Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/reklamacje-i-dochodzenie-roszczen-z-tytulu-umowy-spedycji-i-przewozu-w-przewozach-drogowych-krajowych-i-miedzynarodowych-26199-id453

Informacje o szkoleniu

  • Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowych i międzynarodowych


    ID szkolenia: 26199
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Zaopatrzenie, zakupy
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    hotel
    Belwederska
    Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10-17
  • Organizator szkolenia:

    Effect Group Sp. z o.o.
    Erazma Ciołka 16
    01-443 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Effect Group Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Zapraszamy Państwa na szkolenia pt: Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowych i międzynarodowych

Wskażemy czym różni się reklamacja z tytułu umowy przewozu od reklamacji z tytułu nieprawidłowej dostawy towaru i na czym polega „przejście ryzyka” w warunkach dostaw INCOTERMS 2000
Powiemy jak składać reklamacje u przewoźnika i spedytora, jak sporządzić "protokół o stanie przesyłki" i czym się różni "złożenie zastrzeżeń do towaru" od "reklamacji". Doskonałe szkolenie dla logistyków, handlowców oraz osób korzystających z usług spedytora i przewoźnika.

Szkolenie skierowane jest do:

Dla pracowników spedycji.

Program szkolenia:

1.Umowa spedycji
ü podstawy prawne umowy spedycji

ü zlecenie spedycyjne, podstawowe błędy - jak to robić poprawnie

ü odpowiedzialność spedytora za nieprawidłowe wykonanie zlecenia oraz za utratę, ubytek lub uszkodzenie towaru oraz za opóźnienie w dostawie

ü kiedy spedytor odpowiada jak przewoźnik chociaż przewoźnikiem nie jest i nie miał takiego zamiaru

ü ubezpieczenie OC Spedytora - co daje a czego nie daje takie ubezpieczenie

ü ubezpieczenie CARGO - argumenty za i przeciw, na co zwracać uwagę

ü składanie reklamacji do spedytora - kto, kiedy i w jakiej formie







1.Umowa przewozu (Konwencja CMR i Prawo przewozowe)


ü podstawy prawne

ü list przewozowy i jego funkcje: dowodowa, legitymacyjna, instrukcyjna a także informacyjna

ü obowiązki stron umowy przewozu: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy

ü jaką rolę spełnia spedytor w procesie przewozu

ü jak się zachować gdy dochodzi do utraty, ubytku czy uszkodzenia towaru

ü OC Przewoźnika - na co zwracać uwagę, jak weryfikować OCP

ü podstawowe błędy i "haki" w umowach o przewóz (nazywanych błędnie zleceniami "transportowymi")
ü składanie reklamacji do przewoźnika: poprawna forma, terminy, kto jest upoważniony

Informacje o prelegentach:

trener Effect Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 690 + 23 % vat

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

formularz zgłoszeniowy
faktura po szkoleniu

Wydarzenie: Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowych i międzynarodowych