Prowadzenie szkoleń z zastosowaniem narzędzi do pracy zdalnej i mieszanej

O szkoleniu

Szkolenie „Prowadzenie szkoleń z zastosowaniem narzędzi do pracy zdalnej i mieszanej” przygotowuje trenerów do efektywnego projektowania, organizowania i prowadzenia zajęć online oraz hybrydowych z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi, takich jak Microsoft Teams, Zoom, Miro, Canva czy Mentimeter. Uczestnicy nauczą się angażować grupę, monitorować efekty uczenia się, walidować wiedzę oraz radzić sobie z typowymi trudnościami uczestników szkoleń zdalnych. Program obejmuje praktyczne ćwiczenia, symulacje i indywidualny feedback, dzięki czemu każdy uczestnik zdobędzie konkretne umiejętności i narzędzia do prowadzenia skutecznych szkoleń online i hybrydowych.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy nauczą się projektować, organizować i prowadzić szkolenia zdalne oraz hybrydowe przy użyciu narzędzi takich jak Microsoft Teams, Zoom, Miro, Canva, Mentimeter. Szkolenie rozwija kompetencje w zakresie angażowania grupy, monitorowania efektów uczenia się, walidacji wiedzy i skutecznej ewaluacji. Dzięki praktycznym ćwiczeniom i symulacjom uczestnicy będą potrafili przewidywać trudności, wspierać uczestników i efektywnie komunikować się w środowisku online.

Kto powinien wziąć udział?
  • trenerów, edukatorów i projektantów usług rozwojowych,
  • osób pracujących w instytucjach szkoleniowych, firmach, NGO lub prowadzących działalność na własny rachunek,
  • osób planujących rozpoczęcie pracy trenerskiej,
  • specjalistów ds. szkoleń chcących rozwijać kompetencje w zakresie prowadzenia szkoleń zdalnych i hybrydowych.


Program szkolenia


Dzień I 

  1. Wprowadzenie do zasad prowadzenia szkoleń zdalnie w czasie rzeczywistym i w formie mieszanej.
  2. Czym jest zdalne prowadzenie szkoleń metodą zdalną  oraz jakie są  zasady stosowania tych form prowadzenia szkoleń. Zalety i wyzwania zdalnej formy prowadzenia szkoleń.
  3. Aspekty prawnie prowadzenia szkoleń zdalnie i hybrydowo.
  4. Korzyści oraz zagrożenia dla trenerów, uczestników i organizacji wynikające z różnorodnych form prowadzenia szkoleń.
  5. Potrzeby uczestników szkoleń wynikające ze zdalnej formy szkoleń.
  6. Diagnozowanie potrzeb organizacji oraz uczestników oraz dojrzałości do wdrożenia narzędzi do zdalnych szkoleń. 
  7. Planowanie, projektowanie szkoleń w firmie zdalnej, określenie celów i efektów uczenia się. Dobór odpowiednich narzędzi i metod pracy. 


Dzień II


  1. Metody skutecznej i efektywnej organizacji  szkoleń  zdalnych 
  2. Technologie i platformy wykorzystywane do zdalnego prowadzenia szkoleń.

-Poznanie narzędzi do prowadzenia zajęć zdalnie MS Teams.

- Poznanie narzędzi do prowadzenia zajęć zdalnie Zoom

3. Technologie i platformy wykorzystywane do zdalnego prowadzenia szkoleń.

-Poznanie narzędzi do prowadzenia zajęć zdalnie Google Meet

- Poznanie narzędzi do prowadzenia zajęć zdalnie Clickmeetting


4.Programy, aplikacje i platformy do efektywnego i angażującego uczestników      prowadzenia zajęć.


Elektroniczne boardy wykorzystywane do prowadzenia zajęć grupowych i narzędzia wspierające pracę (m in Ms Office, Miro, Asana, Canva, Mentimeter, Lucidspark.


