O szkoleniu
Szkolenie Professional business e-mails in English - jak pisać profesjonalne e-maile po angielsku to przede wszystkim bardzo praktyczne warsztaty, dzięki którym poznasz nowoczesne zasady pisania biznesowych e-maili w języku angielskim,
rozwiniesz praktyczne umiejętności niezbędne do prowadzenia swobodnej i efektywnej korespondencji e-mailowej w języku angielskim. Dowiesz się jakich słów i zwrotów używać aby zbudować trwałe relacje z Twoimi klientami, oraz jak unikać błędów i czego pisać nie należy.
Zastanawiasz się czy to szkolenie jest dla Ciebie lub Twojego zespołu? To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli komunikujesz się w pracy w języku angielskim, pracujesz w międzynarodowym zespołem, chcesz brzmieć profesjonalnie pisząć emaile po angielsku.
Dlaczego warto wziąć udział w tym szkoleniu? Jest co najmniej kilka powodów dlaczego wartoi zainwestować w to szkolenie:
- Po pierwsze, wiedzę i umiejętności, które otrzymasz podczas tego szkolenia, będziesz mógł zastosować od razu w swojej pracy. Rezultaty są widoczne zaraz po szkoleniu. Nie musisz czekać wielu miesięcy na efekty, jak w przypadku standardowych kursów języka angielskiego dla firm.
- Uczysz się tylko samych praktycznych rozwiązań. Jestem wielkim zwolennikiem praktycznych rozwiązań, które możesz od razu zastosować np. pisząc e-mail do Twojego klienta wewnętrznego.
- Moje szkolenia pomagają komunikować się w sposób naturalny i swobodny.
- Dzięki temu szkoleniu będziesz wiedzieć jak zbudować lub wzmocnić relacje z międzynarodowymi klientami i współpracownikami.
- To szkolenie wyposaży Cię w nowe umiejętności językowe i komunikacyjne. Otrzymasz materiały pełne nowych zwrotów, wzorów e-maili, skryptów.
- Skorzystaj z mojego doświadczenia w międzynarodowych korporacjach w Polsce i USA. Bardzo dobrze rozumiem realia i świat korporacji/biznesu.
Szkolenie Professional business e-mails in English - jak pisać profesjonalne e-maile po angielsku skierowane jest do wszystkich osób, które komunikują się w języku angielskim w pracy, współpracują z międzynarodowymi klientami lub ściśle współpracują z klientami wewenętrznymi w j. angielskim. Serdecznie zapraszam wszystkie osoby, które chciałyby udoskonalić swoje umiejętności pisania emaili w języku angielskim.
Program szkolenia
-
Top 10 lazy email habits
-
Tips for email messaging
-
21st century business language : the power of positive language, words and expressions to avoid in business writing, how to avoid nominalisations, yesterday’s language vs. modern business language
-
General principles of good modern business writing
-
Building relationship online: how to create electronic rapport
-
How to write effective subject lines
-
Formal and informal business English
-
Informing: giving information, asking for information, requests, promising action, offering help, answering specific questions
-
Enquiries: a general enquiry, a further request, request for information, forwarding a request to a person who may be responsible for the task, providing details, dealing with technical problems
-
Requesting action
-
Talking about deadlines and taking action : When you’ve heard nothing back and want to chase up a reply, When you need a response (but not necessarily any action taking), replying to urgent emails
-
Clarification emails: asking for clarification, giving clarifications, explaining and clarifying procedures
-
Appointments & arrangements
-
Complaints & adjustments : apologizing for a mistake/oversight, explaining the mistake, delay, explaining the problem, suggesting a solution, responding to complaint: Asking for time to investigate the complaint, solving the problem, closing
Czas trwania
Szkolenie odbywa się w godzinach 09:00 - 13:00.
Prelegenci
Dzięki bogatemu doświadczeniu i udokumentowanym osiągnięciom specjalizuję się w prowadzeniu najwyższej jakości szkoleń z komunikacji biznesowej w języku angielskim. Od tworzenia wpływowych prezentacji biznesowych po ułatwianie udanych negocjacji czy spotkań biznesowych w języku angielskim, umożliwiam osobom i zespołom doskonalenie się w ich zawodowych przedsięwzięciach.
Jestem trenerem i coachem od ponad 12 lat. Moją pasją jest wiedza, szukanie nowych rozwiązań i możliwości, a potem przekazywanie wiedzy dalej lub wykorzystywanie jej w projektach, które prowadzę. Lubię praktyczne rozwiązania i na takie stawiam w swojej pracy.
Współpracuje lub współpracowałam z takimi firmami i organizacjami jak:
- DLA PIPER GLOBAL SERVICE
- CENTRE, ANDEA SOLUTIONS SP.ZO.O., MITSUBISHI
- ELECTRIC EUROPE B V (SP Z O O) ODDZIAŁ W
- POLSCE , LINCOLN ELECTRIC BESTER SP. Z O.O, Storck
- Sp. z o. o, Stanley Black&Decker Polska Sp. z o. o.
- Trade Brokers Dom Maklerski; Wojsko Polskie;
- Schindler Polska; Internel Sp.z o.o., CDRL S.A. ,
- Geoban- grupa Santander Consumer Bank: Geoban
- S.A.; Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna
- „INVEST-PARK” Sp. z o.o. ArjoHuntleigh Polska Sp z o. i wiele innych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Communication Corner Izabela Cichosz-Chmielecka
- Ulica i nr: Podwodna 21
- Kod pocztowy: 92-780
- Miejscowość: Łódź
- Numer NIP: 7272631362