O szkoleniu
- Zautomatyzowanie procesów księgowych, oszczędność czasu, usprawnienie pracy
- Pogłębienie wiedzy o zaawansowanych schematach księgowych
- Eliminacja błędów i poprawa dokładności księgowości
- Zwiększenie wydajności pracy działu księgowości
- Możliwość rozszerzenia zakresu usług o nowych klientów
Szkolenie jest skierowane dla doświadczonych księgowych już pracujących w Comarch OPTIMA.
Program szkolenia
- Wprowadzenie do zaawansowanych schematów księgowych:
- Korzyści płynące z zastosowania zaawansowanych schematów księgowych
- Omówienie działania schematów księgowych w Comarch OPTIMA
- Konfiguracja OPTIMA dla optymalnego działania schematów księgowych:
- Dostosowanie ustawień systemu do efektywnego wykorzystania schematów
- Zaawansowane mechanizmy księgowe:
- Wspólne rozliczanie i rozrachunki - automatyzacja procesów, prawidłowa konfiguracja oraz ustawianie schematów to podstawa braku rozbieżności pomiędzy saldami w modułach kasa bank, rozrachunkami i saldami na kontach
- Księgowanie transakcji walutowych z automatycznym księgowaniem różnic kursowych
- Księgowanie transakcji bezgotówkowych z kart, PayU, PayPro
- Księgowanie transakcji dla podmiotów powiązanych
- Ustawienie schematu dla leasingu i samochodów osobowych
- Automatyczne przeksięgowanie VAT na przełomie miesięcy schematy stowarzyszone (efekt obroty kont zgodne z deklaracją VAT)
- Schematy księgowe dla specyficznych operacji:
- Księgowanie wyciągów bankowych bez przypisywania kont przeciwstawnych (schemat dla PLN i waluty)
- Dodatkowe funkcjonalności schematów:
- Kolumny dodatkowe na listach, grupowanie danych
- Szybkie tworzenie PK
- Księgowanie konta zespołu 5, grupowanie kont, podstawa raportowania kosztów bez dużego nakładu pracy
- Optymalizacja pracy z wykorzystaniem schematów:
- Praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia i modyfikowania schematów
- Zaawansowane techniki automatyzacji księgowości
- Rozwiązywanie problemów i typowe błędy
- Obszary robotyzacji.
- Integracja z KSeF.
Czas trwania
10.00-15.00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 649 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
- Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
- Kod pocztowy: 65-021
- Miejscowość: Zielona Góra
- Numer NIP: 9730814671
Masz pytania? Napisz do nas
Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator