Social Media | Facebook, Instagram, LinkedIn, reklamy Meta

O szkoleniu

Dzięki temu szkoleniu zrozumiesz relacje pomiędzy doborem treści, algorytmami oraz zasięgami. Zyskasz wiele inspiracji i wskazówek dotyczących postów i rolek. Nauczysz się ustawiać reklamy na Facebooku i Instagramie. Poznasz serwis LinkedIn. Usłyszysz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.

Dlaczego warto wziąć udział?

Zebraliśmy wszystko, co najważniejsze i skondensowaliśmy w postaci 10-godzinnego szkolenia online. W szkoleniu mogą uczestniczyć zarówno osoby zupełnie początkujące, jak i z doświadczeniem w obsłudze firmowych social mediów. Sprawdź program poniżej i zobacz, jak wiele aspektów omawiamy podczas tego szkolenia.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie dla każdego, kto prowadzi (lub zamierza prowadzić) social media w firmie lub instytucji. Dla pracowników i przedsiębiorców - zarówno dla tych, którzy chcą zajmować się mediami społecznościowymi samodzielnie, we współpracy, jak i dla tych, którzy chcą nadzorować pracę innych.

Program szkolenia

Dzień pierwszy

Wprowadzenie do mediów społecznościowych

  • Najnowsze dane o social mediach w Polsce

  • Bezpieczny dostęp do konta na Facebooku

Planowanie postów w Meta Business Suite (Facebook)

  • Planowanie postów, relacji i rolek za pośrednictwem Meta Business Suite

  • Kluczowe ustawienia i automatyczne odpowiedzi

  • Przegląd statystyk, które pomogą w rozwijaniu konta

Konto dla firmy, czyli portfolio firmowe (Facebook)

  • Portfolio firmowe (dawniej: Menedżer firmy) – co to jest i do czego służy?

  • Dodawanie stron do portfolio

  • Nadawanie uprawnień pracownikom.

Tworzenie angażujących postów i rolek na Facebooku

  • Algorytm – do czego służy?

  • Jakie czynniki bierze pod uwagę algorytm?

  • Wybór czasu publikacji

  • Zasady tworzenia profesjonalnych i angażujących postów

  • Posty na Facebooku – przykłady

  • Rolki video na Facebooku – przykłady.

  • Dla chętnych: przegląd kont Uczestników na Facebooku.

Reklama Meta – promocja na Facebooku i Instagramie

  • Zakładanie konta reklamowego w Portfolio Firmy

  • Ustawianie reklamy na przykładzie, w tym:

    • struktura kampanii

    • wybór celu reklamowego

    • ustawianie budżetu

    • wybór grupy docelowej

    • umiejscowienia reklam

    • tworzenie kreacji reklamowej

  • Publikacja reklam na Instagramie z konta reklamowego na Facebooku.

  • Statystyki i raporty, czyli ocena wyników kampanii.

Dzień drugi

Instagramowe ABC

  • Profesjonalny wygląd: biogram, siatka profilu, wyróżnione relacje

  • Posty – zdjęcia, grafiki, karuzele

  • Rolki – poważnie lub z humorem

  • Relacje – sposób na zaangażowanie

  • Strategia dotycząca treści oraz aspektów graficznych.

Algorytm Instagrama w pytaniach i odpowiedziach

  • Co wyróżnia algorytm Instagrama?

  • Czy teksty mają znaczenie?

  • Hashtagi – czy nadal warto je stosować?

  • Czym się różnią relacje od rolek?

  • Trendująca muzyka w rolkach – czy warto stosować?

  • Czym są hooki w rolkach? Przykłady

  • Jaki jest najlepszy czas publikacji?

  • Przegląd najnowszych zmian na Instagramie.

  • Przykłady angażujących postów i rolek na kontach firm i instytucji.

Specyfika LinkedIn

  • LinkedIn w Polsce – aktualne dane

  • Ewolucja od rekrutacji do relacji

  • Influencer na LinkedIn – kto nim może zostać?

  • Prezentacja i podgląd systemu LinkedIn

Znaczenie profilu personalnego pracownika

  • Różnice pomiędzy Facebookiem a LinkedIn

  • Sekcje profilu personalnego

  • Kręgi kontaktów

  • Social Selling Index

Company Page, czyli Strona Firmy

  • Strona firmowa – company page

  • Zakładanie strony

  • Edycja najważniejszych ustawień

  • Role na stronie

  • Statystyki

Profil firmowy a personalny

  • Zależności pomiędzy profilem personalnym a firmowym

  • Dlaczego pracownik miałby się angażować w promocję pracodawcy?

