O szkoleniu
Celem szkolenia jest przekazanie Uczestnikom wiedzy oraz praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta oraz przedstawienie jak istotne jest budowanie i podtrzymywanie relacji z klientem z perspektywy całej organizacji.
Szkolenie będzie skoncentrowane wokół obszarów:
właściwego reprezentowania organizacji w kontaktach z Klientami;
dostosowywania sposobów obsługi do typu Klienta;
radzenia sobie w kontakcie z wymagającym klientem;
profesjonalnego podtrzymywania relacji z klientem.
Uczestnicy podczas szkolenia zdobędą wiedzę i umiejętności praktyczne w obszarach:
zrozumienia motywów działania klientów
bycia w roli klienta
diagnozowania mocnych oraz rozwojowych obszarów w kontakcie z klientami
umiejętności budowania relacji z klientami
posługiwania się językiem korzyści w kontakcie z klientami.
Pracownicy odpowiedzialni za obsługę klienta zewnętrznego i wewnętrznego w organizacji.
Wszystkie osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy i zdobyciem praktycznych umiejętności budowania i utrzymywania profesjonalnych relacji z klientem.
Program szkolenia
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
I.Rola obsługi klienta w dzisiejszym świecie.
II.Profesjonalizm w obsłudze klienta budowaniem przewagi wobec konkurencji.
III.Każdy z nas jest klientem.
IV.Oczekiwania klientów.
V. Proces obsługi klienta.
1.Badanie potrzeb klientów.
2.Przedstawianie oferty, propozycji spełnienia potrzeby. Model cecha - korzyść.
3.Rozwiewanie obiekcji klienta.
VI.Komunikacja z klientami - mówienie językiem korzyści.
VII.Typy klientów.
VIII.Typy klientów a sposób komunikacji z nimi.
IX.Praca z klientem wymagającym.
X.Kontakt z klientem.
1.Zadawanie pytań.
2.Parafraza.
3.Budowanie kontaktu z klientem.
4.Pierwsze wrażenie.
5.Udzielanie informacji klientowi.
XI.Cechy idealnego sprzedawcy/doradcy klienta.
XII.Wartości w kontakcie z klientami, troska, uczciwość, budowanie zadowolenia klientów.
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Czas trwania
2 dni
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 290 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
- Nazwa firmy: Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IIST
- Ulica i nr: Grottgera 16/1
- Kod pocztowy: 60-758
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7773150627