Personal branding - budowanie własnej marki w firmie - szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

O szkoleniu

Personal branding w pracy to kluczowy składnik sukcesu zawodowego, a marka własna i jej siła decydują dziś o pozycji zawodowej każdego z nas. Na czym właściwie polega idea personal brandingu w sferze zawodowej? Jak skutecznie budować markę osobistą w biznesie, konkurować z najlepszymi i umiejętnie korzystać z narzędzi, które oferuje nowocześnie rozumiany personal branding? Szkolenie z budowania marki osobistej to okazja, by poznać wyczerpujące odpowiedzi na te pytania i świadomie zarządzać swoim wizerunkiem. Szkolenie precyzyjnie wyjaśnia, jak budować markę osobistą w miejscu pracy i jak wykorzystywać instrumenty personal branding w praktyce – o co zadbać, czego unikać i na co zwracać szczególną uwagę.

Kreowanie marki osobistej wymaga dużej dbałości, ale przede wszystkim wnikliwej znajomości mechanizmów społecznych i komunikacyjnych oraz reguł budowania wizerunku. Silna marka osobista w biznesie nie jest też wartością, którą osiąga się raz i cieszy jej profitami już zawsze. Aby utrzymywać pozycję lidera, być postrzeganym jako profesjonalista czy wzbudzać powszechne zaufanie, trzeba nieustannie pracować nad swoim wizerunkiem, świadomie dobierać i umiejętnie stosować różne narzędzia personal brandingu. Kurs „Budowanie własnej marki w firmie” to nowatorski projekt szkoleniowy, który pozwala Kursantom zrozumieć, jak wiele znaczy dziś dobra strategia budowania marki osobistej i czym się ona charakteryzuje. W czasie warsztatu wyjaśnimy również jak stworzyć właściwą dla siebie strategię, a potem ją wdrożyć, jakie zasady budowania marki osobistej uwzględnić i na czym skoncentrować swoje wysiłki w zależności od naszych walorów, zajmowanego stanowiska czy specyfiki miejsca pracy. Pokażemy także na przykładach zaczerpniętych z doświadczeń Kursantów, na czym w praktyce oprzeć budowanie własnej marki i jakie konkretnie podejmować działania, by z sukcesami kształtować własny wizerunek osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży.

Chcesz być lepiej postrzegany w pracy i doceniany? Brakuje Ci wiedzy lub pomysłu, jak wyróżnić się z tłumu i zawalczyć o awans lub nową pracę, a może interesuje Cię branding osobisty i jego nieocenione możliwości? Skorzystaj z eksperckiej wiedzy naszych trenerów i rozpocznij budowanie wizerunku osobistego pod okiem fachowców z Human Skills. Czekamy na Ciebie z dużą dawką profesjonalnych porad i sprawdzonej wiedzy na zajęciach stacjonarnych oraz wygodnych kursach online. Do zobaczenia!

Dlaczego warto wziąć udział?

Szkolenie „Budowanie marki osobistej w biznesie” wyposaży Cię w praktyczną wiedzę o:

  • zasadach przygotowania się do elevator pitch;
  • regułach budowania wizerunku zgodnego z własną marką;
  • zasadach budowania wizerunku osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży;
  • zasadach komunikacji własnej marki w organizacji;
  • technikach zwiększania poczucia pewności siebie;
  • zasadach dyplomatycznej asertywności;
  • koncepcji „tańca społecznego”;
  • technikach PR (m.in. metodologia Simona Sinka, model GROW, EPU, RTB, analiza SWOT);
  • elementarnych zasadach dress-code i savoir-vivre.

Kurs z budowania marki w biznesie pozwoli Ci zdobyć wartościowe w biznesie umiejętności:

  • definiowania siebie jako marki;
  • wystąpienia elevator pitch;
  • kreowania wizerunku profesjonalisty w swojej branży;
  • definiowania własnych silnych kompetencji;
  • umiejętności mówienia o swoich obszarach do rozwoju i mocnych stronach;
  • budowania prezentacji własnej osoby zgodnie z celem spotkania, prezentacji czy też wystąpienia;
  • zwiększania swojej efektywności osobistej i zawodowej.

