O szkoleniu
Uczestnik zapozna się z obowiązującymi przepisami prawa, a także dowie się o planowanych nowelizacjach. Dzięki szczegółowym omówieniom i licznym przykładom ugruntuje i zaktualizuje swoją wiedzę.
Znajomość aktualnych przepisów pozwoli uczestnikowi uniknąć niekorzystnych konsekwencji, związanych
z brakiem wypełniania ciążących na nim obowiązków prawno-podatkowych.
Podczas tego szkolenia dowiesz się, jak skutecznie zarządzać kluczowymi aspektami dotyczącymi rozliczeń pracowniczych i optymalizacji procesów w Twojej firmie w module Kadry i Płace.
Pracownicy działu kadr i płac, księgowości.
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o profesjonalistach zajmujących się kadrami i płacami w systemie ERP Comarch Optima.
Program szkolenia
- jak zdefiniować kalendarze dla pracy w systemach podstawowym, równoważnym i zadaniowym?
- jak rejestrować dzień wolny za święto przypadające w sobotę?
- jak rozliczać nadgodziny czasem wolnym?
- co to są wskaźniki firmowe oraz atrybuty pracownicze i jak można je wykorzystać przy definiowaniu typów wypłat?
- jakie możliwości w naliczaniu elementów wypłat kryją się za algorytmem 12?
- w jaki sposób przeprowadzana jest kontrola kosztów pracowniczych wg miejsc ich powstawania (MPK)?
- jakie są możliwości definiowania własnych kolumn oraz filtrów na formularzach: listy pracowników, list płac oraz wypłat pracowników?
- co jest niezbędne do konfiguracji wysyłki deklaracji rozliczeniowych ZUS bezpośrednio do ZUS PUE lub do Płatnika?
- w jaki sposób robotyzacja procesów RPA i automatyzacja w Optimie Kadry i Płace wspiera działy Payroll?
Czas trwania
10.00-15.00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 649 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
- Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
- Kod pocztowy: 65-021
- Miejscowość: Zielona Góra
- Numer NIP: 9730814671
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
