Podstawy Systemu Zarządzania Jakością. Praktyczna interpretacja nowej normy ISO 9001:2015

O szkoleniu

• Zapoznanie uczestników z zasadami zarządzania jakością
• Omówienie etapów wdrażania Systemu Zarządzania Jakością i przejścia na normę ISO 9001:2015
• Zapoznanie uczestników z wymaganiami normy ISO 9001:2015

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do kandydatów pragnących zdobyć wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania jakością, wdrażania Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001 oraz poznania zmian i wymagań normy ISO 9001:2015.

Program szkolenia

1. WPROWADZENIE:
a. Pojęcie jakości
b. Definicja ISO
c. Norma ISO 9001
d. Certyfikat ISO 9001

2. WDRAŻANIW SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ.
a. wady i korzyści Systemu Zarządzania Jakością
b. najczęstsze problemy przy wdrażaniu i recertyfikacji Systemu
c. określenie kontekstu organizacji i potrzeb stron zainteresowanych oraz wyznaczenie ryzyk i szans
d. ustanowienie polityki i celów jakości
e. dokumentowanie systemu i prace wdrożeniowe
f. wybór i szkolenie audytorów wewnętrznych
g. audyt wewnętrzny
h. przegląd zarządzania
i. audyt zewnętrzny

3. ZASADY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ.
a. Orientacja na klienta
b. Przywództwo
c. Zaangażowanie ludzi
d. Podejście procesowe
e. Podejście systemowe do zarządzania
f. Ciągłe doskonalenie
g. Podejmowanie decyzji na podstawie faktów
h. Wzajemne korzystne powiązania z dostawcami

4. WYMAGANIA NORMY ISO 9001.
a. porównanie zmian w normie ISO 9001:2015
b. Kontekst organizacji
c. Przywództwo
d. Planowanie
e. Wsparcie
f. Funkcjonowanie
g. Ocena funkcjonowania
h. Doskonalenie

Czas trwania

9-16

Prelegenci

Czynny auditor IRCA, doświadczony konsultant z wieloletnią praktyką w systemach zarządzania jakością

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

MS Teams
MS Teams
MS Teams

Rejestracja

Cena 1
600
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Centrum QUALITY
50-413 Wrocław
ul. Walońska 7/4
woj. dolnośląskie
Wdrażamy System Zarządzania Jakością wg ISO 9001, IATF 16949, w tym narzędzia jakościowe FMEA, PPAP, APQP, 8D, MSA, SPC wg AIAG, System Zarządzania Środowiskowego wg ISO 14001, System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (BHP) wg ISO 45001, Do...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

W przypadku szkoleń otwartych stacjonarnych, terminy i ceny dostępne na www.quality.com.pl/harmonogram.pdf prosimy o zgłoszenie najpóźniej na 10 dni przed planowanym terminem szkolenia.

W przypadku szkoleń zdalnych, terminy uzgadniane są z zainteresowanymi uczestnikami (możliwe szkolenia indywidualne).

W przypadku szkoleń zamkniętych w siedzibie klienta, terminy i koszty ustalane indywidualnie (cena zależna od zakresu szkolenia, ilości dni, liczby uczestników i lokalizacji klienta).

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum QUALITY
50-413 Wrocław ul. Walońska 7/4
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!