O szkoleniu
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto.
Przy skierowaniu na szkolenie powyżej trzech Uczestników z jednej firmy / instytucji udzielamy indywidualnego rabatu.
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony.
Cena szkolenia: 720,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia.
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia.
Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506
Pracownicy urzędów administracji publicznej, firm działających w branży budowlanej oraz wszystkie osoby, uczestniczące w procesie budowlanym. Zapoznają się Państwo z przepisami regulującymi prawidłową realizację procesu budowlanego.
Program szkolenia
1. Ustalenia studium gminnego i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz innych aktów prawa miejscowego wpływające na realizację inwestycji budowlanych
2. Ustalenia planu ogólnego, Zintegrowanego Planu Inwestycyjnego i gminnych standardów urbanistycznych
3. Ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu
a) Inwestycje wymagające ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego (LIPC) po zmianach
b) Inwestycje wymagające ustalenia warunków zabudowy (WZ) po zmianach
c) inwestycje niewymagające ustaleń urbanistycznych
4. Przebieg postępowania w sprawie ustalenia LICP i WZ - cyfrowe procedury
a) Uregulowania wspólne
b) Uregulowania zmieniane
c) Różnice w przebiegu postępowań o ustaleniu WZ i o LIPC po zmianach
d) Specjalne uregulowania dla budynków mieszkalnych o pow. zab. ≤ 70 m²
5. Dokumenty i rozstrzygnięcia konieczne do rozpoczęcia robót budowlanych
a) Pozwolenie na budowę
- Cyfrowy projekt budowlany
- Zmienione zasady uzyskiwania odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych
b) Zgłoszenie robót budowlanych
c) Elektroniczny dziennik budowy - eDB
d) Tablica budowy - wymagania ustawowe
e) Zawiadomienie o rozpoczęciu robót budowlanych - załączniki
6. Uczestnicy procesu budowlanego, ich obowiązki i uprawnienia
a) Obowiązki inwestora
b) Uprawnienia i obowiązki uprawnionych uczestników procesu budowlanego
c) Elektroniczny Centralny Rejestr Uprawnień Budowlanych - eCRUB
7. Istotne i nieistotne odstąpienia od zatwierdzonej dokumentacji projektowej i warunków pozwolenia na budowę albo zgłoszenia
a) Kryteria definiowania istotnego i nieistotnego odstąpienia
b) Obowiązki projektanta w zakresie kwalifikacji odstąpień
c) Odstąpienia od zatwierdzonej dokumentacji projektowej wymagające zamiennej dokumentacji projektowej
8. Zmiany w projekcie technicznym
9. Zakończenie budowy i przystąpienie do użytkowania obiektu
a) Dokumenty wymagane przy zakończeniu budowy
b) Zawiadomienie o zakończeniu budowy obiektu
c) Pozwolenie na użytkowanie
d) Użytkowanie części obiektu budowlanego
e) Zawiadomienie o podjęciu użytkowania na podstawie oświadczania kierownika budowy
10. Obowiązek geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla obiektów niewymagających pozwolenia na budowę
11. Nielegalne użytkowanie obiektu budowlanego i jego konsekwencje
12. Podjęcie użytkowania i obowiązek założenia książki obiektu budowlanego c-KOB
a) Obiekty dla których nie ma obowiązku prowadzenia KOB
b) Okresy przejściowe dla KOB i c-KOB
13. Przepisy przejściowe zmienianych przepisów
14. Pytania i odpowiedzi
Czas trwania
Godz. 9.30-14.30 (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 20 minutowa)
Prelegenci

Uprawniony urbanista i doświadczony szkoleniowiec, a także autorka szeregu artykułów w prasie fachowej. Wybitny ekspert z zakresu prawa budowlanego i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Nie ma potrzeby posiadania kamery.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 2 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatność za szkolenie następuje na podstawie faktury VAT, wystawionej w dniu szkolenia.
Odwołanie uczestnictwa w szkoleniu nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
- Nazwa firmy: Ośrodek Edukacyjny FORUM Anna Hoffmann
- Ulica i nr: St. Żółkiewskiego 4/2
- Kod pocztowy: 70-345
- Miejscowość: Szczecin
- Numer NIP: 8521299460
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
