O szkoleniu
Projektowanie w Figmie poziom 1: wstęp do projektowania aplikacji
Stawiasz pierwsze, niepewne kroki w Figmie?
To szkolenie jest dla Ciebie! Kurs jest na poziomie początkującym. Naszym celem będzie zapoznanie się z Figmą i nauczenie podstawowych funkcji. Przed szkoleniem dostaniesz od nas godzinny film, który wyjaśnia najbardziej podstawowe funkcje programu Figma, dzięki temu nasze warsztaty rozpoczniemy od razu od praktycznych zastosowań poznanych narzędzi.
Co wyniesiesz ze szkolenia?
- ukończysz je z pierwszymi ekranami swojej własnej aplikacji! To dobry początek, by ją później rozbudowywać :)
- zyskasz praktyczną wiedzę jak przyspieszyć proces projektowy dzięki narzędziom dostępnym w Figmie
- otrzymasz praktyczne informacje o tym, jak wygląda proces projektowy w agencji
Czy to szkolenie dla mnie? Polecamy:
- Product Managerom/kom,
- Product Ownerom/kom,
- Specjalistom/kom ds. rozwoju produktów,
- Junior UX Designerom/kom,
- UI Designerom/kom,
- Badaczom/kom UX,
- Marketing Managerom/kom,
- Graphic Designerom/kom,
- wszystkich, którzy i które chcą poznać Design Systemy!
Poruszane zagadnienia: #figma #projektowanieinterfejsow #designsystem
Program szkolenia
Szczegółowa agenda:
5,5 godziny (9:30 - 15:00)
9:30 - 10:00Wprowadzenie
Na początku poznamy się lepiej, a także zrobimy szybkie przypomnienie najważniejszych elementów Figmy. Przekażę Wam też informacje o tworzonym projekcie.
10:00 - 11:00Wyzwanie projektowe
Rozpoczęcie pracy nad pierwszym ekranem projektu. W tym czasie dowiecie się jak wystartować oraz jaka jest praktyka, a także jak po kolei przygotować kolejne elementy danego ekranu.
11:00 - 11:15☕ Przerwa
11:15 - 12:15Wyzwanie projektowe (Komponenty)
Kontynuacja pracy nad projektem wraz ze wstępem do komponentów i kompozycji. Podczas tej godziny zaprojektujemy wspólnie pierwszy ekran, a także dowiecie się jak zacząć makietowanie.
12:15 - 12:30☕ Przerwa
12:30 - 13:30Wyzwanie projektowe (Auto layout)
W tym czasie będziemy kontynuować pracę nad naszym projektem. Stworzymy kolejny ekran i poznamy kolejne bardzo przydatne narzędzie jakim jest Auto layout.
13:30 - 13:45☕ Przerwa
13:45 - 15:00Prototypowanie i Animacja
Wykorzystanie dodatkowych funkcji prezentacji Figmy do tworzenia interaktywnego prototypu z wykorzystaniem prostych animacji.
Czas trwania
9:30-15:30
Prelegenci
Marcin Stanisławski — Symetria
Na co dzień zajmuje się tworzeniem wyglądu stron serwisów i interfejsów aplikacji w duchu projektowania zorientowanego na użytkownika, a także interakcji. Interesują go też tematy brandowe, w szczególności te gdzie istotne aspekty marki należy powiązać ze wdrażanym projektem. W ciągu ponad 10-letniego doświadczenia zawodowego wielokrotnie zajmował się rozwiązywaniem problemów związanych z użytecznością dla swoich klientów.
Wybrane projekty trenera:
Credit Agricole - projektowanie strony internetowej
Orange - projektowanie aplikacji Chroń Dzieci w Sieci
Asseco Data Systems - projektowanie platformy do zarządzania zasobami ludzkimi Asseco Human Capital Management
Polski Standard Płatności - projektowanie procesów płatności BLIK
Co mówI trener na temat szkolenia?
W czasie tego kursu poznasz popularne narzędzie do projektowania jakim jest Figma. Dowiesz się jak tworzyć kompletne prototypy z wykorzystaniem komponentów. Poznasz również dodatkowe funkcje prezentacji prototypów. Szkolenie pozwoli Tobie na uzyskanie praktycznych umiejętności.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
