O szkoleniu
Zapraszamy do udziału w certyfikowanym szkoleniu, którego celem jest zapoznanie z zasadami organizacji biura oraz współpracy z przełożonymi. Przekrojowy i szeroki charakter szkolenia sprawia, że udział w nim wziąć powinny zarówno osoby zatrudnione na stanowiskach sekretarskich czy asystenckich, ale również kierownicy biura czy też osoby, które chcą ubiegać się pracę w sekretariacie bądź biurze zarządu.
Szkolenie dostępne jest zarówno w formule stacjonarnej - zajęcia odbywają się w naszym ośrodku szkoleniowym w centrum Warszawy, jak też online.
Serdecznie zapraszamy do udziału, a w przypadku pytań bądź wątpliwości przesłania zapytania poprzez formularz kontaktowy dostępny na dole strony.
Korzyści ze szkolenia:
- dowiesz się jak zorganizować efektywnie działający sekretariat,
- poznasz NOWE TRENDY w biurach i biurowcach,
- poznasz zasady etykiety biznesowej i sztukę dyplomacji,
- nauczysz się efektywnie prowadzić korespondencję i redagować pisma,
- dowiesz się jak zorganizować efektywny dzień pracy,
- zwiększysz swoją efektywność poprzez wykorzystanie zasad asertywności i panowanie nad stresem.
Szkolenie kierujemy do wszystkich osób zatrudnionych w sekretariacie bądź biurze zarządu na stanowiskach sekretarskich, asystenckich oraz office managerów, a także do osób planujących podjąć taką pracę ze względu na przekrojowy charakter szkolenia.
Program szkolenia
- Wstęp do szkolenia asystentka sekretarka.
- Profesjonalny sekretariat:
- funkcje nowoczesnego sekretariatu,
- kluczowe umiejętności asystentki / sekretarki - wnioski z badań,
- NOWE TRENDY W BIURACH I BIUROWCACH.
- WYMAGANIA przełożonych i zasady współpracy:
- doprecyzowanie zasad współpracy,
- polityka poufności i prywatności, tajemnica przedsiębiorstwa,
- przekazywanie i przyjmowanie informacji.
- WIZERUNEK firmy a wizerunek asystentki / sekretarki:
- dlaczego warto i jak budować markę osobistą?
- ANALIZA I OPTYMALIZACJA pracy w sekretariatach: strategie usprawnień.
- ETYKIETA biznesu w sekretariacie i na stanowisku asystentki:
- powitania, przedstawianie, tytułowanie,
- precedencja i miejsca honorowe w biznesie,
- SZTUKA DYPLOMACJI na co dzień: wobec przełożonego, współpracowników, klientów,
- przyjmowanie i obsługa gości.
- Organizacja zebrań i SPOTKAŃ- zadania sekretarki / asystentki:
- agenda spotkania,
- aranżacja i przygotowanie sali spotkań, sali konferencyjnej, gabinetu,
- współpraca z firmami cateringowymi, innymi asystentkami, recepcją,
- trudne sytuacje -studium przypadku.
- Przygotowanie podróży służbowej przełożonego-najlepsze praktyki:
- planowanie, przygotowanie, rezerwacje,
- współpraca z dostawcami,
- listy kontrolne, agendy (gotowe wzory i szablony),
- monitorowanie podróży.
- KORESPONDENCJA firmowa:
- zasady i normy w korespondencji papierowej i elektronicznej,
- przygotowanie dokumentów do podpisu,
- nowoczesne czcionki, układy graficzne pism,
- niszczenie dokumentów - o czym muismy pamiętać?
- RAPORT-jak zebrać dane? jak przygotować?
- redagujemy notatkę/zaproszenie/odpowiedź na e-mail-ćwiczenia praktyczne.
- OCHRONA DANYCH osobowych w sekretariacie:
- jakie dane osobowe mogą być przetwarzane w sekretariatach i na stanowiskach asystenckich?
- zasady przetwarzania, klauzule informacyjne,
- obowiązki wynikające z RODO i prawa pracy.
- Profesjonalizm w OBSŁUDZE KLIENTA zewnętrznego i wewnętrznego:
- czego oczekują od nas nasi klienci?
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ w komunikacji z klientem,
- zarządzanie informacją w sekretariacie i w pracy asystentki,
- informacja a interpretacja, fakty i mity,
- WYMAGAJĄCY klient,
- "nasi" trudni klienci i sposoby postepowania (scenariusze rozmów).
