O szkoleniu
Zapraszamy do udziału w szkoleniu, na którym:
- dowiesz się jak budować profesjonalny wizerunek urzędu,
- zwiększysz swoją efektywność zawodową,
- będziesz potrafił poradzić sobie z trudnymi sytuacjami w pracy,
- nauczysz się skutecznie panować nad stresem,
- dowiesz się o standardach obsługi klienta.
Szkolenie kierujemy do osób zatrudnionych w sekretariacie lub planujących podjąć taką pracę.
Program szkolenia
- Organizacja nowoczesnego sekretariatu.
- Efektywna współpraca z przełożonym i osobami strategicznymi:
- wymagania, zasady współpracy, przekazywanie informacji,
- ochrona czasu, polityka prywatności.
- WIZERUNEK instytucji/firmy:
- tworzenie pozytywnego wizerunku,
- kształtowanie wizerunku własnego,
- zarządzenie informacją,
- etykieta i sztuka dyplomacji w pracy sekretariatu,
- organizacja spotkań, zebrań, posiedzeń -obowiązki sekretariatu,
- obsługa gości, interesantów.
- OBSŁUGA KLIENTA wewnętrznego i zewnętrznego:
- czego oczekują od nas klienci?
- odpowiedzialność w komunikacji z klientem,
- udzielanie informacji, informowanie o procedurach,
- trudni klienci:
- skąd się biorą trudni klienci?
- jak nie tworzyć "trudnych klientów"?
- typy klietów i sposoby postępowania (scenariusze rozmów)
- ORGANIZACJA i kontrola pracy Z DOKUMENTAMI.
- korespondencja elektroniczna i firmowa.
- tworzenie i przechowywanie dokumentów biurowych,
- rodzaje dokumentów,
- przygotowywanie dokumentów do podpisu,
- zasady redagowania pism: notatek, zaproszeń.
- kopiowanie, niszczenie dokumentacji
- korespondencja elektroniczna i firmowa.
- Jak podnieść EFEKTYWNOŚĆ swojej pracy w sekretariacie?
- walka z codziennym stresem:
- reakcje konstruktywne i niekonstruktywne,
- najskuteczniejsze metody na walkę ze stresem,
- jak przygotować się psychofizycznie do trudnego dnia w pracy?
- jak nie przeności emocji z klienta na klienta?
- efektywność osobista i zarządzanie czasem w pracy:
- planowanie i praca wielozadaniowa,
- priorytety, siatka pilności,
- potęga CHECKLISTY- wdrożenie, kontrola.
- trudne sytuacje w sekretariacie.
- walka z codziennym stresem:
- OCHRONA DANYCH w pracy sekretariatu:
- rodzaje przetwarzanych danych,
- obowiązki wynikające z RODO i prawa pracy.
- Podsumowanie szkolenia.
Czas trwania
2 dni, 09:00-16:30
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-870 Warszawa
Wronia 45 lok. 129
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin zgłaszania uczestnika na szkolenie otwarte
- Zgłoszenie na szkolenie realizowane jest w formie elektronicznej poprzez wypełnienie formularza online.
- Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy zakupu szkolenia z firmą High5 Group Sp. z. o.o. (zwaną dalej Organizatorem) na zasadach określonych w niniejszym regulaminie i upoważnia firmę High5 Group Sp. z. o.o. do wystawienia po szkoleniu faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
- Organizator potwierdza otrzymanie zgłoszenia i rezerwację miejsca na szkoleniu w terminie 2 dni od otrzymania zgłoszenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia w przypadku, gdy udział w szkoleniu mógłby naruszyć interesy organizatora.
- Organizator na 5 dni przed terminem szkolenia osobie zgłaszającej i uczestnikowi wysyła drogą elektroniczną „Zaproszenie na szkolenie”, zawierające wszystkie informacje organizacyjne niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu. Otrzymanie Zaproszenia jest podstawą do uczestnictwa w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 5 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych po stronie Zamawiającego, pod warunkiem przesłania przez Zamawiającego informacji o rezygnacji na adres: biuro@high5.pl oraz zgloszenie@eventis.pl jednocześnie.
- W przypadku rezygnacji na mniej niż 5 dni przed terminem szkolenia Organizator zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury na 50% ceny szkolenia tytułem kary umownej.
- Nieobecność Uczestnika na szkoleniu nie zwalnia Zamawiającego od zapłaty pełnej ceny wynagrodzenia za jego udział w szkoleniu, chyba, że zachodzą sytuacje wskazane w punkcie 6 i 7.
- Możliwe jest zgłoszenie zastępstwa dla uczestnika.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 5 dni przed terminem szkolenia, o czym zobowiązany jest poinformować uczestników szkolenia i Zamawiającego.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez Zamawiającego na rzecz podmiotów trzecich (np. z tytułu przedpłat dokonanych na rzecz hoteli, z tytułu dojazdu na szkolenie) jeśli zostały one poniesione przed otrzymaniem zaproszenia na szkolenie.
- Uczestnik do połowy pierwszego dnia szkolenia może zrezygnować ze szkolenia, podając konkretny merytoryczny powód wraz z jego uzasadnieniem. Zamawiający nie będzie obciążony w takim przypadku kosztem szkolenia.
- Płatność za szkolenie następuje na podstawie wystawionej po szkoleniu faktury VAT.
- W przypadku finansowania szkolenia w co najmniej 70% ze środków publicznych Zgłaszający powinien poinformować Organizatora w momencie zgłaszania uczestnika poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zgłoszenia.
Przesyłając zgłoszenie wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszenia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1).
Administratorem danych jest HIGH5 Group Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 45 lok.129. Informujemy, że mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jest jednak niezbędne, żeby móc zarejestrować Państwa zgłoszenie. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji usługi szkoleniowej oraz wynikających z przepisów prawa.
- Nazwa firmy: HIGH5 Training Group
- Ulica i nr: ul. Wronia 45/129
- Kod pocztowy: 00-870
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5262464795