O szkoleniu
Celem szkolenia jest uświadomienie roli pracy personelu sprzątającego w budowaniu pozytywnego wizerunku hotelu, jak również w kształtowaniu opinii gościa mającego wpływ na promocję obiektu potencjalnym klientom.
Uczestnicy na szkoleniu:
- dowiedzą się, na czym polega skuteczna prezentacja własnej osoby w odniesieniu do klienta hotelowego
- zapoznają się z odpowiednią organizacją środowiska pracy, mającej wpływ na końcowe jej efekty
- będą wiedzieli, z jakimi pułapkami i trudnymi sytuacjami mogą spotkać się w trakcie wykonywania obowiązków
- poznają podstawową rolę zmysłów w wywoływaniu pierwszego pozytywnego wrażenia
- rozwiną kompetencje kreatywnej aranżacji pokoju i łazienki
- zwrócą uwagę na podstawowe detale pracy pokojowej mające wpływ na opinię gościa hotelowego
- zapoznają się autentycznymi opiniami klientów i przedyskutują sposoby ich uniknięcia
Personel sprządtający
Program szkolenia
MODUŁ I. SYLWETKA PROFESJONALNEJ POKOJOWEJ
- Reprezentacyjna rola hauskeepingu (wygląd, strój)
- Kultura osobista w komunikacji z klientem hotelowym
- Podstawowe umiejętności personalne mające wpływ na efekty pracy
- Dyskrecja i uczciwość jako główne kompetencje zawodu pokojowej
MODUŁ II. ORGANIZACJA ŚRODOWISKA PRACY PERSONELU SPRZĄTAJĄCEGO
- Przed rozpoczęciem pracy - czyli jak prawidłowo przygotować się do zadań?
- Zakres obowiązków personelu sprzątającego (sprzątanie bieżące, specjalne, awaryjne i gruntowne)
- Przebieg procesu sprzątania pokoju i jego wpływ na końcowy efekt
- Pułapki i trudne sytuacje związane z wykonywaniem obowiązków
MODUŁ III. ROLA ZMYSŁÓW W WYWOŁYWANIU POZYTYWNEGO PIERWSZEGO WRAŻENIA U KLIENTA
- Pierwsze wrażenie gościa hotelowego - „efekt WOW”
- Zapach jako główny zmysł postrzegania otaczającej nas rzeczywistości
- Wizualizacja i dźwięk jako podstawowe elementy odczuwania komfortu przez klienta
- Kreatywna aranżacja pokoju hotelowego - (metody ścielenia łóżek, składania ręczników, papieru toaletowego itp.)
MODUŁ IV. OPINIE Z POBYTU - DECYDUJĄCYM CZYNNIKIEM ROZWOJU BIZNESU HOTELARSKIEGO
- Rola pokojowej w kształtowaniu opinii gościa hotelowego
- Czysty pokój i miła obsługa hauskeepingu jako jedne z głównych elementów decydujących o wyborze hotelu
- Personel, udogodnienia, czystość, komfort i stosunek do ceny – na co zwraca uwagę nasz klient?
- Case study wybranych opinii gości hotelowych (dyskusja)
Czas trwania
1 dzień (1 x 7 godz.) - DO UZGODNIENIA
Prelegenci
DOROTA REFLIŃSKA
Trener / Praktyk w branży hotelarskiej,
właścicielka firmy usługowo-szkoleniowej w branży profesjonalnego utrzymania czystości,
trenerka w firmie CleanMode.
DOŚWIADCZENIE
- właścicielka firmy usługowo-szkoleniowej w branży profesjonalnego utrzymania czystości
- trenerka w firmie CleanMode
- certyfikowany konsultant DISC D3 (narzędzia do wykorzystywania w procesie rekrutacji, rozwoju pracowników i budowaniu efektywnych zespołów)
- autorka podmiotowego podejścia w zapobieganiu rotacji personelu obiektowego
- autorka szkoleń online i warsztatów w formie stacjonarnej
- specjalistka rozwijania umiejętności miękkich w zespołach
- ukończyła szkolenia: „Cleaning AZ” oraz „Szkolenie handlowe” z zakresu profesjonalnego świadczenia usług cleaningowych
- ukończyła szkolenie online: „Skuteczne prowadzenie szkoleń w formie online”
WYKSZTAŁCENIE
Z wykształcenia jestem pedagogiem opiekuńczo-wychowawczym, który to tytuł zdobyłam na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.
W życiu zawodowym i prywatnym kładę nacisk na skuteczną komunikację i szacunek do drugiego człowieka. Chętnie służę pomocą, nie przechodzę obojętnie wobec społecznej niesprawiedliwości.
W branży utrzymania czystości przeszłam funkcję: pracownika liniowego (hotel, wspólnota mieszkaniowa, biurowce), przez osobę decyzyjną po właścicielkę firmy szkoleniowo-usługowej.
Jestem zwolenniczką ciągłego podnoszenia kwalifikacji. Moja ambicja i świetna organizacja pozwala mi od kilku lat samodzielnie świadczyć usługi dla dwóch dużych korporacji z oddziałami za granicą.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 14 dni przed terminem
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- Do podanej ceny szkolenia zostaną doliczony koszty logistyczne uzależnione od lokalizacji miejsca szkolenia.
- W przypadku chęci realizacji szkolenia poza siedzibą firmy, na Państwa życzenie, przedstawimy kilka propozycji obiektów w których mogłoby się ono odbyć.
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Dotacje HoReCa 2024 - Wysokość pomocy
Pomoc ma charakter bezzwrotnych dotacji w postaci pomocy de minimis, zatem nie można przekroczyć limitu pomocy de minimis (200 tys. euro w ciągu 3 lat). Maksymalny poziom dofinansowania wyniesie 90%, a maksymalna wartość kosztów kwalifikowanych inwestycji netto wyniesie 600 tys.
Nabór dla MŚP KPO HoReCa - możemy w tym pomóc i przeszkolic Państwa Pracowników
- Nazwa firmy: Avenhansen Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Podłącze 31
- Kod pocztowy: 30-218
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 6772295062
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