Szkolenie „Budowanie marki osobistej w biznesie” pogłębi Twoje kompetencje związane z:

  • autoprezentacją;
  • komunikacją interpersonalną;
  • pewnością siebie i asertywnością w relacjach biznesowych;
  • efektywnością osobistą.
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • Kadra zarządzająca mająca na celu efektywne zarządzanie zespołami i budowanie wizerunku lidera.
  • Pracownicy działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
  • Osoby mające na celu pracę nad budowaniem własnej marki w organizacji wyniku oceny okresowej lub feedbacku po projekcie AC/DC.
  • Osoby przygotowujące się do awansu lub zmiany ścieżki zawodowej.
  • Osoby zainteresowane zwiększeniem poczucia pewności siebie i świadomości własnych możliwości zawodowych.

Program szkolenia

Rozpoczęcie szkolenia: rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Uczestników warsztatu, identyfikacja i omówienie celów szkolenia, sprawy organizacyjne.

Moduł I. Fundamenty budowania marki osobistej

  • Elevator speech – jak zachęcić drugą osobę do kontaktu i jak mówić o swoich osiągnięciach językiem korzyści? (indywidualne wystąpienia Uczestników).
  • Omówienie rezultatów ćwiczenia wraz z rekomendacjami.
  • Dlaczego budowanie własnej marki jest skuteczną drogą do sukcesów zawodowych w sferze biznesu? Czym jest strategia budowania własnej marki? (wykład, dyskusja).
  • Jakie są najczęstsze błędy w obszarze budowania osobistej marki pod kątem zachowania, wizerunku, ubrań, informacji w social media? (case study).
  • Twój wizerunek w miejscu pracy – jak dbać o własny wizerunek w miejscu pracy? Jakie komunikaty wysyłasz otoczeniu poprzez swój wygląd i zachowanie?
  • Powody, dla których warto inwestować w budowanie marki osobistej.

Moduł II. Wybrane narzędzia przydatne w procesie budowania marki osobistej

  • Elementy składowe marki osobistej (arkusz koło marki).
  • Twoje potencjalnie mocne strony i obszary do rozwoju na bazie profilu koloru osobowości.
  • Jak system wartości, autentyczność i spójność mają wpływ na budowanie własnej marki? (arkusz wartości).
  • Siły hamujące związane z budowaniem własnej marki, czyli jak wzmocnić swoją pewność siebie i asertywność? (arkusz przekonań na własny temat).
  • Jak wyróżnić się na tle innych silnych marek? – osobiste EPU.
  • Siły wspierające w zakresie budowania własnej marki, czyli jak uczyć się od lepszych bez utraty własnej autentyczności – benchmarking.
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej a współpraca zespołowa – jak być ekspertem w swojej dziedzinie bez naruszania postrzegania marki współpracowników?
  • Jak ocenić swój potencjał zawodowy – mocne strony i obszary do rozwoju? (arkusz kompetencji).
  • Jak prawidłowo ocenić oczekiwania pracodawcy względem stanowiska, na jakim pracujemy lub chcemy pracować? (arkusz kompetencji).

Moduł III. Kreowanie wizerunku

  • Jak w codziennej pracy przedstawiać swoje osiągnięcia, kompetencje i doświadczenie?
  • Sposoby wyróżnienia się podczas spotkań, wystąpień, prezentacji, aktywności w mediach społecznościowych.
  • Zasady kreowania wizerunku profesjonalisty – jak wyglądać profesjonalnie w każdej sytuacji zawodowej?
  • Kryzysowe sytuacje i błędy – jak je przekuć w sukces? (praca na przykładach).

Moduł IV. Strategia działania

  • Do czego są nam potrzebne social media w kontekście budowania wizerunku? (Facebook/Instagram/LinkedIn/Twitter/YouTube).
  • Jak (nie) budować swojej marki w sieci? (social media).
  • Przygotowanie planu działania pod kątem indywidualnej strategii formowania marki osobistej.

Zakończenie kursu: Podsumowanie, przygotowanie planu budowania własnej marki osobistej, ewaluacja, rozdanie dyplomów.

