Podstawy Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej w obrocie produktami leczniczymi

O szkoleniu

DPD - Dobra Praktyka Dystrybucyjna w hurtowni farmaceutycznej od podstaw. Dystrybucja leków, DPD w transporcie i procesie magazynowania produktów leczniczych.

Szkolenie dla hurtowni farmaceutycznych i wytwórców leków.

Nasze szkolenie to: DPD w logistyce farmaceutyków, obrót hurtowy lekami, łańcuch dostaw produktów leczniczych zgodny z Dobrą Praktyką Dystrybucyjną, prawidłowe prowadzenie hurtowni farmaceutycznej i odpowiednie przechowywanie i dystrybucja produktów leczniczych.

 

Dlaczego warto wziąć udział?

W trakcie szkolenia uczestnicy poznają podstawowe wymagania Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (DPD), które powinny być stosowane przez hurtownie farmaceutyczne i wytwórców produktów leczniczych.

Zasady DPD (Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej) przedstawione będą z perspektywy praktycznej, co pozwoli uczestnikom spotkania na wykorzystanie nowo zdobytej wiedzy w codziennej pracy w hurtowni farmaceutycznej czy wytwórni produktów leczniczych.

Kto powinien wziąć udział?

Do udziału w zajęciach szczególnie zachęcamy:

  • Pracowników Działu Zarządzania Jakością, Zapewnienia Jakości,
  • Kierowników / Pracowników Magazynów,
  • Kierowników / Pracowników Działów Logistyki,
  • Pracowników rozpoczynających pracę w hurtowni farmaceutycznej,
  • Osoby planujące rozpoczęcie pracy w hurtowni farmaceutycznej.

Program szkolenia

PODSTAWY DPD W OBROCIE PRODUKTAMI LECZNICZYMI

 

1. Najważniejsze elementy systemu jakości

2. Personel hurtowni farmaceutycznej – obowiązki OO, szkolenia, higiena

3. Nadzór nad dokumentacją w systemie jakości

4. Procesy zachodzące w hurtowni farmaceutycznej

5. Wymagania dotyczące pomieszczeń i urządzeń

6. Postępowanie z reklamacjami i sfałszowanymi produktami leczniczymi oraz podczas wstrzymania/wycofania.

Czas trwania

ZAJĘCIA TRWAJĄ 4 GODZINY Z PRZERWAMI.

  • Szkolenie odbywa się w godz. 10:00 - 14:00.
  • Uczestniczysz w szkoleniu online prowadzonym na żywo.
  • Masz bezpośredni kontakt z trenerem i możliwość zadawania na bieżąco pytań na czacie.

Uczestnictwo poświadczamy imiennym certyfikatem.

Prelegenci

Katarzyna Kęsik-Olędzka

Farmaceutka, certyfikowany audytor, szkoleniowiec i doradca koncentrujący się na praktycznych aspektach wytwarzania i dystrybucji produktów leczniczych. Swoją karierę zawodową rozpoczynała w jednej z największych w Polsce wytwórni produktów leczniczych.

Następnie przez wiele lat pracowała w Głównym Inspektoracie Farmaceutycznym. Początkowo sprawowała obowiązki inspektora ds. wytwarzania, następnie  była naczelnikiem Wydziału Monitorowania Obrotu Produktami Leczniczymi i Wydziału ds. Sfałszowanych Produktów Leczniczych a ostatecznie pełniła funkcję Zastępcy Dyrektora Departamentu Nadzoru.

Katarzyna Kęsik-Olędzka to certyfikowany audytor. Posiada bogate doświadczenie i szerokie spojrzenie na farmaceutyczny obrót hurtowy i jego bezpieczeństwo, rolę Osoby Odpowiedzialnej oraz praktykę kontaktów z organami nadzoru farmaceutycznego.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena za jedną osobę
853
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 880 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby uczestniczyć w szkoleniu wystarczy tylko dokonać zgłoszenia.

Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek przed szkoleniem.

Oferujemy odroczone terminy płatności za faktury.

Terminy płatności za faktury

  • Termin płatności – 14 dni. Przedsiębiorcy i firmy dokonują wpłaty na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
  • Termin płatności – 21 dni. Jednostki budżetowe i samorządowe dokonują wpłaty na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
  • Wpłata przed szkoleniem. Osoby prywatne (osoby fizyczne) dokonują wpłat najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem szkolenia lub kursu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Polbi Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Aleje Jerozolimskie 65/79
  • Kod pocztowy: 00-697
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5260033660

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Polbi Sp. z o.o.
00-697 Warszawa, Polska Aleje Jerozolimskie 65/79

Organizator

Polbi Sp. z o.o.
00-697 Warszawa, Polska
Aleje Jerozolimskie 65/79
woj. mazowieckie
Jesteśmy firmą szkoleniową. Działamy od 1994 r. Prowadzimy kursy i szkolenia. Zespół Polbi tworzą ludzie z pasją, nasze motto brzmi „Uczymy tego, na czym się znamy”, a naszą misją jest dzielenie się wiedzą. Nasze specjalizacje to między i...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!