Social Media - Facebook, Instagram, reklama Meta

O szkoleniu

Kompleksowe szkolenie na temat wykorzystywania Facebooka i Instagrama w firmach i instytucjach. Szkolenie uwzględnia także podstawy tworzenia kampanii reklamowych. 

To szkolenie stanowi pierwszy dzień cyklu szkoleniowego Social Media MAX (dostępnego w innych ofertach). Dzień drugi obejmuje Video Marketing. Zapisać można się zarówno na cały cykl, jak i na wybrany dzień szkoleniowy. 

Uwaga! Zapisy przyjmujemy do 3.11 - tylko do godz. 10:00. Po tym terminie nie ma możliwości dopisania Uczestników. 

Dlaczego warto wziąć udział?


  • To jedno z niewielu na polskim rynku szkoleń, które koncentruje się na technicznych ustawieniach Facebooka - krok po kroku, z uwzględnieniem najnowszych zmian.
  • Mówimy także o aktualnych algorytmach, trendach oraz zastosowaniu Facebooka w branżach Uczestników.
  • Pokazujemy konfigurację konta reklamowego oraz ustawianie reklam.


Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do osób, które:

  • chcą krok po kroku poznać ustawienia Facebooka, by pełniej wykorzystywać jego możliwości
  • odpowiadają za prowadzenie kont social media w firmie lub instytucji
  • planują prowadzić fanpage
  • chcą poszerzyć lub zaktualizować swoją wiedzę
  • chcą zacząć ustawiać reklamy na Facebooku i Instagramie
  • potrzebują inspiracji, by tworzyć bardziej angażujące posty.

Program szkolenia

9:00 – Wprowadzenie do mediów społecznościowych

  • Powitanie Uczestników

  • Ranking popularności social mediów w Polsce

9:30 – Bezpieczeństwo na Facebooku

  • Konto prywatne a strona firmy

  • Popularne błędy, które zagrażają bezpieczeństwu konta

  • Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta firm.

10:00 – Konto firmowe (fanpage) – ustawienia i narzędzia

  • Kluczowe ustawienia profilu.

  • Nowe uprawnienia (dawne „role na stronie”) na Facebooku

  • Tworzenie i planowanie postów w Meta Business Suite

  • Co nam mogą powiedzieć statystyki?

11:15 – przerwa kawowa 

11:30 – Algorytm na Facebooku

  • Algorytm – na czym polega?

  • Główne zasady algorytmu

  • Algorytm dla Rolek

  • Znaczenie angażowanie odbiorców

  • Wybór czasu publikacji

12:30 – Angażowanie w social mediach na przykładzie Facebooka

  • Tworzenie treści na Facebooku w pytaniach i odpowiedziach

  • Real Time Marketing – nie tylko od święta

  • Atrakcyjny wpis – jak pisać, by przykuwać uwagę?

  • Język postów

  • Wskazówki dotyczące doboru grafik i zdjęć

    • aspekty wizualne

    • aspekty prawne (ochrona wizerunku).

  • Przykłady postów z możliwością dopasowania do branż Uczestników.

13:30 – przerwa obiadowa

14:15 – Portfolio Firmowe dla dowolnej organizacji

  • Zakładanie Portfolio Firmowego (dawniej Menedżera Firmy)

  • Dodawanie stron do Portfolio

  • Przydzielanie uprawnień pracownikom.

14:40 – Kampanie reklamowe Meta (Facebook i Instagram)

  • Zakładanie konta reklamowego i konfiguracja płatności

  • Ustawianie reklamy – krok po kroku, w tym :

    • wybór celu reklamowego

    • ustawianie budżetu

    • wybór grupy docelowej

    • umiejscowienia reklam

    • tworzenie kreacji reklamowej.

  • Czy posty sponsorowane mają sens?

15:45 – Przerwa kawowa

16:00 – Instagramowe ABC

  • Profesjonalny wygląd: biogram, siatka profilu, wyróżnione relacje

  • Posty – zdjęcia, grafiki, karuzele

  • Rolki – poważnie lub z humorem

  • Relacje – sposób na zaangażowanie

  • Co wyróżnia algorytm Instagrama?

  • Czy teksty mają znaczenie?

  • Hashtagi – czy nadal warto je stosować?

  • Czym się różnią relacje od rolek?

  • Trendująca muzyka w rolkach – czy warto stosować?