Czas trwania warsztatu: 1 dzień.

Czas trwania

  • 09:00 Rozpoczęcie szkolenia.
  • 15:00 Zakończenie szkolenia.
  • W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.

Prelegenci

Iwona Firmanty
Trenerka. Coach ICC. Mgr Psycholożka. Mgr Socjolożka.

PROFIL TRENERKI:

  • Właścicielka firmy szkoleniowej Human Skills.
  • Założycielka projektu Sukces Kobiety Biznesu.
  • Trenerka biznesu.
  • Mentorka.
  • Asesorka w metodzie analizy kompetencji Assessment i Development Centre.
  • Magister psycholożka. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
  • Magister socjolożka.
  • Certyfikowana konsultantka Extended DISC.
  • Certyfikowana konsultantka Insights Discovery.
  • Certyfikowana Coach International Community Coaching.
  • Certyfikowana konsultantka badania odporności psychicznej MTQ Plus.
  • Certyfikowana konsultantka badania zintegrowanych stylów zarządzania ILM 72.
  • Certyfikowana facylitatorka metody POINTS OF YOU®.

Założycielka firmy szkoleniowej Human Skills. Jest założycielką i liderką projektu motywacyjno – szkoleniowego Sukces Kobiety Biznesu. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia i projekty rozwojowe dla biznesu oraz administracji publicznej. Realizuje szkolenia i sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywała w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta.

Wywiady z jej udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens”, „Wysokie Obcasy”, i nie tylko. Występuję w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.

Jest autorką artykułów psychologicznych. Współautorką książki „Po szczęście do pracy” i autorką książki o psychologii relacji „Jak upolować miłość” wydanej na zaproszenie Wydawnictwa Zwierciadło.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena szacunkowa
*Szczegółowa wycena zostanie przedstawiona po dokładnym zbadaniu potrzeb.
5 335
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 5 500 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
  • *Cena uzależniona jest od czynników takich jak wielkość grupy, lokalizacja szkolenia, sylwetka trenerska. Szczegółowa wycena zostanie przedstawiona po dokładnym badaniu potrzeb szkoleniowych.
  • Obowiązuje limit uczestników.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Zgłoszenie udziału w szkoleniu zamkniętym

  2. Warunkiem realizacji szkolenia zamkniętego jest przesłanie zapytania o szkolenie do organizatora.
  3. Podstawą zgłoszenia na szkolenie zamknięte jest wysłanie wypełnionego i podpisanego (wraz z pieczęcią firmy, w przypadku zgłoszenia przez jednostkę organizacyjną) scanu formularza zamówienia na adres e-mail: biuro@humanskills.pl lub adres osoby koordynujące szkolenie z ramienia Human Skills.

  4. Zmiana zakresu szkolenia i warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

  5. Rezygnacja ze szkolenia/ zmiana terminu  przez Zamawiającego 

  6. Zamawiający ma prawo zrezygnować z realizacji szkolenia na zasadach i warunkach wskazanych w punktach poniżej. 

  7. Rezygnacji z udziału w szkoleniu Zamawiający dokonuje poprzez skierowanie na adres e-mail biuro@humanskills.pl lub adres koordynatora szkolenia oświadczenia o rezygnacji. 

  8. W przypadku rezygnacji ze szkolenia w terminie:

    1. 14 dni kalendarzowych, odwołanie jest bezkosztowe;

    2. Poniżej 14 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej. 

    3. Poniżej 10 dni, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 80% wartości finalnej. 

  9. Zmiana terminu szkolenia jest traktowana z definicji jako rezygnacja ze szkolenia.

  10. Jeżeli dojdzie do drugiej rezygnacji z zamówionego szkolenia na 14 dni kalendarzowych, Human Skills obciąża Zamawiającego kwotą 50% wartości finalnej. Powyższy zapis dotyczy również drugiej zmiany terminu. 

UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Human Skills
  • Ulica i nr: Widok 18/2
  • Kod pocztowy: 00-023
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 6721761910

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska Widok 18/2

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa, Polska
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r., 2022 r. oraz ponownie w 2023r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!