O szkoleniu
Do podstawowych korzyści, jakie niesie za sobą udział w projekcie zaliczyć trzeba:
Podniesienie potencjału kadrowego i administracyjnego w realizacji obowiązków w zakresie rozliczania projektu współfinansowanego ze środków UE
Nabycie umiejętności właściwej obsługi Aplikacji SL2021 w Systemie CST2021;
Skuteczna realizacja Umowy o dofinansowanie w zakresie zapewnienia właściwego systemu rozliczania projektu
Podniesienie umiejętności w zakresie właściwego sporządzania Wniosków o płatność
Zapewnienia właściwej ścieżki audytu dla ponoszonych wydatków
- Specjaliści ds. rozliczeń w projektach unijnych
- Kadra zarządzająca Beneficjenta (właściciel, członkowie zarządu, służby księgowe, kierownicy jednostek)
- Członkowie kadry administracyjnej projektów unijnych (koordynatorzy / kierownicy projektów, specjaliści ds. rozliczeń)
- Członkowie kadry merytorycznej projektów unijnych ( inżynierowie kontraktu, kierownicy i członkowie zespołów projektowych, konsultanci merytoryczni, doradcy)
- Audytorzy projektów unijnych
- Konsultanci i doradcy w zakresie rozliczania i zarządzania projektami UE
Program szkolenia
Wprowadzenie do pracy w systemie CST2021
- Założenia systemu CST2021
- Podstawowe funkcjonalności systemu
- Zasady bezpiecznej pracy w centralnym systemie teleinformatycznym
Aplikacja SL2021 – Projekty
- Uprawnienia do pracy w aplikacji
- Architektura systemu i ekran główny aplikacji
- Dane projektu
- Obsługa umowy o dofinansowanie
Dodatkowe funkcjonalności systemu w procesie rozliczania projektu
- Korespondencja
- Harmonogram składania wniosków o płatność
- Zamówienia publiczne
- Baza Personelu
Aplikacja SL2021 – Wnioski o płatność
- Wniosek o płatność – utworzenie i rejestracja wniosku.
- Obsługa formularza wniosku o płatność.
- Sposób obsługi Załączników.
- Poprawa wniosku o płatność.
- Wycofanie wniosku o płatność.
- Eksport i import danych
Zasady sporządzania Wniosku o płatność w perspektywie UE na lata 2021-2027
- Terminy składania Wniosku o płatność
- Rodzaje i funkcje Wniosków o płatność
- Okres sprawozdawczy
- Postęp rzeczowy – wskaźniki, rezultaty, problemy w realizacji.
- Postęp finansowy – zestawienie dokumentów księgowych, koszty ryczałtowe i źródła finansowania.
- Rozliczenie zaliczek
- Zwroty i korekty
- Wykazywanie dochodu w projekcie
- Oświadczenia do Wniosku o płatność
- Załączniki do Wniosku o płatność
- Typowe błędy w toku procesu rozliczeń
Warsztaty
- Sporządzanie wniosku o płatność na podstawie przykładowych dokumentów rozliczeniowych
Rozliczanie wydatków rzeczowych (zakupy i dostawy), osobowych (wynagrodzenia) oraz pozostałych kosztów związanych z realizacją projektu (amortyzacja, koszty pośrednie)
Podsumowanie szkolenia: dyskusja końcowa, konsultacje indywidualne
Czas trwania
10.00-15.00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Wrocław
woj. dolnośląskie
Kraków
woj. małopolskie
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 190 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Zawodowego SENEKA S.C.
- Ulica i nr: Dąbrowskiego 40
- Kod pocztowy: 65-021
- Miejscowość: Zielona Góra
- Numer NIP: 9730814671
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
