O szkoleniu
Prezentowanie danych, idei, pomysłów, raportów.
Prowadzenie prezentacji motywujących, przekazujących wiedzę grupom liczącym od dwóch do kilkudziesięciu osób.
Logiczne, zrozumiałe wystąpienia, uporządkowane i przekonujące zależą nie tylko od treści, ale głownie od formy przekazu.
Swoboda i pewność siebie. To coś czego można się nauczyć.
Nim skończy się trening uczestnicy:
- Będą rozumieli zasadność przygotowania się do prezentacji biorąc pod uwagę wiele aspektów
- Będą wiedzieli, jak przygotować scenariusz prezentacji i jak przeprowadzić prezentacje w określonej strukturze
- Poznają swoje mocne i słabe strony ujawniające się podczas wystąpień
- Będą potrafili poradzić sobie ze stresującymi sytuacjami
- Poznają sposoby przykuwania uwagi audytorium
- Skorzystają z wielu indywidualnych i zespołowych możliwości ćwiczenia i przyswojenia sobie tych umiejętności korzystając z indywidualnych wskazówek trenera i grupy.
Warsztat skierowany do wszystkich osób, które w swojej pracy prezentują treści lub występują publicznie.
Program szkolenia
Przygotowanie do prezentacji. Radzenie sobie ze stresem
- Prezentacje nie są łatwe - analiza czynników utrudniających przygotowanie i prowadzenie prezentacji, wskazówki.
- Ćwiczenie: Przygotowanie do prezentacji – opracowanie w zespołach obszarów składających się na przygotowanie do prezentacji, wypracowanie listy kontrolnej dla prezenterów.
- Radzenie sobie ze stresem – definicja stresu i jego wpływu na prezentację, wypracowanie
z grupą uczestników kilkunastu metod radzenia sobie ze stresem przed i w trakcie prezentacji
Zachowanie na podium. Praca ze sprzętem audiowizualnym
- Postawa, gesty, mimika, kontakt wzrokowy – wskazówki dotyczące komunikacji niewerbalnej, rodzaje gestów, które są akceptowalne i nieakceptowane, sposoby wykorzystania
w zależności od wielkości audytoriów - Wskazówki do efektywnego wykorzystania narzędzi, standardy Firmy.
- Prezentacje online
Warsztat prezentacyjny
- Prezentacja: „Moja praca i zadania w Firmie” (3’/os.) nagrywanie wystąpienia – prezentacja z wykorzystaniem zdobytych do tej pory wiadomości, ćwiczenie prezentacji na podstawie kryteriów: zachowanie na podium, przygotowanie, czas, struktura, głos i język, praca ze sprzętem.
Schematy prezentacji. Dobór zagadnień. Schemat komunikacji i zakłócenia w komunikacji
- Struktura prezentacji
- Schematy – przykładowe scenariusze prezentacji
- Odtworzenie wystąpień: wskazówki grupy
i trenera dla poszczególnych prezenterów - Zakłócenia w komunikacji werbalnej – wskazówki dotyczące doboru słów i informacji.
- Ćwiczenie: Zakłócenia komunikacji werbalnej – wielokrotne przeczenia, żargon, dwuznaczności, szum informacyjny, chaos wypowiedzi, niedopowiedzenia, osłabiacze, makaronizmy
Budowanie autorytetu. Otwarcie prezentacji.
- Aktywizacja audytorium
- Otwarcie prezentacji – kroki otwarcia wpływające na budowanie autorytetu, aktywizację publiczności
Otwarcie prezentacji – warsztat
Wystąpienie: „Otwarcie prezentacji” (2’/os) nagranie wystąpień – ćwiczenia otwierania prezentacji oraz interakcji
z publicznością na podstawie ustalonych wcześniej kroków. Wskazówki
Czas trwania
1 dnia szkolenia od 9:00 do 17:00,
2 dnia szkolenia od 9:00 do 16:00
Prelegenci
Krzysztof Pilarczyk
TRENER, FACYLITATOR
Trenerem jest od 1994 roku. Związany z różnymi obszarami życia biznesowego. Menedżer, trener, przedsiębiorca, twórca programów szkoleniowych.
Od pond 25 lat łączy doświadczenie przedsiębiorcy z kompetencjami trenera biznesu. Wspiera w osiąganiu wyników zarówno globalne organizacje, jak i rodzimych przedsiębiorców z sektora MSP
Jest doceniany przez klientów szczególnie za inspirujący wkład w projekty szkoleniowe oraz bardzo elastyczne podejście do zmieniających się w czasie potrzeb klientów. Wielokrotnie był nagradzany tytułem Trenera Roku przez uczestników jego szkoleń.
Ma duszę i kompetencje innowatora. Sam będąc przedsiębiorcą podejmuje nowatorskie inicjatywy mające na celu usprawnianie funkcjonowania firmy w konkurencyjnym i stale się zmieniającym otoczeniu rynkowym.
Wymagający klienci nauczyli Krzysztofa pracy zgodnie z podstawowymi zasadami skuteczności: samodyscyplina, wnikliwość, zainteresowanie korzyściami klienta, syntetyczne myślenie.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Wspólna 56
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
