O szkoleniu
Szkolenia wizerunkowe to jedna z najlepszych inwestycji we własny rozwój. Personal branding, czyli budowanie osobistej marki ma w dzisiejszych czasach tak wielkie znaczenie, ponieważ w szumie codziennych informacji trudno zwrócić na siebie uwagę, wyróżnić się z tłumu i skuteczne przekazać otoczeniu informacje o naszym potencjale i możliwościach. To między innymi z tego powodu aktualnie największą popularnością cieszą się wszelkie zorientowane na kreowanie wizerunku profesjonalne szkolenia.
Wystąpienia publiczne, obecność w social media, spotkania biznesowe, prowadzenie firmy, zarządzanie zespołem czy rozmowa o pracę to sytuacje, w których bardzo dużą rolę odegrać może to, w jaki sposób odbierają nas nasi rozmówcy. Każdy, kto chce skutecznie poinformować klienta, szefa czy przyszłego pracodawcę o swojej wartości, musi posiąść zdolność skutecznego komunikowania swoich atutów i poznać reguły świadomego budowania własnej marki.
Oferowane przez nas szkolenie poświęcone skutecznej strategii wizerunkowej to profesjonalne zajęcia zaprojektowane przez doświadczoną specjalistkę Iwonę Firmanty z takich dziedzin jak personal branding, autoprezentacja i wystąpienia publiczne. Szkolenie „Personal branding w pracy – jak zbudować profesjonalną markę osobistą wartą miliony” dzięki temu ma kompleksowy charakter i pozwala rozwijać wiele użytecznych współcześnie umiejętności.
W toku warsztatu nauczysz się m.in. definiować własne mocne strony i odpowiednio o nich informować, umiejętnie kreować wizerunek specjalisty w swoje branży, budować pewność siebie i prowadzić profesjonalne wystąpienia publiczne.
Szkolenie „Personal branding w pracy – jak zbudować profesjonalną markę osobistą wartą miliony” to kurs nastawiony na praktyczny trening. Będziemy pogłębiać Twoją wiedzę z wielu dziedzin życia, by następnie nauczyć Cię, jak z niej korzystać, by przełożyć zdobytą wiedzę na świadome i skuteczne kreowanie własnego wizerunku. Szkolenie postaramy się również dopasować do specyfiki Twojej pracy, wyznaczonych przez Ciebie celów i priorytetów. Pod naszą opieką przejdziesz maksymalnie dopasowany do Twoich rzeczywistych potrzeb szkoleniowych kurs kreowania profesjonalnego wizerunku.
Przygotowane przez nas otwarte szkolenie z kreowania wizerunku oferują ponadto wiele swobody – wybierając prezentowany kurs, możesz zdecydować, w jakich okolicznościach i na jakich zasadach będziesz prowadzić swój trening. W naszym katalogu znajdziesz zarówno stacjonarne kursy wizerunkowe, jak i zdalne szkolenia, których tematem jest personal branding, autoprezentacja i sztuka wystąpień publicznych. Szkolenie „Personal branding w pracy – jak zbudować profesjonalną markę osobistą wartą miliony” dostępne jest również dla naszych Klientów jako zamknięte szkolenie.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Kurs kreowania wizerunku i budowania marki profesjonalisty pozwoli Ci zdobyć rzetelną wiedzę o:
- Zasadach przygotowania się do elevator pitch.
- Zasadach budowania wizerunku zgodnego z własną marką.
- Zasadach budowania wizerunku osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży.
- Zasadach komunikacji własnej marki w organizacji oraz wśród klientów.
- Technikach zwiększania poczucia pewności siebie.
- Zasadach dyplomatycznej asertywności.
- Koncepcji „tańca społecznego”.
- Technikach PR (m.in. metodologia Simona Sinka, model GROW, EPU, RTB, analiza SWOT).
- Elementarnych zasadach dress-codei savoir-vivre.
Szkolenie „Personal branding w pracy – jak zbudować profesjonalną markę osobistą wartą miliony” doskonali praktyczne umiejętności:
- Definiowania siebie jako marki.
