O szkoleniu
Projektowanie w Figmie poziom 2: Design System
Znasz już podstawy Figmy?
To szkolenie jest rozwinięciem programu Projektowanie Figmie poziom 1: wstęp do projektowania aplikacji. Podczas zajęć będziemy kontynuować prace nad projektem z części pierwszej. Jednak, aby wziąć udział w tym szkoleniu nie musisz ukończyć pierwszego poziomu. Potrzebne materiały dostaniesz przed zajęciami.
Kurs jest na poziomie średniozaawansowanym, a na zajęciach będziemy pracować w dość szybkim tempie, dlatego jeśli nie:
❌korzystałeś/aś z komponentów
❌wiesz co to auto layout i dlaczego lepiej z niego korzystać,
polecamy zacząć od pierwszego poziomu kursu.
Co zyskasz na szkoleniu?
- wiedzę o Design Systemach
- umiejętność tworzenia ich w ramach własnego projektu
- dowiesz się jak rozpocząć pracę nad własną biblioteką styli oraz komponentów
- nauczysz się jak znacząco przyspieszyć swoją pracę i zwiększyć kontrolę nad projektem
Program szkolenia
Szczegółowa agenda:
6 godzin (9:30 - 15:30)
9:30 - 10:00Wprowadzenie do Design Systemu
Przejdziemy przez podstawowe pojęcia i podział w Design Systemie oraz informacje pomagające zacząć pracę nad projektowaniem Design Systemu.
10:00 - 11:30Styleguide
Rozpoczynamy prace nad Design Systemem. Wprowadzimy pierwsze style: Kolory, Czcionki, Gridy, Breakpointy.
11:30 - 11:45☕ Przerwa
11:45 - 13:15Pattern Library cz. 1
Kontynuujemy tworzenie Design Systemu, tym razem stworzymy pierwsze proste komponenty wraz z ich wariantami.
13:15 - 13:30☕ Przerwa
13:30 - 15:30Pattern Library cz. 2
Zaczynamy projektowanie bardziej zaawansowanych komponentów i użycie ich w istniejącym projekcie.
15:00 - 15:30Podsumowanie
Podsumowujemy szkolenie, to czas na zadanie trenerowi dodatkowych pytań.
Czas trwania
9:30-15:30
Prelegenci
Marcin Stanisławski | Symetria
Na co dzień zajmuje się tworzeniem wyglądu stron serwisów i interfejsów aplikacji w duchu projektowania zorientowanego na użytkownika, a także interakcji.
Interesują go też tematy brandowe, w szczególności te gdzie istotne aspekty marki należy powiązać ze wdrażanym projektem. W ciągu ponad 10-letniego doświadczenia zawodowego wielokrotnie zajmował się rozwiązywaniem problemów związanych z użytecznością dla swoich klientów.
Wybrane projekty trenera:
Credit Agricole - projektowanie strony internetowej
Orange - projektowanie aplikacji Chroń Dzieci w Sieci
Asseco Data Systems - projektowanie platformy do zarządzania zasobami ludzkimi Asseco Human Capital Management
Polski Standard Płatności - projektowanie procesów płatności BLIK
Co mówI trener na temat szkolenia?
"W czasie tego kursu dowiesz się, w jaki sposób pracować z istniejącym Design Systemem, a ponadto zdobędziesz wiedzę, jak go zaprojektować od początku. Dodatkowo dzięki wykonywanym podczas warsztatów zadaniom poznasz w praktyce Figmę."
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