  • Czym są hooki w rolkach? Przykłady

  • Jaki jest najlepszy czas publikacji?

  • Przykłady angażujących postów i rolek.

17:00 – Zakończenie.


Czas trwania

Szkolenie trwa w godzinach 9-17, w tym 1 godzina zarezerwowana jest na przerwy kawowe oraz obiadową (z cateringiem).

Forma zajęć

Prelegenci

Marcin Pietraszek
Trener i konsultant social media
Empemedia

Od 13 lat prowadzi usługowo konta w mediach społecznościowych dla firm. W ostatnich latach przeszkolił kilkaset osób w zakresie Facebooka, Instagrama, LinkedIn i innych mediów społecznościowych. W jego szkoleniach uczestniczą zarówno przedstawiciele małych, średnich i dużych firm, jak i instytucji publicznych oraz NGO. Trener jest praktykiem - łączy wiedzę z własnymi doświadczeniami, chętnie dzieląc się wskazówkami z uczestnikami szkoleń.  

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Centrum Szkoleniowe Wspólna

00-686 Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Centrum Szkoleniowe Wspólna

00-680 Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Centrum Szkoleniowe Wspólna

00-680 Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Rejestracja

Przedpłata
Cena obejmuje zniżkę za przedpłatę
806
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 849 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zapisz się
Umowa (dla przedsiębiorstw)
Faktura z odroczoną płatnością (nie dotyczy osób prywatnych)
823
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 849 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zapisz się
Instytucje
Tylko dla finansowanych ze środków publicznych
823
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 849 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Usługa Szkolenie Stacjonarne

Wyciąg z Regulaminu Sprzedaży

Pełny regulamin: https://empemedia.pl/regulamin-sprzedazy/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

  1. Jedna sztuka zakupionego szkolenia oznacza prawo udziału jednego Uczestnika.

  2. Szkolenie Stacjonarne odbywa się w mieście wskazanym w informacji o szkoleniu, pod adresem przesłanym Uczestnikowi drogą mailową najpóźniej 1 dzień roboczy przed datą szkolenia.

  3. W przypadku, gdyby Uczestnik nie mógł wziąć udział w szkoleniu, Kupujący może dokonać zmian na liście Uczestników najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 16:00.

  4. Za udział w Szkoleniu Stacjonarnym Uczestnikowi przysługują materiały szkoleniowe (prezentacja), a także Certyfikat, pod warunkiem faktycznej obecności na szkoleniu.

  5. W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.

  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu, choroba) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu zmiany terminu szkolenia.

  7. W przypadku rezygnacji z Zamówienia:
    a) do 7 dni kalendarzowych przed datą szkolenia – anulacja jest bezpłatna,
    b) w terminie 6-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto łącznej wynikającej z Zamówienia.

  8. W przypadku chęci przepisania Uczestnika na szkolenie realizowane w innym terminie, obowiązują zasady takie same jak przy rezygnacji, to znaczy:
    a) gdy zmiana zostanie zgłoszona w terminie do 7 dni kalendarzowych przed datą pierwotnego szkolenia – zmiana jest bezpłatna,
    b) gdy zmiana zostanie zgłoszona w terminie 6-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto za zmianę dotyczącą udziału każdego Uczestnika.

  9. Jeśli Uczestnik będzie nieobecny na szkoleniu pomimo braku formalnej rezygnacji – Zamawiający zobowiązuje się zapłacić 100% ceny szkolenia tytułem pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia oraz kosztów przygotowania szkolenia.

  10. Jeśli termin szkolenia zostanie zmieniony z winy Organizatora, Uczestnicy będą mogli – do wyboru:
    a) zrezygnować ze szkolenia bez ponoszenia kosztów, o ile płatność nie została jeszcze dokonana
    b) otrzymać zwrot wpłaconej ceny za szkolenie w pełnej wysokości, o ile dokonana została przedpłata
    c) uczestniczyć w szkoleniu w nowym terminie bez zmiany ceny.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Empemedia
  • Ulica i nr: Kazachska 5/122
  • Kod pocztowy: 02-999
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8221789852

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska Kazachska 5/122

Organizator

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska
Kazachska 5/122
woj. mazowieckie
Naszą specjalnością są social media, marketing internetowy, cyberbezpieczeństwo, projektowanie graficzne, praktyczne wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji (AI). Prowadzimy szkolenia on-line oraz stacjonarne dla małych i dużych firm, urzędów,...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!