O szkoleniu
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto.
Przy skierowaniu na szkolenie powyżej trzech Uczestników z jednej firmy / instytucji udzielamy indywidualnego rabatu.
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony.
Cena szkolenia: 660,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia.
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia.
Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506
Uzyskane umiejętności:
- umiejętność publicznego prezentowania swoich poglądów
- skuteczne budowanie relacji
- umiejętność korzystania z technik przydatnych do kreowania wizerunku osoby podczas rozmów biznesowych
- zwiększanie umiejętności perswazyjnych
- umiejętność zachowania się i ubioru do różnorodnych sytuacji biznesowych.
Szkolenie jest skierowane do urzędników administracji publicznej oraz osób pełniących funkcje publiczne np. radnych. Warsztaty mają na celu zwiększenie skuteczności budowania swojego wizerunku jako przedstawiciela samorządu.
Program szkolenia
1. Protokół dyplomatyczny
- przestrzeganie zasad etycznych
- zasada wzajemności
- zasada uszanowania prywatności
- zasada starszeństwa
- zasada tolerancji
- zasada dyskrecji
- zasada punktualności
- zasada zdrowego rozsądku
2. Koncepcja misji administracji
- po co kształtujemy wizerunek urzędu
- wizja i misja administracji publicznej
- wpływ urzędnika na wizerunek administracji publicznej
3. Tworzenie pozytywnego wizerunku instytucji
- tworzenie pozytywnego wizerunku instytucji (sposoby reakcji na zarzuty, kampanie negatywne, rankingi, sposoby na chwalenie się sukcesami)
- rola urzędnika w budowaniu prestiżu urzędu i wizerunku administracji publicznej w społeczeństwie
- kompetentny urzędnik - cechy profesjonalisty
- urzędnik przyjazny petentowi
- „otwartość" na interesanta
4. Komunikacja z interesantem
- efektywna analiza potrzeb interesanta
- praca z nieświadomością interesanta - omijanie negatywnego nastawienia
- efektywne wykorzystywanie narzędzi komunikacji
5. Etykieta biznesowa i savoir vivre
- zasady pierwszeństwa w kontaktach
- przedstawianie, anonsowanie, umawianie - jak nie popełnić faux pas
- wymiana wizytówek, powitania, tytułowanie
- zasady jazdy samochodem i transportu
- ceremoniał - ceremonie oficjalne, przebieg i organizacja uroczystości
- organizacja spotkań oficjalnych, wyjazdów i wizyt
- procedencja - zasady ustalania pierwszeństwa
- spotkania towarzysko-służbowe
- delegacje - dobór uczestników delegacji
- wręczanie oraz dobór prezentów
6. Kulturowe różnice w kontaktach międzynarodowych
- zasady postępowania w kontaktach międzynarodowych
- przyjmowanie delegacji krajowych oraz partnerów zagranicznych
- rozmowy z partnerami z Unii Europejskiej
- amerykański styl komunikowania się
- sztuka rozmów z krajami dalekiego wschodu
- spotkania przedstawicielami krajów islamskich
- rozmowy z sąsiadami zza wschodniej granicy
7. Budowa wizerunku profesjonalnego urzędnika i urzędu
- strefy odległości w kontaktach interpersonalnych
- typy uścisków dłoni i ich znaczenie
- jak uniknąć gafy
- cmok nonsens i gesty kulturowe
- postawa obrazująca styl komunikowania się
- mowa ciała i gesty wzmacniające przekaz
- materiały promocyjne
- dekalog współpracy z mediami
8. Spotkania i przyjęcia - organizacja i uczestniczenie
- formy przyjęć i ich miejsca
- zaproszenia
- dobór gości
- stół i nakrycia - instrukcja obsługi
- menu oraz dobór alkoholi i napojów
- oprawa i obsługa
- rola i obowiązki gospodarza i gościa
- aperitif/posiłek/digestif - zachowanie
- błędy w etykiecie i języku stołu
9. Codzienny savoir vivre
- etykieta korespondencji oficjalnej
- etykieta korespondencji elektronicznej
- telefoniczny savoir vivre
- netykieta
- jak reagować na gafy
- nowoczesne technologie a protokół dyplomatyczny
10. Powitania, pożegnania, prezentacje - kultura dnia codziennego
- znaczenie pierwszego wrażenia w kontaktach z innymi
- wizyty oficjalne i nieoficjalne w firmie
- zasady właściwego powitania i pożegnania gościa w firmie
- sposoby witania, podanie ręki - zasady pierwszeństwa
- jak należy powitać, podjąć i pożegnać gościa honorowego
- kłopotliwy „gość" w firmie
- sposoby prezentacji
- zasady i wyjątki
- przechodzenie na „Ty"
- zasady używania biletów wizytowych
- tytuły kurtuazyjne, naukowe, służbowe, honorowe
11. Dress code - elegancja w ubiorze - co i kiedy nosić?
- ubiór w administracji - sztuka autoprezentacji
- kultura organizacyjna a wizerunek pracowników
- prawidłowy dobór stroju i dodatków
- fryzura, makijaż, biżuteria
- podstawowe uchybienia w wyglądzie kobiety
- podstawowe uchybienia w wyglądzie mężczyzny
- ubiór służbowy - typy strojów i zasady ich doboru, wskazania elegancji
- dobór typu stroju w biznesie: business dress, business casual, casual; dodatki
- idealny ubiór do biura oraz na spotkania
- wskazówki dotyczące doboru stroju
- strój nieformalny czy ubranie wyjściowe
12. Pytania i odpowiedzi
Czas trwania
Godz. 9.00-15.00 (w tym dwie przerwy 10 minutowe i jedna 20 minutowa)
Prelegenci
Trener, coach, konsultant, negocjator, doradca i mówca motywacyjny z ponad 25 letnim doświadczeniem. Wykładowca na Studiach Podyplomowych i MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Szczecinie i Poznaniu oraz Uniwersytecie Łódzkim. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest absolwentem programu the Advanced Certificate in Marketing. Od 1994 roku doradza i szkoli jako trener miękkich umiejętności menedżerskich oraz niezależny konsultant ds. komunikacji marketingowej. Posiada również doświadczenie w projektach związanych z komunikacją wewnętrzną
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Nie ma potrzeby posiadania kamery.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 2 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatność za szkolenie następuje na podstawie faktury VAT, wystawionej w dniu szkolenia.
Odwołanie uczestnictwa w szkoleniu nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
- Nazwa firmy: Ośrodek Edukacyjny FORUM Anna Hoffmann
- Ulica i nr: St. Żółkiewskiego 4/2
- Kod pocztowy: 70-345
- Miejscowość: Szczecin
- Numer NIP: 8521299460