O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie online, po którym:
- sprawdzisz się w roli PR-owca i przygotujesz strategię PR-ową,
- przeanalizujesz budowę anatomiczną swojej organizacji, zredagujesz notatki prasowe, wypowiedzi dla mediów,
- zaplanujesz efektywne wyjście z sytuacji kryzysowej.
Szkolenie kierujemy do:
- PR managerów
- Marketing managerów
- Specjalistów ds. komunikacji
Program szkolenia
- Public relations - czym jest naprawdę?
- PR a reklama i propaganda - walka ze stereotypami,
- marketing już nie wystarczy? - rola PR,
- kim jest dobry PR-owiec? - pożądane cechy i umiejętności,
- członek zespołu czy człowiek z zewnątrz? - miejsce komórki PR w organizacji.
- O kim, z kim i dla kogo? - identyfikacja organizacji w przestrzeni społecznej:
- kim jesteśmy? - tożsamość organizacji,
- blisko, dalej i najdalej - otoczenie organizacji,
- o czym zapomnieliśmy?
- Czy oni mnie lubią? - kształtowanie wizerunku organizacji:
- kolor ma znaczenie - składniki wizerunku,
- nie bój się nowego! - jak informować o zmianach,
- już nie będę ....- czyli jak dbać o reputację,
- nie tylko pióro i mikrofon - dostępne narzędzia,
- arsenał komunikacji w internecie: serwis www, blog, audi i video blog, forum dyskusyjne, lista dystrybucyjna,
- Internet 2.0 i tendencje społecznościowe - czy są warte zainteresowania? plusy i minusy komunikacji w modelu pełnej interakcji,
- co warto robić a czego trzeba unikać?
- Telewizja, radio, prasa - kontakty z mediami:
- ...lub czasopisma - rodzaje mediów i ich znaczenie dla PR,
- dziennikarz - przyjaciel czy wróg? - główne zasady współpracy z mediami,
- wypowiedzi dla mediów: jak przygotować się do rozmowy z dziennikarzem? przydatne narzędzia i techniki w trakcie rozmowy/wywiadu,message house, sound bite, zdarta płyta, bridging, fishing,
- uwaga: prezent! - normy etyczne w pracy piarowca,
- tu jest strasznie duszno - przygotowywanie udanych spotkań,organizacja spotkania z mediami - zadania merytoryczne i logistyczne, ważne drobiazgi i porady praktyczne,
- niech język giętki... - podstawowe zasady redagowania tekstów,czym się charakteryzuje dobra informacja prasowa? schemat konstruowania informacji prasowej, najczęstsze błędy,
- to nie tak miało być - trzy słowa o prawie prasowym.
- Houston, mamy problem... - PR kryzysowy.
- czy to już kryzys?
- my i oni - rozpoznanie uczestników sytuacji kryzysowej,
- kłamstwo ma krótkie nogi - żelazne reguły postępowania w sytuacji kryzysowej,
- uczmy się na cudzych błędach - case studies - porównanie działań dwóch firm w podobnej sytuacji, analiza ich strategii i osiągniętych efektów,
- sposób budowania planów antykryzysowych: na czym polega przygotowanie do kryzysu? co powinny zawierać plany anty-kryzysowe?
- Strategia PR-owa:
- praktyczne zadanie - wspólne ustalanie strategii komunikacji dla zadanego problemu, krok po kroku prezentacja i wyjaśnienie kolejnych etapów tworzenia strategii PR,
- grupa docelowa: jakie informacje chcemy zebrać? skąd je czerpać? jak uporządkować? pokaz narzędzia „Pan X",
- Big Idea: mówienie koncepcji Big Idea - głównego pomysłu, jądra strategii, przykłady Big Idea komunikacji różnych marek, próba wymyślenia Big Idei dla omawianej kampanii,
- co to są „kluczowe przekazy"? jak używać tego narzędzia? wspólna praca nad wyborem kluczowych przekazów dla tworzonej strategii,
- narzędzia i kanały komunikacji.
- Twórcze zamknięcie szkolenia.
Czas trwania
2 dni
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-870 Warszawa
Wronia 45/129
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin zgłaszania uczestnika na szkolenie otwarte
- Zgłoszenie na szkolenie realizowane jest w formie elektronicznej poprzez wypełnienie formularza online.
- Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy zakupu szkolenia z firmą High5 Group Sp. z. o.o. (zwaną dalej Organizatorem) na zasadach określonych w niniejszym regulaminie i upoważnia firmę High5 Group Sp. z. o.o. do wystawienia po szkoleniu faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
- Organizator potwierdza otrzymanie zgłoszenia i rezerwację miejsca na szkoleniu w terminie 2 dni od otrzymania zgłoszenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia w przypadku, gdy udział w szkoleniu mógłby naruszyć interesy organizatora.
- Organizator na 5 dni przed terminem szkolenia osobie zgłaszającej i uczestnikowi wysyła drogą elektroniczną „Zaproszenie na szkolenie”, zawierające wszystkie informacje organizacyjne niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu. Otrzymanie Zaproszenia jest podstawą do uczestnictwa w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 5 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych po stronie Zamawiającego, pod warunkiem przesłania przez Zamawiającego informacji o rezygnacji na adres: biuro@high5.pl oraz zgloszenie@eventis.pl jednocześnie.
- W przypadku rezygnacji na mniej niż 5 dni przed terminem szkolenia Organizator zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury na 50% ceny szkolenia tytułem kary umownej.
- Nieobecność Uczestnika na szkoleniu nie zwalnia Zamawiającego od zapłaty pełnej ceny wynagrodzenia za jego udział w szkoleniu, chyba, że zachodzą sytuacje wskazane w punkcie 6 i 7.
- Możliwe jest zgłoszenie zastępstwa dla uczestnika.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 5 dni przed terminem szkolenia, o czym zobowiązany jest poinformować uczestników szkolenia i Zamawiającego.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez Zamawiającego na rzecz podmiotów trzecich (np. z tytułu przedpłat dokonanych na rzecz hoteli, z tytułu dojazdu na szkolenie) jeśli zostały one poniesione przed otrzymaniem zaproszenia na szkolenie.
- Uczestnik do połowy pierwszego dnia szkolenia może zrezygnować ze szkolenia, podając konkretny merytoryczny powód wraz z jego uzasadnieniem. Zamawiający nie będzie obciążony w takim przypadku kosztem szkolenia.
- Płatność za szkolenie następuje na podstawie wystawionej po szkoleniu faktury VAT.
- W przypadku finansowania szkolenia w co najmniej 70% ze środków publicznych Zgłaszający powinien poinformować Organizatora w momencie zgłaszania uczestnika poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zgłoszenia.
Przesyłając zgłoszenie wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszenia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1).
Administratorem danych jest HIGH5 Group Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 45 lok.129. Informujemy, że mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jest jednak niezbędne, żeby móc zarejestrować Państwa zgłoszenie. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji usługi szkoleniowej oraz wynikających z przepisów prawa.
- Nazwa firmy: HIGH5 Training Group
- Ulica i nr: ul. Wronia 45/129
- Kod pocztowy: 00-870
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5262464795
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
