Optymalizacja zaawansowanych schematów księgowych w Comarch Optima (część I) dla wymagających i sprytnych księgowych

O szkoleniu

  • Zautomatyzowanie procesów księgowych, oszczędność czasu, usprawnienie pracy
  • Pogłębienie wiedzy o zaawansowanych schematach księgowych
  • Eliminacja błędów i poprawa dokładności księgowości
  • Zwiększenie wydajności pracy działu księgowości
  • Możliwość rozszerzenia zakresu usług o nowych klientów 
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie jest skierowane dla doświadczonych księgowych już pracujących w Comarch OPTIMA. 

Program szkolenia

  • Wprowadzenie do zaawansowanych schematów księgowych:
    • Korzyści płynące z zastosowania zaawansowanych schematów księgowych
    • Omówienie działania schematów księgowych w Comarch OPTIMA
  • Konfiguracja OPTIMA dla optymalnego działania schematów księgowych:
    • Dostosowanie ustawień systemu do efektywnego wykorzystania schematów
  • Zaawansowane mechanizmy księgowe:
    • Wspólne rozliczanie i rozrachunki - automatyzacja procesów, prawidłowa konfiguracja oraz ustawianie schematów to podstawa braku rozbieżności pomiędzy saldami w modułach kasa bank, rozrachunkami i saldami na kontach
    • Księgowanie transakcji walutowych z automatycznym księgowaniem różnic kursowych
    • Księgowanie transakcji bezgotówkowych z kart, PayU, PayPro
    • Księgowanie transakcji dla podmiotów powiązanych
    • Ustawienie schematu dla leasingu i samochodów osobowych
    • Automatyczne przeksięgowanie VAT na przełomie miesięcy schematy stowarzyszone (efekt obroty kont zgodne z deklaracją VAT)
  • Schematy księgowe dla specyficznych operacji:
    • Księgowanie wyciągów bankowych bez przypisywania kont przeciwstawnych (schemat dla PLN i waluty)
  • Dodatkowe funkcjonalności schematów:
    • Kolumny dodatkowe na listach, grupowanie danych
    • Szybkie tworzenie PK
    • Księgowanie konta zespołu 5, grupowanie kont, podstawa raportowania kosztów bez dużego nakładu pracy
  • Optymalizacja pracy z wykorzystaniem schematów:
    • Praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia i modyfikowania schematów
    • Zaawansowane techniki automatyzacji księgowości
    • Rozwiązywanie problemów i typowe błędy
  • Obszary robotyzacji. 
  • Integracja z KSeF.

Czas trwania

10.00-15.00

Forma zajęć

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Rejestracja

Cena 1
616
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 649 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

 Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na  konto:

mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598

W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.

Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.

Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.

Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.

Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.

Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.

Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.

Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
  • Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
  • Kod pocztowy: 65-021
  • Miejscowość: Zielona Góra
  • Numer NIP: 9730814671

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
65-021 Zielona Góra, Polska Dąbrowskiego 40

Organizator

Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
65-021 Zielona Góra, Polska
Dąbrowskiego 40
woj. lubuskie
Od 2005 roku szkolimy w zakresie prawa i podatków. Głównym celem naszych szkoleń jest uzyskanie przez każdego uczestnika maximum praktycznej wiedzy, którą wykorzysta bezpośrednio w życiu zawodowym. Programy szkoleń tworzone są na podstawie aktu...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!