O szkoleniu
Przed współczesnymi kierownikami działów i zespołów stawia się wiele zróżnicowanych wyzwań. Nasze szkolenie to świetna okazja, aby porozmawiać o nich. W trakcie zajęć omawiamy również najważniejsze narzędzia, które podnoszą skuteczność menedżera.
- szkolenie online z trenerem na żywo
- 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy
- szkolenie z Gwarancją Terminu
To szkolenie powstało z myślą o właścicielach firm oraz o kadrze menedżerskiej niższego i średniego szczebla.
Program szkolenia
Zawód menedżer - wprowadzenie do tematu
- Od zarządzania do przewodzenia – jak zmienia się postrzeganie roli menedżera
- Cechy skutecznego menedżera w erze VUCA - jakie kompetencje są kluczowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- Różnorodność w zespole – jak zarządzać różnorodnością w zespole i potencjalne zagrożenia przekuć w mocne strony zespołu
- Motywowanie to wyzwanie – czyli jak pobudzić członków zespołu do działania
Autorytet menedżera
- Definicja autorytetu formalnego i nieformalnego - różnice i znaczenie w kontekście zarządzania
- Czynniki budujące autorytet menedżera - jakie działania i postawy pomagają w budowaniu autorytetu
- Rola autorytetu w relacji z zespołem - jak autorytet wpływa na relacje z pracownikami i efektywność zespołu
- Wczoraj kolega, a dzisiaj szef – jak utrzymać relacje, wyznaczać granice i zdobyć zaufanie nowego zespołu
Styl komunikacji skutecznego menedżera
- Style komunikacji menedżerskiej - charakterystyka i zastosowanie różnych stylów komunikacji
- Dopasowanie komunikacji do potrzeb pracownika i sytuacji - jak skutecznie komunikować się w różnych kontekstach (analiza i praktyczne wskazówki)
- Autodiagnoza stylu komunikacji - narzędzia do oceny własnego stylu komunikacji
- Błędy w komunikacji menedżerskiej i źródła nieporozumień - przykłady z życia i sposoby ich rozwiązywania
Komunikacja menedżerska – narzędzia
- Delegowanie zadań - jak przekazywać polecenia służbowe i monitorować ich realizację
- Feedback – dobre praktyki udzielania informacji zwrotnej
- Pochwała - jak skutecznie doceniać pracowników
- Reprymenda - dobre praktyki w przekazywaniu konstruktywnej krytyki
Czas trwania
9:00-16:00
Forma zajęć
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- pakiet wideoszkoleń - 2 godziny nagrań z nielimitowanym dostępem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- konsultacje indywidualne
- pakiet wideoszkoleń - 2 godziny nagrań z nielimitowanym dostępem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach organizowanych przez Szkołę Profesjonalnej Sprzedaży (Agnieszka Śmiejka Grupa Kreatywna z siedzibą w Katowicach (40-148) przy ulicy Bytkowska 103D/42) jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi szkoleniowej, z której rezygnacja wymaga zachowania formy pisemnej z zastrzeżeniem kolejnych punktów.
- Opłata z tytułu uczestnictwa realizowana jest przelewem na wskazane na fakturze pro forma konto bankowe. W wyjątkowych przypadkach Organizator może odmówić przyjęcia zamówienia, podając jednocześnie przyczynę odmowy.
- Płatność z tytułu uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest przed wydarzeniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki. Organizator ma prawo anulować zamówienie Klienta, jeśli nie zostanie opłacone w ciągu 14 dni od jego dokonania.
- Zgłaszający wyraża zgodę na wystawienie faktury w formie elektronicznej, która dostarczona zostanie za pośrednictwem e-maila.
- Odwołanie zgłoszenia bez ponoszenia kosztów możliwe jest najpóźniej na 7 pełnych dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i wymaga zachowania formy pisemnej. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty. Niektóre elementy składowe szkolenia są treściami cyfrowymi, które nie są zapisane na nośniku materialnym. W związku z tym klient zrzeka się prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia (zgodnie z „Ustawą o prawach konsumenta” [Dz. U. 2014.827]).
- Brak udziału w szkoleniu bądź nie skorzystanie ze szkolenia nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia stacjonarnego oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin realizacji szkolenia.
- Materiały szkoleniowe udostępnione w związku ze szkoleniem objęte są prawami autorskimi. Ich udostępnianie, kopiowanie i rozpowszechnianie jest prawnie zabronione.
- Nazwa firmy: Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży
- Ulica i nr: Bytkowska 103D/42
- Kod pocztowy: 40-148
- Miejscowość: Katowice
- Numer NIP: 6342447339
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