- Wystąpienia elevator pitch.
- Kreowania wizerunku profesjonalisty w swojej branży.
- Definiowania własnych silnych kompetencji.
- Mówienia mądrze o swoich obszarach do rozwoju.
- Budowania prezentacji własnej osoby zgodnie z celem spotkania, prezentacji czy też wystąpienia.
- Zwiększania swojej efektywności osobistej i zawodowej.
Szkolenie „Personal branding w pracy – jak zbudować profesjonalną markę osobistą wartą miliony” pogłębia cenne kompetencje związane z:
- Autoprezentacją.
- Komunikacją interpersonalną.
- Pewnością siebie i asertywnością w kontaktach biznesowych.
- Efektywnością osobistą.
Szkolenie „Personal branding w pracy – jak zbudować profesjonalną markę osobistą wartą miliony” wyposaża uczestników we wszechstronną wiedzę z takich dziedzin, jak budowanie silnej marki osobistej, komunikacji interpersonalna, efektywności osobistej czy sztuki wystąpień publicznych.
Adresaci szkolenia:
- Kadra zarządzająca mająca na celu efektywne zarządzanie zespołami i budowanie wizerunku lidera.
- Pracownicy działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
- Osoby mające na celu pracę nad budowaniem własnej marki w organizacji wyniku oceny okresowej lub feedbacku po projekcie AC/DC.
- Osoby przygotowujące się do awansu lub zmiany ścieżki zawodowej.
- Osoby zainteresowane zwiększeniem poczucia pewności siebie i świadomości własnych możliwości zawodowych.
Program szkolenia
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności możliwe do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Rozpoczęcie szkolenia. Diagnoza potrzeb szkoleniowych z zakresu budowania marki w organizacji oraz omówienie celów kursu.
Moduł I. PERSONAL BRANDING – Fundamenty budowania marki osobistej
- Jak zachęcić do kontaktu z nami i jak mówić o własnych osiągnięciach językiem korzyści (elevator speech – indywidualne wystąpienia Kursantów). Omówienie wraz z rekomendacjami trenerskimi.
- Budowanie osobistej marki w organizacji/ w miejscu pracy jako skuteczna droga do sukcesów zawodowych. Omówienie roli strategii budowania marki osobistej w organizacji.
- Najczęściej popełniane błędy w zarządzaniu osobistą marką (pod kątem wizerunku, zachowania, ubioru, przekazu w social media) Case study.
- Jak dbać o swój wizerunek w miejscu pracy? Jakie komunikaty wysyłasz poprzez wygląd i zachowanie?
- Dlaczego warto inwestować w budowanie marki osobistej?
Przerwa
Moduł II. Personal Branding. Wybrane narzędzia do budowania marki osobistej
- Składowe osobistej marki. Arkusz koło marki.
- Twoje WHY wg Simona Sinka.
- Spójność i autentyczność a oczekiwania otoczenia.
- Potencjalnie mocne strony i obszary do rozwoju. Arkusz kompentecji.
- Model DISC – wstęp do teorii Extended DISC/Insigts Discovery.
- W jaki sposób system wartości, spójność i autentyczność wpływają na kreowanie marki osobistej? Arkusz wartości osobistych verus klienta/pracodawcy.
- Jak wzmocnić swoją asertywność i pewność siebie? – Siły hamujące związane z budowaniem marki osobistej w organizacji. Arkusz przekonań na własny temat.
- Twoje osobiste EPU (jak wyróżnić się na tle innych silnych marek?).
- Jak uczyć się od lepszych od siebie bez utraty własnej autentyczności – benchmarking (siły wspierające w zakresie budowania własnej marki w organizacji).
- Współpraca zespołowa a budowanie przewagi konkurencyjnej – jak być ekspertem w swojej dziedzinie bez naruszania postrzegania marki współpracowników i korzystania z barterowania.