Algorytm na LinkedIn

  • Klasyfikowanie treści i znaczenie interakcji

  • Najlepszy czas publikacji

  • Rodzaje treści w kontekście algorytmu

  • Dostępne formaty: ankiety, posty, artykuły

  • Hashtagi na LinkedIn

Przykłady i inspiracje

  • Przykłady postów informacyjnych

  • Przykłady postów z ofertami pracy

  • Omówienie kont prowadzonych przez Uczestników (dla chętnych)

Komunikacja z fanami i klientami w social mediach

  • Jak i kiedy odpowiadać w mediach społecznościowych?

  • Kategorie negatywnych opinii i ich znaczenie wizerunkowe

  • Jak reagować na krytyczne opinie i negatywne komentarze?

  • Czy ukrywanie postów jest lepsze niż ich kasowanie?

Zakończenie, odpowiedzi na pytania Uczestników.


Czas trwania

Szkolenie trwa 2 dni po ok. 5 godzin dziennie wraz z przerwami w godz. 9-14.

Forma zajęć

Prelegenci

Marcin Pietraszek
Trener i konsultant social media
Empemedia

Trener social media, konsultant; od kilkunastu lat prowadzi konta na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, a także kampanie reklamowe dla firm z rozmaitych branż. Jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach. Przeszkolił już kilkaset osób z tematyki mediów społecznościowych – pracowników firm, instytucji oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie online odbywa się w czasie rzeczywistym na platformie LiveWebinar. Uczestnicy otrzymują link do szkolenia. Nie trzeba instalować żadnego oprogramowania.

Rejestracja

Przedpłata
Cena obejmuje zniżkę za przedpłatę
655
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 4 dni przed terminem
Zapisz się
Umowa (dla przedsiębiorstw)
Faktura z odroczoną płatnością (nie dotyczy osób prywatnych)
669
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 4 dni przed terminem
Zapisz się
Instytucje
Tylko dla finansowanych ze środków publicznych
669
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 4 dni przed terminem
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Usługa Szkolenie Online

  1. Jedna sztuka zakupionego szkolenia oznacza prawo udziału w szkoleniu jednego Uczestnika.
  2. Szkolenie Online odbywa się w formie on-line w czasie rzeczywistym (na żywo), za pośrednictwem platformy webinarowej.
  3. Uczestnicy otrzymają dane dostępowe do szkolenia drogą mailową najpóźniej w dniu poprzedzającym szkolenie.
  4. Za udział w Szkoleniu Online Uczestnikowi przysługują materiały szkoleniowe (prezentacja PDF), a także Certyfikat w formie elektronicznej (PDF) lub drukowanej (opcjonalnie, za dopłatą), pod warunkiem faktycznej obecności (zalogowania się ze wskazanego adresu e-mail w terminie szkolenia).
  5. W przypadku, gdyby Uczestnik nie mógł wziąć udział w szkoleniu, Kupujący może dokonać zmian na liście Uczestników najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 16:00.
  6. W przypadku rezygnacji z Zamówienia:
    a) w terminie do 3 dni kalendarzowych przed datą szkolenia - anulacja jest bezpłatna,
    b) w terminie 2-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto za udział każdego odwołanego Uczestnika.
  7. W przypadku chęci przepisania Uczestnika na szkolenie realizowane w innym terminie (o ile takowe jest planowane), obowiązują zasady takie same jak przy rezygnacji, to znaczy:
    a) gdy zgłoszenie nastąpi w terminie do 3 dni kalendarzowych przed datą pierwotnego szkolenia – zmiana jest bezpłatna,
    b) gdy zgłoszenie nastąpi w terminie 2-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto za zmianę dotyczącą udziału każdego Uczestnika.
  8. Jeśli Uczestnik będzie nieobecny na szkoleniu pomimo braku formalnej rezygnacji – Zamawiający zobowiązuje się zapłacić 100% ceny szkolenia tytułem pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia oraz kosztów przygotowania szkolenia.
  9. W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
  10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu, choroba trenera) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu zmiany terminu szkolenia.
  11. Jeśli termin szkolenia zostanie zmieniony z winy Sprzedawcy, Uczestnicy będą mogli – do wyboru:
    a) zrezygnować ze szkolenia bez ponoszenia kosztów, o ile płatność nie została jeszcze dokonana
    b) otrzymać zwrot wpłaconej ceny za szkolenie w pełnej wysokości, o ile dokonana została przedpłata
    c) uczestniczyć w szkoleniu w nowym terminie bez zmiany ceny.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Empemedia
  • Ulica i nr: Kazachska 5/122
  • Kod pocztowy: 02-999
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8221789852

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska Kazachska 5/122

Organizator

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska
Kazachska 5/122
woj. mazowieckie
Naszą specjalnością są social media. Prowadzimy szkolenia on-line oraz stacjonarne dla małych i dużych firm, urzędów, muzeów, organizacji samorządowych i pozarządowych, szkoląc przede wszystkim z obsługi serwisów społecznościowych Facebook, Instagram...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!