O szkoleniu
Główne zagadnienia szkolenia:
- jak kształtować profesjonalny wizerunek Sekretarki/Asystentki?
- jak należy się witać, przedstawiać oraz żegnać?
- w jaki sposób pozdrawiać obcokrajowców?
- jak zwracać się do osób z różnymi tytułami?
- jakie są zasady etykiety telefonicznej oraz netykiety?
- jakie informacje powinno wysyłać się pocztą elektroniczną?
- jak profesjonalnie obsługiwać gości krajowych i zagranicznych?
- jak przyjąć delegację zagraniczną w firmie?
- jak organizować spotkania i przyjęcia biznesowe?
Sekretarki, asystentki
Program szkolenia
I DZIEŃ SZKOLENIA
1. Wizerunek profesjonalnej Sekretarki/Asystentki
2. Powitanie, przedstawianie się, tytułowanie
3. Elegancja korespondencji. Zasady używania wizytówek i zaproszeń
ĆWICZENIE – ZREDAGOWANIE WIZYTÓWKI, ZAPROSZENIA
4. Sztuka prowadzenia rozmowy
5. Etykieta telefoniczna
TRENING WZORCOWEJ ROZMOWY TELEFONICZNEJ
6. Netykieta, czyli savoir-vivre w Internecie
II DZIEŃ SZKOLENIA
1. Kultura obsługi gości w firmie. Organizacja spotkań biznesowych
2. Jak przyjąć delegację zagraniczną w firmie?
3. Jak przygotować wyjazd w delegację zagraniczną?
4. Spotkania i przyjęcia biznesowe
LUNCH POKAZOWY ZAKOŃCZONY DEGUSTACJĄ WIN
Czas trwania
Prelegenci
WOJCIECH F. SZYMCZAK - Absolwent Instytutu Nauk Politycznych Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. W latach 1990 – 1993 zdobył doświadczenie w Biurze Prasowym Rządu Urzędu Rady Ministrów. Od wielu lat trener i konsultant zarządzania. Prowadzi zajęcia dla firm biznesowych, agencji rządowych, urzędów administracji centralnej, organizacji pozarządowych oraz dla organizacji polonijnych z Australii, Danii, Francji, Kanady, Litwy, Niemiec, Szwecji, Ukrainy, USA, Wielkiej Brytanii. Posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania oparty na bazie standardów The Chartered Institute of Personnel and Development przyznany przez Radę Certyfikatu przy Stowarzyszeniu Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Certyfikaty: ACTION LEARNING SET Advisor oraz International Coach ICC. Wiceprezes Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK – Lider Kursu Trenerów, członek International Coaching Community. Autor artykułów z dziedziny savoir-vivre do prasy i portali internetowych, brał udział jako ekspert w 3-odcinkowym cyklu audycji dotyczącym etykiety w biznesie w telewizji Polonia 1. Indywidualny doradca menedżerów z dziedziny kreowania wizerunku i etykiety. Był ekspertem radiowej agencji reklamowej z dziedziny etykiety projektując kampanię reklamową opartą o znajomości savoir-vivre. W swoich programach szkoleniowych umieszcza moduły z etykiety dotyczące zachowań biznesowych, negocjacji, skutecznej komunikacji i pracy zespołowej z uwzględnieniem różnic kulturowych.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Kraków
woj. małopolskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
