Office 365 Administration and Troubleshooting

O szkoleniu

Uczestnicy poznają szeroki zakres wiedzy przydatnej do podniesienia jakości wykorzystania usługi Microsoft Office 365. Będą w stanie poznać i zrozumieć często popełniane błędy związane z konfiguracją usług Online.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie dla specjalistów IT, którzy zarządzają usługami Office 365 (tożsamości, zależności, wymagania i wsparcie techniczne). Kurs koncentruje się na umiejętnościach niezbędnych do administrowania i rozwiązywania problemów usługi Office 365 i najważniejszych usług Office 365, takich jak Exchange Online, SharePoint Online i Skype dla Firm. Obejmuje również funkcje bezpieczeństwa i zgodności z Office 365.

 

Program szkolenia

  1. Omówienie usług Office 365
    • Omówienie usług
    • Omówienie licencjonowania Office 365
    • Konfiguracja dzierżawy Office 365
    • Klienci
  2. Administracja usługą, narzędzia i sposoby
    • Zarządzanie za pomocą paneli administracyjnych
    • Zarządzanie za pomocą PowerShell
    • Zarządzanie dostępem administracyjnym
    • Rozwiązywanie problemów z administrowaniem w usłudze Office 365
  3. Administrowanie i rozwiązywanie problemów związanych z synchronizacją katalogów i obiektami katalogu
    • Omówienie synchronizacji katalogów
    • Zarządzanie AzureAD
    • Zarządzanie użytkownikami i grupami w Office 365
    • Rozwiązywanie problemów związanych z obiektami AD i ich synchronizacją
  4. Administracja i rozwiązywanie problemów z usługą Exchange Online
    • Omówienie zarządzania Exchange Online
    • Administracja odbiorcami Exchange Online
    • Administracja zasadami dostępu do usługi Exchange Online
    • Rozwiązywanie problemów z Exchange Online
  5. Administracja i rozwiązywanie problemów z usługą Skype for Business
    • Omówienie zarządzania usługą Skype for Business
    • Administracja użytkownikami i połączeniem ze Skype for business
    • Rozwiązywanie problemów z usługą Skype for Business
  6. Administracja i rozwiązywanie problemów z usługą SharePoint Online
    • Omówienie zarządzania usługą SharePoint Online
    • Administracja kolekcjami witryn
    • Administracja zewnętrznymi użytkownikami w SharePoint Online
    • Konfiguracja OneDrive for Business
    • Rozwiązywanie problemów z SharePoint Online
  7. Planowanie w wdrażanie Office 365 ProPlus
    • Omówienie Office 365 ProPlus
    • Zarządzanie wdrażaniem dla użytkowników Office 365 ProPlus
    • Rozwiązywanie problemów z wdrożeniami Office 365 ProPlus
  8. Administracja i rozwiązywanie problemów z ustawieniami zgodności i bezpieczeństwa w Office 365
    • Przegląd funkcji zgodności w Office 365
    • Administrowanie usługami Azure Rights Management w Office 365
    • Konfigurowanie i administrowanie zabezpieczeniami poczty e-mail w Office 365
    • Rozwiązywanie problemów dotyczących zgodności i ochrony Office 365

Czas trwania

3 dni

Prelegenci

Trener Altkom Akademia

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5.
Monitor o rozdzielczości FullHD.
Stabilne łącze internetowe o przepustowości umożliwiającej komfortową naukę i zabawę.
Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5.
Monitor o rozdzielczości FullHD.
Stabilne łącze internetowe o przepustowości umożliwiającej komfortową naukę i zabawę.
Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5.
Monitor o rozdzielczości FullHD.
Stabilne łącze internetowe o przepustowości umożliwiającej komfortową naukę i zabawę.

Rejestracja

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
2 700
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, wsparcie po szkoleniu
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Altkom Akademia S.A.
  • Ulica i nr: ul. Chłodna 51
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1880008391

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Altkom Akademia S.A.
00-867 Warszawa, Polska
ul. Chłodna 51
woj. mazowieckie
Altkom Akademia jest częścią Grupy Altkom, przedsiębiorstwa założonego w 1988 roku i z sukcesem działającego nieprzerwanie przez ponad 30 lat. Od 1992 roku realizujemy szkolenia, kursy i rozmaite projekty edukacyjne skierowane zarówno do informatyków...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!