O szkoleniu
Bądź nudna/y jeśli chcesz zapaść w pamięć odbiorców. Fioletowa krowa jest „nudna” i dlatego tylu ludzi ją kojarzy i wybiera. Niemożliwe?! Zapraszam na szkolenie, na którym znajdziesz odpowiedzi na pytania: jak znaleźć wyróżnik? Czym naprawdę jest fioletowa krowa? Czy muszę być na każdym kanale social media? Jak rozpocząć pracę nad budowaniem marki osobistej? Czy marka osobista jest tylko dla firm? Co publikować w social media, żeby ludzie chcieli to oglądać? Jak przygotować plan budowania marki osobistej, aby osiągać zamierzone cele? Czy da się zmierzyć efektywność działań? W świecie błyskawicznego przepływu informacji, gdzie odbiorca poświęca Tobie mniej niż 2 sekundy, warto przeanalizować jego zachowania, poznać kim jest i dopasować to do wartości i dobrze przygotowanej oferty Twojej marki osobistej. Chcesz naprawdę zostać fioletową krową? To zapraszam, zobaczysz, że nuda może mieć niewiarygodną siłę!
Podczas szkolenia poznasz krok po kroku jak należy zbudować markę ososbistą. Dowiesz się jakie narzędzia wykorzystać (przy niskim budżecie), aby zbadać zachowania konsumentów. Dodatkowo poznasz narzędzia buyer persony, która bardzo dokładnie wskaże w jaki sposób możesz nawiązać relacje z klientem na długie lata. Dodatkowo przeanalizujemy markę i rynek za pomocą analizy SWOT i analizy portfelowej. Ze szkolenia wyjdziesz z gotowym opisem propozycji wartości dla klienta, dzięki pracy na szablonie Value Proposition Canvas.
Szkolenie polecamy dla:
właściciele startupów
osoby rozwijające karierę zawodową
osoby zakładające własną firmę
przedsiębiorcy
osoby prowadzące jednoosobową działalność
osoby zakładające własne blogi
specjaliści z różnych dziedzin
Program szkolenia
MODUŁ I. MARKA OSOBISTA – OD CZEGO ZACZĄĆ?
czym jest tożsamość a czym wizerunek marki?
misja i wizja marki: dlaczego są ważne?
marka osobista: dla tych z własną firmą i tych na etacie
korzyści z budowania marki osobistej
MODUŁ II. MIKRO ANALIZA MARKI OSOBISTEJ
od czego rozpocząć budowanie marki osobistej?
ustawienie celów i wskaźników pomiaru ich osiągania
analiza SWOT: czyli poznanie mocnych i słabych stron, szans i zagrożeń
macierz BCG: rozpoznaj co zaoferować klientom, by jak najwięcej zyskać.
MODUŁ III. MAKRO ANALIZA MARKI OSOBISTEJ
analiza konkurencji bezpośredniej i pośredniej: kim są jak działają?
badanie marketingowe: jak przy niskim budżecie zbadać klientów marki?
segmentacja rynku: czyli jak wykorzystać badania marketingowe i przygotować opisy klientów i stworzyć buyer personę.
MODUŁ IV. VALUE PROPOSITION CANVAS – CZYLI ZNAJDŹ SWOJĄ PROPOZYCJĘ WARTOŚCI DLA KLIENTÓW
czym jest Value Proposition Canvas i co daje marce osobistej?
praca na szablonie Value Proposition Canvas
MODUŁ V. NARZĘDZIA KOMUNIKACJI MARKI OSOBISTEJ
jak dzięki analizie wybrać odpowiednie narzędzia komunikacji?
wybrane kanały offline
wybrane kanały online
case study
MODUŁ VI. MARKA OSOBISTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Tiktok, Facebook, Instagram, LinkedIn, który kanał dla Twojej marki?
drabina zaufania klienta: czyli co publikować, aby klient wybrał Twoją markę
case study
Czas trwania
10:00-17:00 (w tym przerwa obiadowa 45 min)
Prelegenci
Wiktoria Czarnecka
Trener
W swojej pracy łączy PR & Marketing z wiedzą pedagogiczną. Działa pod własną marką: Sztyblety PR. Zajmuje się budowaniem tożsamości marki przez jej historię. Doradza i szkoli z storytellingu, marketingu historycznego, sportowego. Interesuje się kreatywnością w marketingu.
Autorka pierwszej w Polsce książki o marketingu historycznym.
Członek Stowarzyszenia Sport Biznes Polska.
Pomysłodawca eventów: „Wakacje z PR” „Kobieca Liga Mistrzyń” i projektu „Wiślackie Pokolenia”.
Pracowała w Biurze Prasowym Wisły Kraków, jako kierownik ds. PR w Widzewie Łódź. Posiada doświadczenie z pracy w agencji PR, w której zajmowała się markami z branży FMCG oraz produktów sanitarnych. Prowadziła komunikację w mediach społecznościowych marek terytorialnych: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego oraz Miasto Łódź.
Autorka artykułów w książce „Marketing sportowy. Profesjonalne zarządzanie w sporcie". Współpracuje z Nowym Marketingiem i Marketingiem w Praktyce.
Wykonała edycję merytoryczną Handbooka "Design Thinking Zmienia Łódzkie". Była prelegentem m.in. na: Element Small Talks #1 Product & Interior, Którędy do Marketingu czy Creative Vibes, II Forum sąsiedzkie w Centrum OPUS, Rozwój NGO - nowoczesne metody i narzędzia, Lodzkie Innovation Days. Jest wykładowcą akademickim w Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania w Warszawie. Należała do zespołu naukowego w Europejskim Regionalnym Centrum Ekohydrologii Polskiej Akademii Nauk w Łodzi przy międzynarodowym projekcie ATENAS JPI Water. Współpracuje z Uniwersytetem Pedagogicznym w Krakowie. Pisze doktorat z innowacji społecznych.
Miłośniczka piłki nożnej, zwiedzania fortyfikacji z okresu II wojny światowej, narciarstwa i wilków. Jeździ konno bo pasjonuje się polską kawalerią i szablą. Należy do Sieci Obserwatorów Burz oraz Ogólnopolskiej Grupy Rekonstrukcji Historycznej Przysposobienia Wojskowego Kobiet.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
WARSZAWA
Wspólna 56
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 980 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 8 dni przed terminem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Bezkosztowa anulacja możliwa do 8 dni przed planowanym terminem szkolenia
- Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu szkoleń otwartych AVENHANSEN, który jest dostępny pod linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/regulamin-szkolen-otwartych.html
REALIZUJEMY SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH i POZYSKANYCH PRZEZ KLIENTA ŚRODKÓW Z KFS.
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062