Profesjonalne utrzymanie czystości w obiekcie hotelowym

O szkoleniu

Celem szkolenia jest zrozumienie wagi posiadania podstawowej wiedzy w zakresie profesjonalnego sprzątania w oparciu o wiadomości z działu chemii i materiałoznawstwa, jak również konsekwencji braku stosowania się do powszechnie obowiązujących norm.

Uczestnicy na szkoleniu:

  • zapoznają się z podstawowymi pojęciami dotyczącymi świadczenia jakościowych usług czystościowych na obiekcie hotelowym
  • będą wiedzieli, z jakimi rodzajami zanieczyszczeń mogą spotkać się w swojej pracy i za pomocą jakich środków je usunąć
  • poznają różnice oraz sposoby działania kwasów i zasad
  • będą potrafili prawidłowo dozować środki chemiczne
  • rozwiną kompetencje w zakresie prawidłowego rozpoznawania i pielęgnowania różnego rodzaju powierzchni
  • zwrócą uwagę na działania chemiczne i mechaniczne względem danego materiału
  • dowiedzą się, w jaki sposób brak dostatecznej wiedzy z zakresu profesjonalnego sprzątania może mieć wpływ na pojawienie się przykrych i kosztownych konsekwencji

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szolenia:

  • Praca w grupach
  • Mini wykłady z użyciem prezentacji w power-poincie 
  • Praca indywidualna
  • Opracowywanie rozwiązań
  • Warsztat
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za utrzymanie czystości 

Program szkolenia

MODUŁ I. ELEMENTARNE POJĘCIA ZWIĄZANE Z PRACĄ PERSONELU SPRZĄTAJĄCEGO W HOTELU

  • Jakość usługi sprzątania - na czym polega?
  • Porządkowanie, sprzątanie, czyszczenie i dezynfekcja 
  • Higiena - jak ważne jest nasze i klienta zdrowie?
  • Przykłady atypowych zachowań mających miejsce podczas serwisowania i pełnego sprzątania pokoi hotelowych


MODUŁ II. PODSTAWY WIEDZY O CHEMII

  • Skala pH - czyli stopień agresywności stosowanych kwasów i zasad
  • Zanieczyszczenia organiczne i nieorganiczne (miejsce występowania i sposób ich usuwania)
  • Odporność chemiczna różnych powierzchni
  • Dozowanie środków chemicznych

MODUŁ III. MATERIAŁOZNAWSTWO 

  • Przykładowe rodzaje posadzek i sposób ich pielęgnacji
  • Szkła i metale - na co zwracamy uwagę?
  • Tworzywa sztuczne czyli wszystko to, co jest plastikowe
  • Koło Sinnera -  zależność czterech czynników wpływających na proces czyszczenia powierzchni

MODUŁ IV. PODSTAWOWE BŁĘDY PODCZAS WYKONYWANIA ZADAŃ ORAZ ICH KONSEKWENCJE

  • Ignorowanie zasad BHP
  • Niedostateczna znajomość podstaw chemicznych
  • Brak wiedzy na temat materiałoznawstwa 
  • Nieprawidłowe użytkowanie narzędzi, urządzeń i maszyn

Czas trwania

1 dzień (1 x 7 godz.) - DO UZGODNIENIA

Prelegenci

DOROTA REFLIŃSKA

Trener / Praktyk w branży hotelarskiej,
właścicielka firmy usługowo-szkoleniowej w branży profesjonalnego utrzymania czystości,
trenerka w firmie CleanMode.

DOŚWIADCZENIE

  • właścicielka firmy usługowo-szkoleniowej w branży profesjonalnego utrzymania czystości
  • trenerka w firmie CleanMode
  • certyfikowany konsultant DISC D3 (narzędzia do wykorzystywania w procesie rekrutacji, rozwoju pracowników i budowaniu efektywnych zespołów)
  • autorka podmiotowego podejścia w zapobieganiu rotacji personelu obiektowego
  • autorka szkoleń online i warsztatów w formie stacjonarnej
  • specjalistka rozwijania umiejętności miękkich w zespołach
  • ukończyła szkolenia: „Cleaning AZ” oraz „Szkolenie handlowe” z zakresu profesjonalnego świadczenia usług cleaningowych
  • ukończyła szkolenie online: „Skuteczne prowadzenie szkoleń w formie online”

WYKSZTAŁCENIE

Z wykształcenia jestem pedagogiem opiekuńczo-wychowawczym, który to tytuł zdobyłam na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.

W życiu zawodowym i prywatnym kładę nacisk na skuteczną komunikację i szacunek do drugiego człowieka. Chętnie służę pomocą, nie przechodzę obojętnie wobec społecznej niesprawiedliwości. 

W branży utrzymania czystości przeszłam funkcję: pracownika liniowego (hotel, wspólnota mieszkaniowa, biurowce), przez osobę decyzyjną po właścicielkę firmy szkoleniowo-usługowej.

Jestem zwolenniczką ciągłego podnoszenia kwalifikacji.  Moja ambicja i świetna organizacja pozwala mi od kilku lat samodzielnie świadczyć usługi dla dwóch dużych korporacji z oddziałami za granicą.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE U KLIENTA
GRUPA DO 12 OSÓB
6 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
  • W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

NOWOŚĆ - FINANSOWANIE
Dotacje HoReCa 2024 - Wysokość pomocy
Pomoc ma charakter bezzwrotnych dotacji w postaci pomocy de minimis, zatem nie można przekroczyć limitu pomocy de minimis (200 tys. euro w ciągu 3 lat). Maksymalny poziom dofinansowania wyniesie 90%, a maksymalna wartość kosztów kwalifikowanych inwestycji netto wyniesie 600 tys.

Nabór dla MŚP KPO HoReCa - możemy w tym pomóc i przeszkolic Państwa Pracowników

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Podłącze 31
  • Kod pocztowy: 30-218
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6772295062

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska ul. Podłącze 31

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!