O szkoleniu
Personal branding w pracy to kluczowy składnik sukcesu zawodowego, a marka własna i jej siła decydują dziś o pozycji zawodowej każdego z nas. Na czym właściwie polega idea personal brandingu w sferze zawodowej? Jak skutecznie budować markę osobistą w biznesie, konkurować z najlepszymi i umiejętnie korzystać z narzędzi, które oferuje nowocześnie rozumiany personal branding? Szkolenie z budowania marki osobistej to okazja, by poznać wyczerpujące odpowiedzi na te pytania i świadomie zarządzać swoim wizerunkiem. Szkolenie precyzyjnie wyjaśnia, jak budować markę osobistą w miejscu pracy i jak wykorzystywać instrumenty personal branding w praktyce – o co zadbać, czego unikać i na co zwracać szczególną uwagę.
Kreowanie marki osobistej wymaga dużej dbałości, ale przede wszystkim wnikliwej znajomości mechanizmów społecznych i komunikacyjnych oraz reguł budowania wizerunku. Silna marka osobista w biznesie nie jest też wartością, którą osiąga się raz i cieszy jej profitami już zawsze. Aby utrzymywać pozycję lidera, być postrzeganym jako profesjonalista czy wzbudzać powszechne zaufanie, trzeba nieustannie pracować nad swoim wizerunkiem, świadomie dobierać i umiejętnie stosować różne narzędzia personal brandingu. Kurs „Budowanie własnej marki w firmie” to nowatorski projekt szkoleniowy, który pozwala Kursantom zrozumieć, jak wiele znaczy dziś dobra strategia budowania marki osobistej i czym się ona charakteryzuje. W czasie warsztatu wyjaśnimy również jak stworzyć właściwą dla siebie strategię, a potem ją wdrożyć, jakie zasady budowania marki osobistej uwzględnić i na czym skoncentrować swoje wysiłki w zależności od naszych walorów, zajmowanego stanowiska czy specyfiki miejsca pracy. Pokażemy także na przykładach zaczerpniętych z doświadczeń Kursantów, na czym w praktyce oprzeć budowanie własnej marki i jakie konkretnie podejmować działania, by z sukcesami kształtować własny wizerunek osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży.
Chcesz być lepiej postrzegany w pracy i doceniany? Brakuje Ci wiedzy lub pomysłu, jak wyróżnić się z tłumu i zawalczyć o awans lub nową pracę, a może interesuje Cię branding osobisty i jego nieocenione możliwości? Skorzystaj z eksperckiej wiedzy naszych trenerów i rozpocznij budowanie wizerunku osobistego pod okiem fachowców z Human Skills. Czekamy na Ciebie z dużą dawką profesjonalnych porad i sprawdzonej wiedzy na zajęciach stacjonarnych oraz wygodnych kursach online. Do zobaczenia!
Szkolenie „Budowanie marki osobistej w biznesie” wyposaży Cię w praktyczną wiedzę o:
- zasadach przygotowania się do elevator pitch;
- regułach budowania wizerunku zgodnego z własną marką;
- zasadach budowania wizerunku osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży;
- zasadach komunikacji własnej marki w organizacji;
- technikach zwiększania poczucia pewności siebie;
- zasadach dyplomatycznej asertywności;
- koncepcji „tańca społecznego”;
- technikach PR (m.in. metodologia Simona Sinka, model GROW, EPU, RTB, analiza SWOT);
- elementarnych zasadach dress-code i savoir-vivre.
Kurs z budowania marki w biznesie pozwoli Ci zdobyć wartościowe w biznesie umiejętności:
- definiowania siebie jako marki;
- wystąpienia elevator pitch;
- kreowania wizerunku profesjonalisty w swojej branży;
- definiowania własnych silnych kompetencji;
- umiejętności mówienia o swoich obszarach do rozwoju i mocnych stronach;
- budowania prezentacji własnej osoby zgodnie z celem spotkania, prezentacji czy też wystąpienia;
- zwiększania swojej efektywności osobistej i zawodowej.
Szkolenie „Budowanie marki osobistej w biznesie” pogłębi Twoje kompetencje związane z:
- autoprezentacją;
- komunikacją interpersonalną;
- pewnością siebie i asertywnością w relacjach biznesowych;
- efektywnością osobistą.
Adresaci szkolenia:
- Kadra zarządzająca mająca na celu efektywne zarządzanie zespołami i budowanie wizerunku lidera.
- Pracownicy działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
- Osoby mające na celu pracę nad budowaniem własnej marki w organizacji wyniku oceny okresowej lub feedbacku po projekcie AC/DC.
- Osoby przygotowujące się do awansu lub zmiany ścieżki zawodowej.
- Osoby zainteresowane zwiększeniem poczucia pewności siebie i świadomości własnych możliwości zawodowych.
Program szkolenia
Rozpoczęcie szkolenia: rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Uczestników warsztatu, identyfikacja i omówienie celów szkolenia, sprawy organizacyjne.
Moduł I. Fundamenty budowania marki osobistej
- Elevator speech – jak zachęcić drugą osobę do kontaktu i jak mówić o swoich osiągnięciach językiem korzyści? (indywidualne wystąpienia Uczestników).
- Omówienie rezultatów ćwiczenia wraz z rekomendacjami.
- Dlaczego budowanie własnej marki jest skuteczną drogą do sukcesów zawodowych w sferze biznesu? Czym jest strategia budowania własnej marki? (wykład, dyskusja).
- Jakie są najczęstsze błędy w obszarze budowania osobistej marki pod kątem zachowania, wizerunku, ubrań, informacji w social media? (case study).