- ROZMOWA TELEFONICZNA- prowadzenie, monitorowanie, standardy:
- formuła powitania, anonsowanie, łączenie,
- księga zwrotów (jęz. polski, angielski)
- filtrowanie rozmów (3 kroki do ochrony czasu),
- ochrona prywatności,
- umawianie spotkań, trudne sytuacje.
- Zasady planowania i ORGANIZACJI PRACY w sekretariacie:
- zarządzanie zadaniami, ustalanie priorytetów, siatka pilności,
- kalendarze i prowadzenie terminarza,
- planowanie i praca wielozadaniowa (sprawdzone narzędzia papierowe i elektorniczne: katalog aplikacji mobinych)
- obrona planów asystentki/ sekretarki.
- Skuteczna WALKA z codziennym STRESEM;
- najskuteczniejsze metody na opanowanie stresu,
- jak nie przenosić emocji?
- regeneracja po trudnym dniu w pracy,
- narzędzia do budowania swojej odporności psychicznej.
- Podsumowanie szkolenia dla sekretarek i asystentek. PLANY WDROŻENIOWE.. i co dalej?
- **STYLE TREND BOOK:
- jak wykorzystać kolor w budowaniu wizerunku?
- inspiracje modowe-skąd czerpać pomysły?
- jak kreować indywidualny styl?
- elementy dobrze skomponowanej garderoby,
- przykłady biznesowych stylizacji,
- smart shopping.
Czas trwania
2 dni
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-870 Warszawa
Wronia 45 lok. 129
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin zgłaszania uczestnika na szkolenie otwarte
- Zgłoszenie na szkolenie realizowane jest w formie elektronicznej poprzez wypełnienie formularza online.
- Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy zakupu szkolenia z firmą High5 Group Sp. z. o.o. (zwaną dalej Organizatorem) na zasadach określonych w niniejszym regulaminie i upoważnia firmę High5 Group Sp. z. o.o. do wystawienia po szkoleniu faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
- Organizator potwierdza otrzymanie zgłoszenia i rezerwację miejsca na szkoleniu w terminie 2 dni od otrzymania zgłoszenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia w przypadku, gdy udział w szkoleniu mógłby naruszyć interesy organizatora.
- Organizator na 5 dni przed terminem szkolenia osobie zgłaszającej i uczestnikowi wysyła drogą elektroniczną „Zaproszenie na szkolenie”, zawierające wszystkie informacje organizacyjne niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu. Otrzymanie Zaproszenia jest podstawą do uczestnictwa w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 5 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych po stronie Zamawiającego, pod warunkiem przesłania przez Zamawiającego informacji o rezygnacji na adres: biuro@high5.pl oraz zgloszenie@eventis.pl jednocześnie.
- W przypadku rezygnacji na mniej niż 5 dni przed terminem szkolenia Organizator zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury na 50% ceny szkolenia tytułem kary umownej.
- Nieobecność Uczestnika na szkoleniu nie zwalnia Zamawiającego od zapłaty pełnej ceny wynagrodzenia za jego udział w szkoleniu, chyba, że zachodzą sytuacje wskazane w punkcie 6 i 7.
- Możliwe jest zgłoszenie zastępstwa dla uczestnika.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 5 dni przed terminem szkolenia, o czym zobowiązany jest poinformować uczestników szkolenia i Zamawiającego.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez Zamawiającego na rzecz podmiotów trzecich (np. z tytułu przedpłat dokonanych na rzecz hoteli, z tytułu dojazdu na szkolenie) jeśli zostały one poniesione przed otrzymaniem zaproszenia na szkolenie.
- Uczestnik do połowy pierwszego dnia szkolenia może zrezygnować ze szkolenia, podając konkretny merytoryczny powód wraz z jego uzasadnieniem. Zamawiający nie będzie obciążony w takim przypadku kosztem szkolenia.
- Płatność za szkolenie następuje na podstawie wystawionej po szkoleniu faktury VAT.
- W przypadku finansowania szkolenia w co najmniej 70% ze środków publicznych Zgłaszający powinien poinformować Organizatora w momencie zgłaszania uczestnika poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zgłoszenia.
Przesyłając zgłoszenie wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszenia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1).
Administratorem danych jest HIGH5 Group Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 45 lok.129. Informujemy, że mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jest jednak niezbędne, żeby móc zarejestrować Państwa zgłoszenie. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji usługi szkoleniowej oraz wynikających z przepisów prawa.
- Nazwa firmy: HIGH5 Training Group
- Ulica i nr: ul. Wronia 45/129
- Kod pocztowy: 00-870
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5262464795