O szkoleniu
Szkolenie ma na celu przygotowanie kandydatów do nadzorowania gier hazardowych w szczególności loterii promocyjnych. Podczas szkolenia zostaną przekazane uczestnikom informacje i materiały związane z ustawą o grach hazardowych. Uczestnicy zostaną przygotowani do organizacji, przeprowadzenia, prawidłowego wydania nagród i rozliczenia loterii promocyjnych. Szkolenie odbywa się w cyklu dwudniowym, obejmującym teorię i warsztaty. Szkolenie kończy się egzaminem sprawdzającym wiedzę.
Udział w szkoleniu niesie ze sobą wiele korzyści. Uczestnikom szkolenia nie tylko przekazywana jest wiedza teoretyczna i praktyczna, ale również wzory dokumentów niezbędnych do właściwego przeprowadzenia i rozliczenia loterii promocyjnych. Uczestnicy szkolenia zostaną również przygotowani do przeprowadzenia audytów u organizatorów loterii, mających na celu przygotowanie organizatora do kontroli celno-skarbowej.
Szkolenie skierowane jest do:
Prawników
Dyrektorów i Pracowników Promocji i Marketingu
Brand Menagerów
Księgowych
Dyrektorów i Pracowników Trade Marketingu
Dyrektorów i Pracowników Działów Sprzedaży
Specjalistów ds. Promocji i Marketingu
Właścicieli Agencji Eventowych
Program szkolenia
Program szkolenia:
DZIEŃ 1
1. Loteria promocyjna - gra hazardowa
- definicja loterii, zasady organizacji
- rodzaje najczęściej przeprowadzanych loterii
- najbardziej efektywne mechanizmy
- zalety loterii promocyjnej jako skutecznego narzędzia marketingowego
- kto może organizować loterie
2. Jak zaplanować i wdrożyć skuteczną loterię
- określenie celu planowanej akcji
- dopasowanie budżetu
- grupy docelowej
- określenie czasu
- wybór i dopasowanie najbardziej skutecznej mechaniki
- wybór najlepszych nagród
3. Jak uzyskać zezwolenie na przeprowadzenie loterii
- organy wydające zezwolenia
- wykaz dokumentów niezbędnych do uzyskania zezwolenia
- prawidłowe wzory dokumentów
- wymagane zaświadczenia i zabezpieczenia loterii
- zapewnienie osoby nadzorującej loterię
4. Kwestie podatkowe
- podatki od nagród w loteriach
- warunki zwolnienia z opodatkowania
- możliwość odliczenia VAT
- obowiązek naliczenia VAT
- podatki od nagród w konkursach dla pracowników
- dokumentacja związana z przekazaniem nagród w zakresie podatków
DZIEŃ 2
1. Prawidłowy przebieg i rozliczenie loterii
- dowody udziału w grze
- urządzenia losujące i wymogi prawne
- losowania manualne
- zabezpieczenie udziałów w grze
- obowiązek sprawozdawczy dotyczący podsumowania i rozliczenia gier
2. Kary i restrykcje związane z prowadzeniem gier hazardowych i innych akcji promocyjnych
- Kodeks Karny
- Kodeks Skarbowy
- Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
- RODO
- Jak przygotować się do kontroli ?
3. Konkurs, loteria czy program lojalnościowy porównanie narzędzi marketingowych
- przykłady mechanizmów
- przykłady regulaminów
- omówienie różnic
- zasady dopasowania akcji do potrzeb firmy
- badanie efektywności
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Projektujemy wspólnie dokumenty niezbędne do uzyskania zezwolenia na przeprowadzenie loterii promocyjnej dla naszej firmy.
4. Ochrona danych osobowych uczestników akcji promocyjnych
- prawidłowa konstrukcja wymaganych zgód
- rejestracja zbiorów
- zabezpieczenie danych osobowych w akcjach promocyjnych
Czas trwania
Szkolenie dwudniowe, w wersji online
Godziny od 10.00 do 15.00
Forma zajęć
Prelegenci
dr Beata Wentura - Dudek - właściciel firmy GAMA Marketing Group
Od ponad 20 lat zajmuje się obsługą formalno - prawną konkursów, loterii promocyjnych, loterii audioteksowych, programów lojalnościowych. Nadzoruje loterie promocyjne, konkursy, programy marketingowe. Doradza w zakresie prawno-podatkowym firmom, bankom, instytucjom w całej Polsce. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu zasad prawno-podatkowych dotyczących organizacji loterii, konkursów promocyjnych i programów lojalnościowych oraz z zakresu promocji PR, komunikacji marketingowej. Prelegentka wielu konferencji m.in. Pulsu Biznesu i Nowoczesnej Firmy poświęconych tematyce akcji promocyjnych, konkursów, loterii i prawnych aspektów ich przygotowania oraz wdrożenia. Przez wiele lat zajmowała się organizacją i promocją targów i konferencji w Targach Kielce w tym Targów Praca Kariera Rozwój. Doktor nauk ekonomicznych, doktorantka Prawa. Ukończyła studia z zakresu Prawa, Prawa Karnego, Gospodarczego i Skarbowego oraz z zakresu Ochrony Danych Osobowych w Działaniach Biznesowych oraz z zakresu Zarządzania i Marketingu. Wykładowca akademicki, który łączy wiedzę z praktyką. Autorka wielu publikacji naukowych, w tym: książek: pt. "Skuteczność stosowania aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu", "Organizacja loterii promocyjnych w Polsce - nadzór, aspekty prawne i podatkowe". Redaktor naukowy książki "Innowacje i trendy we współczesnej gospodarce" . Pełniła funkcję Zastępcy Dyrektora Marketingu w Wydawnictwie Echo Media. Laureatka IV miejsca w Plebiscycie "Kobieta Przedsiębiorcza 2016".
Wyznaje zasadę - Prawo dla biznesu.
Współpracuje z agencjami reklamowymi, bankami, centrami handlowymi, producentami, firmami turystycznymi, farmaceutycznymi, fundacjami, klubami sportowymi. Prowadziła kilkaset szkoleń i konsultacji otwartych i dedykowanych między innymi dla Totalizatora Sportowego, Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, Grupa Orlen SA.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 400 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: GAMA Marketing Group
- Ulica i nr: ul. Rajska 34
- Kod pocztowy: 26-052
- Miejscowość: Szewce
- Numer NIP: 9590928830
Masz pytania? Napisz do nas
