Profesjonalna asystentka / sekretarka plus PREMIUM

O szkoleniu

Zapraszamy do udziału w certyfikowanym szkoleniu, którego celem jest zapoznanie z zasadami organizacji biura oraz współpracy z przełożonymi. Przekrojowy i szeroki charakter szkolenia sprawia, że udział w nim wziąć powinny zarówno osoby zatrudnione na stanowiskach sekretarskich czy asystenckich, ale również kierownicy biura czy też osoby, które chcą ubiegać się pracę w sekretariacie bądź biurze zarządu.

Szkolenie dostępne jest zarówno w formule stacjonarnej - zajęcia odbywają się w naszym ośrodku szkoleniowym w centrum Warszawy, jak też online.

Serdecznie zapraszamy do udziału, a w przypadku pytań bądź wątpliwości przesłania zapytania poprzez formularz kontaktowy dostępny na dole strony.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia:

  • dowiesz się jak zorganizować efektywnie działający sekretariat,
  • poznasz NOWE TRENDY w biurach i biurowcach,
  • poznasz zasady etykiety biznesowej i sztukę dyplomacji,
  • nauczysz się efektywnie prowadzić korespondencję i redagować pisma,
  • dowiesz się jak zorganizować efektywny dzień pracy,
  • zwiększysz swoją efektywność poprzez wykorzystanie zasad asertywności i panowanie nad stresem.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie kierujemy do wszystkich osób zatrudnionych w sekretariacie bądź biurze zarządu na stanowiskach sekretarskich, asystenckich oraz office managerów, a także do osób planujących podjąć taką pracę ze względu na przekrojowy charakter szkolenia.

Program szkolenia

  1. Wstęp do szkolenia asystentka sekretarka.
  2. Profesjonalny sekretariat:
    • funkcje nowoczesnego sekretariatu,
    • kluczowe umiejętności asystentki / sekretarki - wnioski z badań,
    • NOWE TRENDY W BIURACH I BIUROWCACH.
    • WYMAGANIA przełożonych i zasady współpracy:
      • doprecyzowanie zasad współpracy,
      • polityka poufności i prywatności, tajemnica przedsiębiorstwa,
      • przekazywanie i przyjmowanie informacji.
    •  WIZERUNEK firmy a wizerunek asystentki / sekretarki:
      • dlaczego warto i jak budować markę osobistą?
  3. ANALIZA I OPTYMALIZACJA pracy w sekretariatach: strategie usprawnień.
  4. ETYKIETA biznesu w sekretariacie i na stanowisku asystentki:
    • powitania, przedstawianie, tytułowanie,
    • precedencja i miejsca honorowe w biznesie,
    • SZTUKA DYPLOMACJI na co dzień: wobec przełożonego, współpracowników, klientów,
    • przyjmowanie i obsługa gości.
  5. Organizacja zebrań i SPOTKAŃ- zadania sekretarki / asystentki:
    • agenda spotkania,
    • aranżacja i przygotowanie sali spotkań, sali konferencyjnej, gabinetu,
    • współpraca z firmami cateringowymi, innymi asystentkami, recepcją,
    • trudne sytuacje -studium przypadku.
  6. Przygotowanie podróży służbowej przełożonego-najlepsze praktyki:
    • planowanie, przygotowanie, rezerwacje,
    • współpraca z dostawcami,
    • listy kontrolne, agendy (gotowe wzory i szablony),
    • monitorowanie podróży.
  7. KORESPONDENCJA firmowa:
    • zasady i normy w korespondencji papierowej i elektronicznej,
    • przygotowanie dokumentów do podpisu,
    • nowoczesne czcionki, układy graficzne pism,
    • niszczenie dokumentów - o czym muismy pamiętać?
    • RAPORT-jak zebrać dane? jak przygotować?
    • redagujemy notatkę/zaproszenie/odpowiedź na e-mail-ćwiczenia praktyczne.
  8. OCHRONA DANYCH osobowych w sekretariacie:
    • jakie dane osobowe mogą być przetwarzane w sekretariatach i na stanowiskach asystenckich?
    • zasady przetwarzania, klauzule informacyjne,
    • obowiązki wynikające z RODO i prawa pracy.
  9. Profesjonalizm w OBSŁUDZE KLIENTA zewnętrznego i wewnętrznego:
    • czego oczekują od nas nasi klienci?
    • ODPOWIEDZIALNOŚĆ w komunikacji z klientem,
    • zarządzanie informacją w sekretariacie i w pracy asystentki,
    • informacja a interpretacja, fakty i mity,
    • WYMAGAJĄCY klient,
    • "nasi" trudni klienci i sposoby postepowania (scenariusze rozmów).
  10. ROZMOWA TELEFONICZNA- prowadzenie, monitorowanie, standardy:
    • formuła powitania, anonsowanie, łączenie, 
    • księga zwrotów (jęz. polski, angielski)
    • filtrowanie rozmów (3 kroki do ochrony czasu),
    • ochrona prywatności,
    • umawianie spotkań, trudne sytuacje.
  11. Zasady planowania i ORGANIZACJI PRACY w sekretariacie:
    • zarządzanie zadaniami, ustalanie priorytetów, siatka pilności,
    • kalendarze i prowadzenie terminarza,
    • planowanie  i praca wielozadaniowa (sprawdzone narzędzia papierowe i elektorniczne: katalog aplikacji mobinych)
    • obrona planów asystentki/ sekretarki.
  12. Skuteczna WALKA z codziennym  STRESEM;
    • najskuteczniejsze metody na opanowanie stresu, 
    • jak nie przenosić emocji?
    • regeneracja po trudnym dniu w pracy,
    • narzędzia do budowania swojej odporności psychicznej.
  13. Podsumowanie szkolenia dla sekretarek i asystentek. PLANY WDROŻENIOWE.. i co dalej?
  14. **STYLE TREND BOOK:  

  • jak wykorzystać kolor w budowaniu wizerunku?
  • inspiracje modowe-skąd czerpać pomysły?
  • jak kreować indywidualny styl?
  • elementy dobrze skomponowanej garderoby,
  • przykłady biznesowych stylizacji,
  • smart shopping.

Czas trwania

2 dni

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45/129

woj. mazowieckie

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
za osobę
1 490
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • Rozwiń
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
Szkolenie online
za osobę
1 190
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!