Obsługa Klientów ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnościami

O szkoleniu

Jako Sygnatariusze Partnerstwa w Dostępności podpisanego w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, specjalizujemy się w szkoleniach i kursach związanych m.in. z tematyką osób z niepełnosprawnościami. 

Jesteśmy autentyczni w tym, co przekazujemy, dlatego szkolenie OBSŁUGA KLIENTÓW O SZCZEGÓLNYCH POTRZEBACH - OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI prowadzone jest przez profesjonalną Trenerkę, która dodatkowo od urodzenia jest osobą z niepełnosprawnością, co pozwoli na bezpośrednią wymianę wiedzy i doświadczeń związanych z tematyką szkolenia.


Dlaczego warto wziąć udział?
  • Podniesiemy kompetencje uczestników w zakresie obsługi klientów borykających się z różnymi rodzajami niepełnosprawności
  • Przekażemy wiedzę na temat tego, w jaki sposób porozumieć się z osobą głuchą lub niedosłyszącą, w jaki sposób pomóc osobie niewidomej czy wesprzeć klienta poruszającego się na wózku
  • Złamiemy stereotypy, przekażemy zasady savoir-vivre’u w stosunku do osób z niepełnosprawnościami
  • Opowiemy o prawach i obowiązkach dotyczących osób z niepełnosprawnością
  • Uczestnicy szkolenia zyskają wiedzę na temat różnych rodzajów niepełnosprawności i potrzeb z tym związanych, co przełoży się bezpośrednio na jakość obsługi tego typu klientów
  • Nasze szkolenie prowadzone jest przez dwóch trenerów, z których jeden jest osobą z niepełnosprawnością. Dzięki temu uzyskujemy niepowtarzalną okazję do czerpania bezpośrednio z doświadczeń życiowych osoby borykającej się z niepełnosprawnością
  • Poprzez nabycie umiejętności obsłużenia klienta z niepełnosprawnością, firmy i instytucje pozytywnie wyróżniają się na rynku budując swój pozytywny wizerunek


Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie kierujemy do osób mających kontakt w swojej pracy zawodowej z osobami z niepełnosprawnościami, w szczególności:

  • dla osób pracujących w działach obsługi klienta
  • dla osób opiekujących się osobami z niepełnosprawnościami
  • dla pracowników Firm, które chcą poprawić jakość obsługi klienta z niepełnosprawnościami


Program szkolenia


Moduł 1

     Obecna wiedza uczestników na temat niepełnosprawności

     Czym jest niepełnosprawność?

     Definicja niepełnosprawności według WHO

     Niepełnosprawność w liczbach


Moduł 2

     Rodzaje niepełnosprawności: niepełnosprawność ruchowa, niepełnosprawność wzroku, niepełnosprawność słuchu, niepełnosprawność intelektualna

     Sprzęt służący osobą z niepełnosprawnością

     Akty prawne regulujące prawa osób z niepełnosprawnościami


Moduł 3

     Stereotypy i sposoby zapobiegania stereotypizacji

     Jak uczestnicy postrzegają osoby z niepełnosprawnością?

     Specjalne potrzeby osób z niepełnosprawnością


Moduł 4

     Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością ruchową

     Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością wzroku

     Savoir-vivre wobec osób głuchych i niedosłyszących

     Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością intelektualną

     Pies asystent – prawa i obowiązki klienta z niepełnosprawnością


Moduł 5

     „Bo niepełnosprawność to tylko jedna z cech”

     Etykieta Językowa

     Różne rodzaje niepełnosprawności –jak się zachować w konkretnej sytuacji?

    Jak wesprzeć klienta z niepełnosprawnością – praktyka

    Podsumowanie



Czas trwania

Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych

Forma zajęć

Prelegenci

Doświadczony Trener specjalizujący się w tematyce dostępności, obsługi osób/klientów ze szczególnymi potrzebami. Ekspert w zakresie tematyki osób z niepełnosprawnościami. 

Pracowniczka socjalna i coachka, specjalistka ds. dostępności informacyjno- komunikacyjnej i architektonicznej.

Od 27 lat osoba poruszającą się na wózku. Kobieta, dla której niemożliwe nie istnieje. Trenerka, która podczas szkoleń pokazuje, że niepełnosprawność ogranicza, ale absolutnie nie uniemożliwia realizacji siebie w każdym aspekcie życia.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Standard
940
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem udziału w wydarzeniu jest wysłanie zgłoszenia i opłacenie udziału w wydarzeniu na podstawie wystawionej faktury

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Coach360 Aneta Chmielewska-Boyd
  • Ulica i nr: Grunwaldzka 71
  • Kod pocztowy: 05-400
  • Miejscowość: Otwock
  • Numer NIP: 5321575391

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Coach360 Aneta Chmielewska-Boyd
05-400 Otwock, Polska Grunwaldzka 71

Organizator

Coach360 Aneta Chmielewska-Boyd
05-400 Otwock, Polska
Grunwaldzka 71
woj. mazowieckie
W Coach360 naszym celem jest budowanie lepszego świata pracy. Na szkoleniach, które oferujemy, skupiamy się na wspieraniu rzeczywistego rozwoju i osiąganiu wymiernych rezultatów, pomagając klientom odnosić sukcesy we wszystkich obszarach życia. Dlate...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!