O szkoleniu
Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z podstawowymi i zaawansowanymi funkcjami programu Optima, umożliwiającymi efektywne zarządzanie księgowością i magazynem.
Uczestnicy nauczą się samodzielnie tworzyć zestawienia księgowe, dodawać kolumny, tworzyć schematy księgowe oraz eliminować błędy za pomocą dostępnych narzędzi.
- Nabycie praktycznych umiejętności w obsłudze programu Optima.
- Optymalizacja procesów księgowych i magazynowych.
- Zwiększenie efektywności pracy dzięki automatyzacji i personalizacji narzędzi.
- Bezpośrednie wsparcie poszkoleniowe oraz materiały szkoleniowe.
- Główni księgowi,
- Pracownicy działów księgowości,
- Dyrektorzy finansowi,
- Prezesi i Właściciele firm.
Program szkolenia
- Założenie Bazy Wzorcowej
- Tworzenie nowej bazy danych.
- Personalizacja aktywnego okna w rejestrze zakupu skróty klawiszowe
- Import Dokumentów przez OCR w przyszłości KSEF
- Konfiguracja modułu OCR.
- Importowanie dokumentów i weryfikacja poprawności danych.
- Tworzenie Własnych Zestawień Księgowych
- Definiowanie i modyfikacja zestawień księgowych.
- Podsumowywanie List
- Techniki podsumowywania danych w listach.
- Praktyczne przykłady zastosowań.
- Dodawanie i podsumowywanie kolumn.
- Tworzenie kolumn dodatkowych.
- Tworzenie Schematów Księgowych
- Samodzielne tworzenie i modyfikacja schematów księgowych.
- Przykłady praktyczne.
- Dostosowanie schematów księgowych bez zapytań SQL.
- Księgowania Okresowe
- Definiowanie i wprowadzanie księgowań okresowych.
- Automatyzacja procesów księgowych.
- Przeksięgowanie na wynik
- Automatyczne Rozrachunki
- Konfiguracja i zarządzanie automatycznymi rozrachunkami.
- Księgowanie Dokumentów Handlowych
- Księgowanie faktur sprzedaży i zakupu.
- Księgowanie dokumentów PZ, WZ, MM, RW i PW.
- Weryfikacja Wartości Magazynu
- Techniki weryfikacji wartości magazynowych.
- Eliminowanie błędów za pomocą dostępnych narzędzi.
Czas trwania
10.00-15.00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 649 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
- Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
- Kod pocztowy: 65-021
- Miejscowość: Zielona Góra
- Numer NIP: 9730814671
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
