Profesjonalny hauskeeping jako jeden z podstawowych elementów budowania wizerunku hotelu

O szkoleniu

Celem szkolenia jest uświadomienie roli pracy personelu sprzątającego w budowaniu pozytywnego wizerunku hotelu, jak również w kształtowaniu opinii gościa mającego wpływ na promocję obiektu potencjalnym klientom.

Uczestnicy na szkoleniu:

  • dowiedzą się, na czym polega skuteczna prezentacja własnej osoby    w odniesieniu do klienta hotelowego
  • zapoznają się z odpowiednią organizacją środowiska pracy, mającej wpływ na końcowe jej efekty
  • będą wiedzieli, z jakimi pułapkami i trudnymi sytuacjami mogą spotkać się  w trakcie wykonywania obowiązków
  • poznają podstawową rolę zmysłów w wywoływaniu pierwszego pozytywnego wrażenia
  • rozwiną kompetencje kreatywnej aranżacji pokoju i łazienki
  • zwrócą uwagę na podstawowe detale pracy pokojowej mające wpływ na opinię gościa hotelowego
  • zapoznają się autentycznymi opiniami klientów i przedyskutują sposoby ich uniknięcia
Kto powinien wziąć udział?

Personel sprządtający

Program szkolenia

MODUŁ I. SYLWETKA PROFESJONALNEJ POKOJOWEJ

  • Reprezentacyjna rola hauskeepingu (wygląd, strój)
  • Kultura osobista w komunikacji z klientem hotelowym
  • Podstawowe umiejętności personalne mające wpływ na efekty pracy
  • Dyskrecja i uczciwość jako główne kompetencje zawodu pokojowej

MODUŁ II. ORGANIZACJA ŚRODOWISKA PRACY PERSONELU SPRZĄTAJĄCEGO

  • Przed rozpoczęciem pracy - czyli jak prawidłowo przygotować się do zadań?
  • Zakres obowiązków personelu sprzątającego (sprzątanie bieżące, specjalne, awaryjne i gruntowne)
  • Przebieg procesu sprzątania pokoju i jego wpływ na końcowy efekt
  • Pułapki i trudne sytuacje związane z wykonywaniem obowiązków


MODUŁ III. ROLA ZMYSŁÓW W WYWOŁYWANIU POZYTYWNEGO PIERWSZEGO WRAŻENIA U KLIENTA

  • Pierwsze wrażenie gościa hotelowego - „efekt WOW”
  • Zapach jako główny zmysł postrzegania otaczającej nas rzeczywistości
  • Wizualizacja i dźwięk jako podstawowe elementy odczuwania komfortu przez klienta
  • Kreatywna aranżacja pokoju hotelowego - (metody ścielenia łóżek, składania ręczników, papieru toaletowego itp.)

MODUŁ IV. OPINIE Z POBYTU - DECYDUJĄCYM CZYNNIKIEM ROZWOJU BIZNESU HOTELARSKIEGO

  • Rola pokojowej w kształtowaniu opinii gościa hotelowego
  • Czysty pokój i miła obsługa hauskeepingu jako jedne z głównych elementów decydujących o wyborze hotelu
  • Personel, udogodnienia, czystość, komfort i stosunek do ceny – na co zwraca uwagę nasz klient?
  • Case study wybranych opinii gości hotelowych (dyskusja)

Czas trwania

1 dzień (1 x 7 godz.) - DO UZGODNIENIA

Prelegenci

DOROTA REFLIŃSKA

Trener / Praktyk w branży hotelarskiej,
właścicielka firmy usługowo-szkoleniowej w branży profesjonalnego utrzymania czystości,
trenerka w firmie CleanMode.

DOŚWIADCZENIE

  • właścicielka firmy usługowo-szkoleniowej w branży profesjonalnego utrzymania czystości
  • trenerka w firmie CleanMode
  • certyfikowany konsultant DISC D3 (narzędzia do wykorzystywania w procesie rekrutacji, rozwoju pracowników i budowaniu efektywnych zespołów)
  • autorka podmiotowego podejścia w zapobieganiu rotacji personelu obiektowego
  • autorka szkoleń online i warsztatów w formie stacjonarnej
  • specjalistka rozwijania umiejętności miękkich w zespołach
  • ukończyła szkolenia: „Cleaning AZ” oraz „Szkolenie handlowe” z zakresu profesjonalnego świadczenia usług cleaningowych
  • ukończyła szkolenie online: „Skuteczne prowadzenie szkoleń w formie online”

WYKSZTAŁCENIE

Z wykształcenia jestem pedagogiem opiekuńczo-wychowawczym, który to tytuł zdobyłam na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.

W życiu zawodowym i prywatnym kładę nacisk na skuteczną komunikację i szacunek do drugiego człowieka. Chętnie służę pomocą, nie przechodzę obojętnie wobec społecznej niesprawiedliwości. 

W branży utrzymania czystości przeszłam funkcję: pracownika liniowego (hotel, wspólnota mieszkaniowa, biurowce), przez osobę decyzyjną po właścicielkę firmy szkoleniowo-usługowej.

Jestem zwolenniczką ciągłego podnoszenia kwalifikacji.  Moja ambicja i świetna organizacja pozwala mi od kilku lat samodzielnie świadczyć usługi dla dwóch dużych korporacji z oddziałami za granicą.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

SZKOLENIE W SIEDZIBIE KLIENTA
GRUPA DO 12 OSÓB
6 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
  • W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

NOWOŚĆ - FINANSOWANIE
Dotacje HoReCa 2024 - Wysokość pomocy
Pomoc ma charakter bezzwrotnych dotacji w postaci pomocy de minimis, zatem nie można przekroczyć limitu pomocy de minimis (200 tys. euro w ciągu 3 lat). Maksymalny poziom dofinansowania wyniesie 90%, a maksymalna wartość kosztów kwalifikowanych inwestycji netto wyniesie 600 tys.

Nabór dla MŚP KPO HoReCa - możemy w tym pomóc i przeszkolic Państwa Pracowników

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Podłącze 31
  • Kod pocztowy: 30-218
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 6772295062

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska ul. Podłącze 31

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków, Polska
ul. Podłącze 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!