O szkoleniu
Dzięki temu szkoleniu zrozumiesz relacje pomiędzy doborem treści, algorytmami oraz zasięgami. Zyskasz wiele inspiracji i wskazówek dotyczących postów i rolek. Nauczysz się ustawiać reklamy na Facebooku i Instagramie. Poznasz serwis LinkedIn. Usłyszysz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
Zebraliśmy wszystko, co najważniejsze i skondensowaliśmy w postaci 10-godzinnego szkolenia online. W szkoleniu mogą uczestniczyć zarówno osoby zupełnie początkujące, jak i z doświadczeniem w obsłudze firmowych social mediów. Sprawdź program poniżej i zobacz, jak wiele aspektów omawiamy podczas tego szkolenia.
Szkolenie dla każdego, kto prowadzi (lub zamierza prowadzić) social media w firmie lub instytucji. Dla pracowników i przedsiębiorców - zarówno dla tych, którzy chcą zajmować się mediami społecznościowymi samodzielnie, we współpracy, jak i dla tych, którzy chcą nadzorować pracę innych.
Program szkolenia
Dzień pierwszy
Wprowadzenie do mediów społecznościowych
Najnowsze dane o social mediach w Polsce
Bezpieczny dostęp do konta na Facebooku
Planowanie postów w Meta Business Suite (Facebook)
Planowanie postów, relacji i rolek za pośrednictwem Meta Business Suite
Kluczowe ustawienia i automatyczne odpowiedzi
Przegląd statystyk, które pomogą w rozwijaniu konta
Konto dla firmy, czyli portfolio firmowe (Facebook)
Portfolio firmowe (dawniej: Menedżer firmy) – co to jest i do czego służy?
Dodawanie stron do portfolio
Nadawanie uprawnień pracownikom.
Tworzenie angażujących postów i rolek na Facebooku
Algorytm – do czego służy?
Jakie czynniki bierze pod uwagę algorytm?
Wybór czasu publikacji
Zasady tworzenia profesjonalnych i angażujących postów
Posty na Facebooku – przykłady
Rolki video na Facebooku – przykłady.
Dla chętnych: przegląd kont Uczestników na Facebooku.
Reklama Meta – promocja na Facebooku i Instagramie
Zakładanie konta reklamowego w Portfolio Firmy
Ustawianie reklamy na przykładzie, w tym:
struktura kampanii
wybór celu reklamowego
ustawianie budżetu
wybór grupy docelowej
umiejscowienia reklam
tworzenie kreacji reklamowej
Publikacja reklam na Instagramie z konta reklamowego na Facebooku.
Statystyki i raporty, czyli ocena wyników kampanii.
Dzień drugi
Instagramowe ABC
Profesjonalny wygląd: biogram, siatka profilu, wyróżnione relacje
Posty – zdjęcia, grafiki, karuzele
Rolki – poważnie lub z humorem
Relacje – sposób na zaangażowanie
Strategia dotycząca treści oraz aspektów graficznych.
Algorytm Instagrama w pytaniach i odpowiedziach
Co wyróżnia algorytm Instagrama?
Czy teksty mają znaczenie?
Hashtagi – czy nadal warto je stosować?
Czym się różnią relacje od rolek?
Trendująca muzyka w rolkach – czy warto stosować?
Czym są hooki w rolkach? Przykłady
Jaki jest najlepszy czas publikacji?
Przegląd najnowszych zmian na Instagramie.
Przykłady angażujących postów i rolek na kontach firm i instytucji.
Specyfika LinkedIn
LinkedIn w Polsce – aktualne dane
Ewolucja od rekrutacji do relacji
Influencer na LinkedIn – kto nim może zostać?
Prezentacja i podgląd systemu LinkedIn
Znaczenie profilu personalnego pracownika
Różnice pomiędzy Facebookiem a LinkedIn
Sekcje profilu personalnego
Kręgi kontaktów
Social Selling Index
Company Page, czyli Strona Firmy
Strona firmowa – company page
Zakładanie strony
Edycja najważniejszych ustawień
Role na stronie
Statystyki
Profil firmowy a personalny
Zależności pomiędzy profilem personalnym a firmowym
Dlaczego pracownik miałby się angażować w promocję pracodawcy?
