O szkoleniu
Wszystko co trzeba wiedzieć o reklamie Google dla lokalych biznesów od bezpośrednio od eksperta Google Ads.
Po kursie będziesz miał/a gotową do użycia kampanię reklamową dla swojego biznesu, a do tego:
- poznasz najlepsze praktyki reklamy dla biznesów lokalnych;
- dowiesz się jakie kwoty inwestować by nie zbankrutować;
- jak kontrolować poziom rentowności kampanii;
- najlepsze ustawienia, które zabezpieczą przez "roztwonieniem"; inwestowanych w reklamę pieniędzy;
- jakie narzędzie Google Ads są na wagę złota, a jakie nie są warte zachodu;
Włąścicieli lokalnych biznesów:
- gabinetów dentystycznych;
- salonów kosmetychnych i fryzjerskich;
- gabinetów masażu i fizioterapii;
- salonów SPA;
- punktów usługowych;
- szkół językowych;
- nauki jazdy;
- biur rachunkowych
- i wielu innych.
Program szkolenia
10:00 - 10:55
Założenie konta Google Ads - na co warto zwrócić uwagę i jakie moga być konsekwencje błędów.
Jaki rodzaj kampanii wybrać dla biznesu w zależności od jego specyfiki.
11:05 - 12:30
Jak zbudować skuteczną i niedrogą kampanię w wyszukiwarce Google - najlepszym źródle klientów dla biznesów lokalnych.
- słowa kluczowe - jakie wybrać by nie zbankrutować;
- budowanie treści ogłoszeń - dlaczego copyrighting jest tak ważny, gdzie szukać skutecznych określeń i call-to-action zachęcających do działania
- wybór najlepszych strategii okreslania stawek - co się sprawdza dla biznesów lokalnych, a co nie.
- Kluczowe rozszerzenia do reklam - szansa na urwanie telefonów.
12:30 - 13:30
Przerwa obiadowa
13:30 - 14:45
Jak reklamować się w najważniejszej telewizji naszych czasów (Youtube) za groszę:
- dla kogo kampania banerowa będzie strzałem w dziesiątkę:
- jak wykorzystać potęgę mechanizmów śledzenia Google do naszych celów i znalezienia klientów, zainteresowaniem naszymi usługami bądź produktami;
- jakich błędów należy się wystrzegać;
- wybór właściwego modelu atrybucji i rodzaju konwersji.
14:55 - 15:25
Jak wykorzystać wartą miliardy dolarów technologię Machine Learning w reklamie Google do płącenia mniej za reklamę :
- "ile jesteś w stanie zapłącić za telefon z rezerwacją?" - czyli docelowy koszt pozyskiwania klienta - jak zawsze mieć pozytywny bilans prowadząć reklamę;
- strategia target CPA - historia kliniki We Smile, najlepsze rozwiązania i sprawdzone triki;
- jak dostosować stronę www by w reklamie pałcić mniej - co wpływa na rankig reklamy w Google i dlaczego możesz płacić więcej otrzymując mniej;
15:55 - 16:30
Kampania lokalna - nowość od Google specjalnie dla biznesu lokalnego:
- jak wpis w Google Moja Firma może odmienić zasady gry;
- zbudowanie skutecznej reklamy na mapach Google bez przepłacania.
16:30 Zakończenie szkolenia
Czas trwania
Prelegenci
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 360 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- 16.67% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
1. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest przesłanie zgłoszenia na minimum 3 dni robocze przed terminem rozpoczęcia szkolenia.
2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie w ciągu 24h oraz przekażemy wszystkie informacje organizacyjne.
3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia.
4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenie możliwe naj później na siedem dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia.
- Nazwa firmy: QuickWin Wiktor Sawoniaka
- Ulica i nr: Palmowa 15e/18
- Kod pocztowy: 04-684
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5252288635
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
