O szkoleniu
• Zdobycie i uzupełnienie wiedzy na temat właściwego zachowania w oficjalnych sytuacjach zawodowych dla urzędników państwowych oraz pracowników administracji publicznej.
• Rozwinięcie umiejętności związanych z protokołem dyplomatycznym, niezbędnych do skutecznego działania w codziennym funkcjonowaniu instytucji i podczas oficjalnych spotkań.
• Doskonalenie umiejętności, które pozwalają na skuteczne budowanie prestiżu instytucji oraz pozytywnego wizerunku osobistego poprzez profesjonalne zachowanie zgodne z zasadami protokołu dyplomatycznego i etykiety.
Szkolenie jest skierowane do osób pełniących funkcje publiczne, samorządowe oraz do pracowników instytucji i placówek administracji publicznej, którzy mają kontakt z gośćmi urzędu. Zapraszamy samorządowców, dyrektorów, pracowników biur zarządów, sekretariatów, organizatorów wydarzeń, asystentki i asystentów oraz wszystkich zainteresowanych tematyką protokołu dyplomatycznego.
Program szkolenia
MODUŁ 1. Zasady dyplomacji stosowane w urzędzie:
• Protokół dyplomatyczny, etykieta zawodowa, savoir-vivre – wspólne elementy i różnice.
• Etykieta flagowa – zasady eksponowania flagi.
• Precedencja stanowisk publicznych (lista centralna, województwo, powiat, gmina/miasto).
• Ustalanie kolejności podczas uroczystości – przykłady list precedencyjnych.
MODUŁ 2. Organizacja i przebieg uroczystości:
• Międzynarodowe skróty stosowane w zaproszeniach.
• Hierarchia miejsc w samochodzie.
• Zasady usadzania gości na audytorium zgodnie z precedencją.
• Witanie gości oraz właściwe tytułowanie w sytuacjach uroczystych.
• Ustalanie kolejności zabierania głosu.
MODUŁ 3. Organizacja przyjęć:
• Organizacja przyjęć na stojąco.
• Zasady korzystania z bufetu.
• Reguły usadzania gości przy stole zgodnie z precedencją.
• Zasady zachowania przy stole podczas przyjęć zasiadanych.
• Faux-pas podczas przyjęć – czego nie robić przy stole.
Czas trwania
9.00-15.00
Prelegenci
Trener komunikacji, wizerunku i etykiety biznesu. Praktyk Analizy Transakcyjnej. Praktyk dialogu motywującego.
Specjalizacje Trenera:
Od 2006 lat prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji interpersonalnych i osobistych takich jak: etykieta w biznesie, sztuka dyplomacji, komunikacja interpersonalna, autoprezentacja, budowanie własnej marki, szkolenia managerskie, rozwiązywanie konfliktów, obsługa klienta, etykieta ubioru, dress code, efektywność w pracy, asertywność, wystąpienia publiczne, profesjonalny sekretariat i recepcja. Ponadto, doradza w zakresie wizerunku biznesowego i osobistego uwzględniając ubiór, zachowanie i mowę ciała. Przekazywane wskazówki dostosowuje do osobowości oraz pozycji zawodowej.
Prelegentka na konferencjach i kongresach branżowych. Jako ekspertka zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku oraz etykiety.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.
Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
- Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
- Kod pocztowy: 05-803
- Miejscowość: Pruszków
- Numer NIP: 5661631042