Przerwa na obiad
Moduł III. Personal Branding. Świadome kreowanie wizerunku
- W jaki sposób przedstawiać swoje osiągnięcia, doświadczenie i kompetencje w codziennej pracy? Sposoby wyróżnienia się podczas wystąpień, spotkań, prezentacji oraz w social media.
- Reguły budowania wizerunku profesjonalisty i marki osobistej– jak profesjonalnie prezentować się w każdej zawodowej sytuacji?
- Błędy i kryzysowe sytuacje – jak przekuć je w sukces? Praca z przykładami.
Przerwa
Moduł IV. Personal Branding. Strategia działania
- W jaki sposób wybrane social media mogą być przydatne w kontekście budowania wizerunku? (LinkedIn/Instagram/Facebook/YouTube/Tok Tok).
- Jak (nie) budować własnej marki w sieci (mediach społecznościowych)?
- Przygotowanie osobistego planu działania dopasowanego do indywidualnej strategii budowania własnej marki.
Zakończenie. Powtórzenie zagadnień prezentowanych podczas szkolenia. Uczestnicy warsztatu będą mogli kontynuować dzięki sporządzonym w czasie szkolenia osobistym planom działania zawierającym priorytety własnej strategii wizerunkowej oraz rozpoznanie obszarów do rozwoju.
Czas trwania
- 10:00 Rozpoczęcie szkolenia.
- 15:00 Zakończenie szkolenia.
- W trakcie przerwy kawowa oraz obiadowa.
Forma zajęć
Prelegenci
PROFIL TRENERKI:
- Właścicielka firmy szkoleniowej Human Skills.
- Założycielka projektu Sukces Kobiety Biznesu.
- Trenerka biznesu.
- Mentorka.
- Asesorka w metodzie analizy kompetencji Assessment i Development Centre.
- Magister psycholożka. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
- Magister socjolożka.
- Certyfikowana konsultantka Extended DISC.
- Certyfikowana konsultantka Insights Discovery.
- Certyfikowana Coach International Community Coaching.
- Certyfikowana konsultantka badania odporności psychicznej MTQ Plus.
- Certyfikowana konsultantka badania zintegrowanych stylów zarządzania ILM 72.
- Certyfikowana facylitatorka metody POINTS OF YOU®.
Założycielka firmy szkoleniowej Human Skills. Jest założycielką i liderką projektu motywacyjno – szkoleniowego Sukces Kobiety Biznesu. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia i projekty rozwojowe dla biznesu oraz administracji publicznej. Realizuje szkolenia i sesje coachingowe głównie dla kadry menedżerskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie korporacyjne, które zdobywała w działach Human Resources, sprzedaży i obsługi klienta.
Wywiady z jej udziałem pojawiają się w miesięczniku „Zwierciadło”, „Sens”, „Wysokie Obcasy”, i nie tylko. Występuję w mediach m.in.: TVN, DDTVN, TVN Turbo, TTV, TVP2 „Panorama”, Polsat Cafe, Polsat, „Gazeta Wyborcza”, Wirtualna Polska, a także wypowiada się w radio.
Jest autorką artykułów psychologicznych. Współautorką książki „Po szczęście do pracy” i autorką książki o psychologii relacji „Jak upolować miłość” wydanej na zaproszenie Wydawnictwa Zwierciadło.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
ul. Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
ul. Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
ul. Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
ul. Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 995 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia. Oczywiście przyjmiemy Twoje zgłoszenie również na dzień przed realizacją.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne. Przygotuj serię pytań - co jest dla Ciebie ważne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie. Jest możliwość płatności przelewem oraz gotówką lub kartą płatniczą.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia. Jest możliwość zmiany uczestnika lub przepisanie się na inny termin w miarę możliwości.
- UWAGA: Rozliczenie za usługę szkoleniową następuje przez podmiot realizujący szkolenie, firmę Human Skills.
- Nazwa firmy: Human Skills
- Ulica i nr: Widok 18/2
- Kod pocztowy: 00-023
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 6721761910
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
