Organizacja loterii promocyjnych - nadzór, aspekty prawne i podatkowe

O szkoleniu

Szkolenie ma na celu przygotowanie kandydatów do nadzorowania gier hazardowych w szczególności  loterii promocyjnych. Podczas szkolenia zostaną  przekazane uczestnikom informacje i materiały związane z ustawą o grach hazardowych. Uczestnicy zostaną przygotowani do organizacji, przeprowadzenia, prawidłowego wydania nagród i rozliczenia loterii promocyjnych. Szkolenie odbywa się w cyklu dwudniowym, obejmującym teorię i warsztaty. Szkolenie kończy się egzaminem sprawdzającym wiedzę. 

Dlaczego warto wziąć udział?

Udział w szkoleniu niesie ze sobą wiele korzyści. Uczestnikom szkolenia nie tylko przekazywana jest wiedza teoretyczna i praktyczna, ale również wzory dokumentów niezbędnych do właściwego przeprowadzenia i rozliczenia loterii promocyjnych.  Uczestnicy szkolenia zostaną również przygotowani do przeprowadzenia audytów  u organizatorów loterii, mających na celu przygotowanie organizatora do kontroli celno-skarbowej. 


Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do: 

  • Prawników

  • Dyrektorów i Pracowników Promocji i Marketingu

  • Brand Menagerów

  • Księgowych

  • Dyrektorów i Pracowników Trade Marketingu

  • Dyrektorów i Pracowników Działów Sprzedaży

  • Specjalistów ds. Promocji i Marketingu

  • Właścicieli Agencji Eventowych

Program szkolenia

Program szkolenia:

DZIEŃ 1

1. Loteria promocyjna - gra hazardowa

- definicja loterii, zasady organizacji

- rodzaje najczęściej przeprowadzanych loterii

- najbardziej efektywne mechanizmy

- zalety loterii promocyjnej jako skutecznego narzędzia marketingowego

- kto może organizować loterie

2. Jak zaplanować i wdrożyć skuteczną loterię

- określenie celu planowanej akcji

- dopasowanie budżetu

- grupy docelowej

- określenie czasu

- wybór i dopasowanie najbardziej skutecznej mechaniki

- wybór najlepszych nagród

3. Jak uzyskać zezwolenie na przeprowadzenie loterii

- organy wydające zezwolenia

- wykaz dokumentów niezbędnych do uzyskania zezwolenia

- prawidłowe wzory dokumentów

- wymagane zaświadczenia i zabezpieczenia loterii

- zapewnienie osoby nadzorującej loterię

4. Kwestie podatkowe

- podatki od nagród w loteriach

- warunki zwolnienia z opodatkowania

- możliwość odliczenia VAT

- obowiązek naliczenia VAT

- podatki od nagród w konkursach dla pracowników

- dokumentacja związana z przekazaniem nagród w zakresie podatków

DZIEŃ 2

1. Prawidłowy przebieg i rozliczenie loterii

- dowody udziału w grze

- urządzenia losujące i wymogi prawne

- losowania manualne

- zabezpieczenie udziałów w grze

- obowiązek sprawozdawczy dotyczący podsumowania i rozliczenia gier

2. Kary i restrykcje związane z prowadzeniem gier hazardowych i innych akcji promocyjnych

- Kodeks Karny

- Kodeks Skarbowy

- Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

- RODO



- Jak przygotować się do kontroli ?

3. Konkurs, loteria czy program lojalnościowy porównanie narzędzi marketingowych

- przykłady mechanizmów

- przykłady regulaminów

- omówienie różnic

- zasady dopasowania akcji do potrzeb firmy

- badanie efektywności

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE: Projektujemy wspólnie dokumenty niezbędne do uzyskania zezwolenia na przeprowadzenie loterii promocyjnej dla naszej firmy.

4. Ochrona danych osobowych uczestników akcji promocyjnych

- prawidłowa konstrukcja wymaganych zgód

- rejestracja zbiorów



- zabezpieczenie danych osobowych w akcjach promocyjnych

Czas trwania

Szkolenie dwudniowe, w wersji  online 

Godziny od 10.00 do 15.00

Forma zajęć

Prelegenci

Beata Wentura-Dudek
Właściciel
GAMA MARKETING GROUP

dr Beata Wentura - Dudek -  właściciel firmy GAMA Marketing Group

Od ponad 20 lat zajmuje się obsługą formalno - prawną konkursów, loterii promocyjnych, loterii audioteksowych, programów lojalnościowych. Nadzoruje loterie promocyjne, konkursy, programy marketingowe. Doradza w zakresie prawno-podatkowym firmom, bankom, instytucjom w całej Polsce. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu zasad prawno-podatkowych dotyczących organizacji loterii, konkursów promocyjnych i programów lojalnościowych oraz z zakresu promocji PR, komunikacji marketingowej. Prelegentka wielu konferencji m.in. Pulsu Biznesu i Nowoczesnej Firmy poświęconych tematyce akcji promocyjnych, konkursów, loterii i prawnych aspektów ich przygotowania oraz wdrożenia. Przez wiele lat zajmowała się organizacją i promocją targów i konferencji w Targach Kielce w tym Targów Praca Kariera Rozwój. Doktor nauk ekonomicznych, doktorantka Prawa. Ukończyła studia z zakresu Prawa,  Prawa Karnego, Gospodarczego i Skarbowego oraz z zakresu Ochrony Danych Osobowych  w Działaniach Biznesowych   oraz z zakresu Zarządzania i Marketingu.  Wykładowca akademicki, który łączy wiedzę z praktyką.  Autorka wielu publikacji naukowych, w tym: książek: pt. "Skuteczność stosowania aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu", "Organizacja loterii promocyjnych w Polsce - nadzór, aspekty prawne i podatkowe". Redaktor naukowy książki "Innowacje i trendy we współczesnej gospodarce" . Pełniła funkcję Zastępcy Dyrektora Marketingu w Wydawnictwie Echo Media. Laureatka IV miejsca w Plebiscycie "Kobieta Przedsiębiorcza 2016". 

Wyznaje zasadę - Prawo dla biznesu.

Współpracuje z agencjami reklamowymi, bankami, centrami handlowymi, producentami, firmami turystycznymi, farmaceutycznymi, fundacjami, klubami sportowymi. Prowadziła kilkaset szkoleń i konsultacji otwartych i dedykowanych między innymi dla Totalizatora Sportowego, Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, Grupa Orlen SA. 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Zamawiający szkolenie otrzyma materiały drogą emailową.
To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena 1
2 280
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 400 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • konsultacje indywidualne
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: GAMA Marketing Group
  • Ulica i nr: ul. Rajska 34
  • Kod pocztowy: 26-052
  • Miejscowość: Szewce
  • Numer NIP: 9590928830

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

GAMA Marketing Group
26-052 Szewce, Polska ul. Rajska 34

Organizator

GAMA Marketing Group
26-052 Szewce, Polska
ul. Rajska 34
woj. świętokrzyskie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!