- Twój wizerunek w miejscu pracy – jak dbać o własny wizerunek w miejscu pracy? Jakie komunikaty wysyłasz otoczeniu poprzez swój wygląd i zachowanie?
- Powody, dla których warto inwestować w budowanie marki osobistej.
Moduł II. Wybrane narzędzia przydatne w procesie budowania marki osobistej
- Elementy składowe marki osobistej (arkusz koło marki).
- Twoje potencjalnie mocne strony i obszary do rozwoju na bazie profilu koloru osobowości.
- Jak system wartości, autentyczność i spójność mają wpływ na budowanie własnej marki? (arkusz wartości).
- Siły hamujące związane z budowaniem własnej marki, czyli jak wzmocnić swoją pewność siebie i asertywność? (arkusz przekonań na własny temat).
- Jak wyróżnić się na tle innych silnych marek? – osobiste EPU.
- Siły wspierające w zakresie budowania własnej marki, czyli jak uczyć się od lepszych bez utraty własnej autentyczności – benchmarking.
- Budowanie przewagi konkurencyjnej a współpraca zespołowa – jak być ekspertem w swojej dziedzinie bez naruszania postrzegania marki współpracowników?
- Jak ocenić swój potencjał zawodowy – mocne strony i obszary do rozwoju? (arkusz kompetencji).
- Jak prawidłowo ocenić oczekiwania pracodawcy względem stanowiska, na jakim pracujemy lub chcemy pracować? (arkusz kompetencji).
Moduł III. Kreowanie wizerunku
- Jak w codziennej pracy przedstawiać swoje osiągnięcia, kompetencje i doświadczenie?
- Sposoby wyróżnienia się podczas spotkań, wystąpień, prezentacji, aktywności w mediach społecznościowych.
- Zasady kreowania wizerunku profesjonalisty – jak wyglądać profesjonalnie w każdej sytuacji zawodowej?
- Kryzysowe sytuacje i błędy – jak je przekuć w sukces? (praca na przykładach).
Moduł IV. Strategia działania
- Do czego są nam potrzebne social media w kontekście budowania wizerunku? (Facebook/Instagram/LinkedIn/Twitter/YouTube).
- Jak (nie) budować swojej marki w sieci? (social media).
- Przygotowanie planu działania pod kątem indywidualnej strategii formowania marki osobistej.
Zakończenie kursu: Podsumowanie, przygotowanie planu budowania własnej marki osobistej, ewaluacja, rozdanie dyplomów.
Czas trwania warsztatu: 1 dzień.
Czas trwania
- 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 15:00 Zakończenie szkolenia.
- W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Prelegenci
PROFIL TRENERKI:
- Właścicielka firmy szkoleniowej Human Skills.
- Założycielka projektu Sukces Kobiety Biznesu.
- Trenerka biznesu.
- Mentorka.
- Asesorka w metodzie analizy kompetencji Assessment i Development Centre.
- Magister psycholożka. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
- Magister socjolożka.
- Certyfikowana konsultantka Extended DISC.
- Certyfikowana konsultantka Insights Discovery.
- Certyfikowana Coach International Community Coaching.
- Certyfikowana konsultantka badania odporności psychicznej MTQ Plus.
- Certyfikowana konsultantka badania zintegrowanych stylów zarządzania ILM 72.
- Certyfikowana facylitatorka metody POINTS OF YOU®.
Założycielka firmy szkoleniowej Human Skills. Jest założycielką i liderką projektu motywacyjno – szkoleniowego Sukces Kobiety Biznesu. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia i projekty rozwojowe dla biznesu oraz administracji publicznej. Realizuje szkolenia i sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywała w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta.
Wywiady z jej udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens”, „Wysokie Obcasy”, i nie tylko. Występuję w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.
Jest autorką artykułów psychologicznych. Współautorką książki „Po szczęście do pracy” i autorką książki o psychologii relacji „Jak upolować miłość” wydanej na zaproszenie Wydawnictwa Zwierciadło.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 5 500 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
- *Cena uzależniona jest od czynników takich jak wielkość grupy, lokalizacja szkolenia, sylwetka trenerska. Szczegółowa wycena zostanie przedstawiona po dokładnym badaniu potrzeb szkoleniowych.
- Obowiązuje limit uczestników.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Zgłoszenie udziału w szkoleniu zamkniętym
- Warunkiem realizacji szkolenia zamkniętego jest przesłanie zapytania o szkolenie do organizatora.
Podstawą zgłoszenia na szkolenie zamknięte jest wysłanie wypełnionego i podpisanego (wraz z pieczęcią firmy, w przypadku zgłoszenia przez jednostkę organizacyjną) scanu formularza zamówienia na adres e-mail: biuro@humanskills.pl lub adres osoby koordynujące szkolenie z ramienia Human Skills.
Zmiana zakresu szkolenia i warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Rezygnacja ze szkolenia/ zmiana terminu przez Zamawiającego
Zamawiający ma prawo zrezygnować z realizacji szkolenia na zasadach i warunkach wskazanych w punktach poniżej.
Rezygnacji z udziału w szkoleniu Zamawiający dokonuje poprzez skierowanie na adres e-mail biuro@humanskills.pl lub adres koordynatora szkolenia oświadczenia o rezygnacji.
W przypadku rezygnacji ze szkolenia w terminie:
14 dni kalendarzowych, odwołanie jest bezkosztowe;
Poniżej 14 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej.
Poniżej 10 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 80% wartości finalnej.
Zmiana terminu szkolenia jest traktowana z definicji jako rezygnacja ze szkolenia.
Jeżeli dojdzie do drugiej rezygnacji z zamówionego szkolenia na 14 dni kalendarzowych, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej. Powyższy zapis dotyczy również drugiej zmiany terminu.
UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910