosprawnością
„Bo niepełnosprawność to tylko jedna z cech”
Etykieta Językowa
Różne rodzaje niepełnosprawności –jak się zachować w konkretnej sytuacji?
Jak wesprzeć klienta z niepełnosprawnością – praktyka
Podsumowanie
Czas trwania
Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
Forma zajęć
Prelegenci
Doświadczony Trener specjalizujący się w tematyce dostępności, obsługi osób/klientów ze szczególnymi potrzebami. Ekspert w zakresie tematyki osób z niepełnosprawnościami.
Pracowniczka socjalna i coachka, specjalistka ds. dostępności informacyjno- komunikacyjnej i architektonicznej.
Od 27 lat osoba poruszającą się na wózku. Kobieta, dla której niemożliwe nie istnieje. Trenerka, która podczas szkoleń pokazuje, że niepełnosprawność ogranicza, ale absolutnie nie uniemożliwia realizacji siebie w każdym aspekcie życia.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Warunkiem udziału w wydarzeniu jest wysłanie zgłoszenia i opłacenie udziału w wydarzeniu na podstawie wystawionej faktury
- Nazwa firmy: Coach360 Aneta Chmielewska-Boyd
- Ulica i nr: Grunwaldzka 71
- Kod pocztowy: 05-400
- Miejscowość: Otwock
- Numer NIP: 5321575391
Masz pytania? Napisz do nas