Algorytm na LinkedIn
Klasyfikowanie treści i znaczenie interakcji
Najlepszy czas publikacji
Rodzaje treści w kontekście algorytmu
Dostępne formaty: ankiety, posty, artykuły
Hashtagi na LinkedIn
Przykłady i inspiracje
Przykłady postów informacyjnych
Przykłady postów z ofertami pracy
Omówienie kont prowadzonych przez Uczestników (dla chętnych)
Komunikacja z fanami i klientami w social mediach
Jak i kiedy odpowiadać w mediach społecznościowych?
Kategorie negatywnych opinii i ich znaczenie wizerunkowe
Jak reagować na krytyczne opinie i negatywne komentarze?
Czy ukrywanie postów jest lepsze niż ich kasowanie?
Zakończenie, odpowiedzi na pytania Uczestników.
Czas trwania
Szkolenie trwa 2 dni po ok. 5 godzin dziennie wraz z przerwami w godz. 9-14.
Forma zajęć
Prelegenci
Trener social media, konsultant; od kilkunastu lat prowadzi konta na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, a także kampanie reklamowe dla firm z rozmaitych branż. Jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach. Przeszkolił już kilkaset osób z tematyki mediów społecznościowych – pracowników firm, instytucji oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 4 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 4 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 4 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Usługa Szkolenie Online
- Jedna sztuka zakupionego szkolenia oznacza prawo udziału w szkoleniu jednego Uczestnika.
- Szkolenie Online odbywa się w formie on-line w czasie rzeczywistym (na żywo), za pośrednictwem platformy webinarowej.
- Uczestnicy otrzymają dane dostępowe do szkolenia drogą mailową najpóźniej w dniu poprzedzającym szkolenie.
- Za udział w Szkoleniu Online Uczestnikowi przysługują materiały szkoleniowe (prezentacja PDF), a także Certyfikat w formie elektronicznej (PDF) lub drukowanej (opcjonalnie, za dopłatą), pod warunkiem faktycznej obecności (zalogowania się ze wskazanego adresu e-mail w terminie szkolenia).
- W przypadku, gdyby Uczestnik nie mógł wziąć udział w szkoleniu, Kupujący może dokonać zmian na liście Uczestników najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 16:00.
- W przypadku rezygnacji z Zamówienia:
a) w terminie do 3 dni kalendarzowych przed datą szkolenia - anulacja jest bezpłatna,
b) w terminie 2-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto za udział każdego odwołanego Uczestnika. - W przypadku chęci przepisania Uczestnika na szkolenie realizowane w innym terminie (o ile takowe jest planowane), obowiązują zasady takie same jak przy rezygnacji, to znaczy:
a) gdy zgłoszenie nastąpi w terminie do 3 dni kalendarzowych przed datą pierwotnego szkolenia – zmiana jest bezpłatna,
b) gdy zgłoszenie nastąpi w terminie 2-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto za zmianę dotyczącą udziału każdego Uczestnika. - Jeśli Uczestnik będzie nieobecny na szkoleniu pomimo braku formalnej rezygnacji – Zamawiający zobowiązuje się zapłacić 100% ceny szkolenia tytułem pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia oraz kosztów przygotowania szkolenia.
- W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu, choroba trenera) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu zmiany terminu szkolenia.
- Jeśli termin szkolenia zostanie zmieniony z winy Sprzedawcy, Uczestnicy będą mogli – do wyboru:
a) zrezygnować ze szkolenia bez ponoszenia kosztów, o ile płatność nie została jeszcze dokonana
b) otrzymać zwrot wpłaconej ceny za szkolenie w pełnej wysokości, o ile dokonana została przedpłata
c) uczestniczyć w szkoleniu w nowym terminie bez zmiany ceny.
- Nazwa firmy: Empemedia
- Ulica i nr: Kazachska 5/122
- Kod pocztowy: 02-999
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8221789852
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
