O szkoleniu
DPD - Dobra Praktyka Dystrybucyjna w hurtowni farmaceutycznej od podstaw. Dystrybucja leków, DPD w transporcie i procesie magazynowania produktów leczniczych.
Szkolenie dla hurtowni farmaceutycznych i wytwórców leków.
Nasze szkolenie to: DPD w logistyce farmaceutyków, obrót hurtowy lekami, łańcuch dostaw produktów leczniczych zgodny z Dobrą Praktyką Dystrybucyjną, prawidłowe prowadzenie hurtowni farmaceutycznej i odpowiednie przechowywanie i dystrybucja produktów leczniczych.
W trakcie szkolenia uczestnicy poznają podstawowe wymagania Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (DPD), które powinny być stosowane przez hurtownie farmaceutyczne i wytwórców produktów leczniczych.
Zasady DPD (Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej) przedstawione będą z perspektywy praktycznej, co pozwoli uczestnikom spotkania na wykorzystanie nowo zdobytej wiedzy w codziennej pracy w hurtowni farmaceutycznej czy wytwórni produktów leczniczych.
Do udziału w zajęciach szczególnie zachęcamy:
- Pracowników Działu Zarządzania Jakością, Zapewnienia Jakości,
- Kierowników / Pracowników Magazynów,
- Kierowników / Pracowników Działów Logistyki,
- Pracowników rozpoczynających pracę w hurtowni farmaceutycznej,
- Osoby planujące rozpoczęcie pracy w hurtowni farmaceutycznej.
Program szkolenia
PODSTAWY DPD W OBROCIE PRODUKTAMI LECZNICZYMI
1. Najważniejsze elementy systemu jakości
2. Personel hurtowni farmaceutycznej – obowiązki OO, szkolenia, higiena
3. Nadzór nad dokumentacją w systemie jakości
4. Procesy zachodzące w hurtowni farmaceutycznej
5. Wymagania dotyczące pomieszczeń i urządzeń
6. Postępowanie z reklamacjami i sfałszowanymi produktami leczniczymi oraz podczas wstrzymania/wycofania.
Czas trwania
ZAJĘCIA TRWAJĄ 4 GODZINY ZEGAROWE Z PRZERWAMI.
- Szkolenie odbywa się w godz. 10:00 - 14:00.
- Uczestniczysz w szkoleniu online prowadzonym na żywo.
- Masz bezpośredni kontakt z trenerem i możliwość zadawania na bieżąco pytań na czacie.
Uczestnictwo poświadczamy imiennym certyfikatem.
Forma zajęć
Prelegenci
Farmaceutka, certyfikowany audytor, szkoleniowiec i doradca koncentrujący się na praktycznych aspektach wytwarzania i dystrybucji produktów leczniczych. Swoją karierę zawodową rozpoczynała w jednej z największych w Polsce wytwórni produktów leczniczych.
Następnie przez wiele lat pracowała w Głównym Inspektoracie Farmaceutycznym. Początkowo sprawowała obowiązki inspektora ds. wytwarzania, następnie była naczelnikiem Wydziału Monitorowania Obrotu Produktami Leczniczymi i Wydziału ds. Sfałszowanych Produktów Leczniczych a ostatecznie pełniła funkcję Zastępcy Dyrektora Departamentu Nadzoru.
Katarzyna Kęsik-Olędzka to certyfikowany audytor. Posiada bogate doświadczenie i szerokie spojrzenie na farmaceutyczny obrót hurtowy i jego bezpieczeństwo, rolę Osoby Odpowiedzialnej oraz praktykę kontaktów z organami nadzoru farmaceutycznego.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
➤ Korzystasz z doświadczenia i eksperckiej wiedzy mgr farm. Katarzyny Kęsik-Olędzkiej.
➤ Przed szkoleniem otrzymasz link do platformy szkoleniowej.
➤ Możesz korzystać z komputera, laptopa, tabletu lub smartfona.
➤ Potrzebujesz głośniki lub słuchawki, stabilne łącze i przeglądarkę internetową.
➤ Nie musisz instalować żadnego oprogramowania.
Dołącz do grupy, zgłoś swój udział już teraz – Zapraszamy, zespół Polbi
➤ Korzystasz z doświadczenia i eksperckiej wiedzy mgr farm. Katarzyny Kęsik-Olędzkiej.
➤ Przed szkoleniem otrzymasz link do platformy szkoleniowej.
➤ Możesz korzystać z komputera, laptopa, tabletu lub smartfona.
➤ Potrzebujesz głośniki lub słuchawki, stabilne łącze i przeglądarkę internetową.
➤ Nie musisz instalować żadnego oprogramowania.
Dołącz do grupy, zgłoś swój udział już teraz – Zapraszamy, zespół Polbi
➤ Przed szkoleniem otrzymasz link do platformy szkoleniowej.
➤ Możesz korzystać z komputera, laptopa, tabletu lub smartfona.
➤ Potrzebujesz głośniki lub słuchawki, stabilne łącze i przeglądarkę internetową.
➤ Nie musisz instalować żadnego oprogramowania.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 880 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Aby uczestniczyć w szkoleniu wystarczy tylko dokonać zgłoszenia.
Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek przed szkoleniem.
Oferujemy odroczone terminy płatności za faktury.
Płatności i faktury
➤ Uczestnicy szkoleń krótkich otrzymują faktury w dniu szkolenia.
➤ Przedsiębiorcy, firmy, instytucje i urzędy otrzymują odroczony 14 dniowy termin płatności.
➤ Osoby prywatne dokonują wpłat przed szkoleniem.
➤ Uczestnicy kursów długich (np. kursu księgowości) dokonują wpłaty przed rozpoczęciem kursu.
➤ Biorący udział w kursach długich otrzymują faktury po dokonaniu wpłaty.
➤ Szkolenia i kursy organizowane przez Polbi Sp. z .o.o. są zwolnione z podatku VAT
Rezygnacja z udziału w szkoleniu lub kursie
➤ Bezpłatnie, możliwa nie później niż 3 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia lub kursu (nie wliczając dnia rozpoczęcia).
➤ Aby zrezygnować ze szkolenia lub kursu, należy powiadomić o tym w formie e-mail, adres: biuro@polbi.com.pl
➤ W przypadku nieobecności lub zgłoszenia rezygnacji później niż 3 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia lub kursu, Zamawiający zostanie obciążony pełnymi kosztami określonymi w zgłoszeniu.
Wpłat można dokonywać na nasze konto: Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. 16 2130 0004 2001 0100 9756 0008
- Nazwa firmy: Polbi Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Aleje Jerozolimskie 65/79
- Kod pocztowy: 00-697
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5260033660
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