Dzień III

1. Narzędzia pomocne do zarządzania efektywnością̨ szkoleń zdalnych oraz monitorowania osiągania efektów uczenia się. 

2. Wspieranie uczestników w sprawnym wykorzystaniu technologii niezbędnych do prowadzenia szkoleń zdalnie. 

  1. Typowe trudności (w tym: problemy z poczuciem identyfikacji  z grupą, wypalenie etc.), które mogą towarzyszyć różnych formom szkoleń zdalnych i wdrażanie działań, które je eliminują.
  2. Czynniki, o jakie należy zadbać, aby kształtować zaangażowanie uczestników korzystających z tych form szkoleń
  3. Obserwacja i przewidywanie zagrożeń́ wynikających ze zdalnej pracy oraz opracowanie sposób radzenia sobie z zagrożeniami. Zasady skutecznego komunikowania się̨ w zespole szkolącym się zdalnie oraz korzyści. Wdrożenie, dbałość́ i egzekwowanie zasad właściwej komunikacji w zespole zdalnym.
  4. Pułapki niewłaściwej komunikacji między uczestnikami pracującymi zdalnie i jak ich unikać́.
  5. Rola trenera w procesie komunikacji w pracy zdalnej. Motywacja.


Dzień IV

  1. Współpraca w zespole w systemie zdalnej pracy.  Spotkania zespołu w formie zdalnej z tworzeniem środowiska współpracy zespołowej i wymiany doświadczeń́ 
  2. Angażowanie uczestników do współpracy w grupie częstych kontaktów w zespole, dzielenia się̨ wiedzą i utrzymywania relacji. 
  3. Budowanie poczucia przynależności do zespołu oraz szczerej komunikacji nastawionej na współpracę̨ w zespole 
  4. Dbałość́ o relacje i poczucie przynależności do grupy
  5. Zapobieganie sytuacjom spadku motywacji i efektywności na skutek rożnych form pracy 
  6. Wsparcie organizacyjne i psychologiczne dla uczestników szkoleń  zdalnych
  7. Diagnozowanie problemów emocjonalnych uczestników wynikających z pracy zdalnej lub mieszanej 
  8. Doskonalenie metod i narzędzi szkoleń zdalnych z udziałem całego zespołu w tych procesach. Ćwiczenia praktyczne


Dzień V


  1. Zarządzanie wynikami szkoleń zdalnych, wpływ na efektywność i osiąganie efektów uczenia się. Monitorowanie czasu szkoleń zdalnych.


  1. Akceptowane i wspierane przez wszystkich zainteresowanych rozwiązań, pozwalających na skuteczny monitoring efektywności szkoleń zdalnych.

  2. Indywidualne podejście do uczestników związane z wykorzystaniem pracy zdalnej. Wypracowanie optymalnych rozwiązań w tym zakresie.
  3. Wykorzystanie narzędzi do prowadzenia szkoleń zdalnych do efektywnego przeprowadzenia walidacji.
  4. Walidacja.





Czas trwania

Dzień 1 –Wprowadzenie do szkoleń zdalnych i mieszanych (8h)

9:00–17:00

Dzień 2 – Narzędzia i platformy do szkoleń zdalnych (8h)

9:00–17:00

Dzień 3 – Efektywność i wsparcie uczestników (8h)

9:00–17:00

Dzień 4 – Współpraca i komunikacja w zespole zdalnym (8h)

9:00–17:00

Dzień 5 – Zarządzanie wynikami i walidacja (8 h )

9:00–17:00


Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena 1
6 460
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 6 800 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • przerwy kawowe
  • parking
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

dofinansowanie nawet do 100% wartości szkolenia (szczegóły podczas konsultacji telefonicznej)

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: JK SKill Centre
  • Ulica i nr: Aleja Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5272919352

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

JK SKill Centre
00-867 Warszawa, Polska Aleja Jana Pawła II 27

Organizator

JK SKill Centre
00-867 Warszawa, Polska
Aleja Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!