O szkoleniu
Kompleksowe szkolenie na temat wykorzystywania Facebooka i Instagrama w firmach i instytucjach. Szkolenie uwzględnia także podstawy tworzenia kampanii reklamowych.
To szkolenie stanowi pierwszy dzień cyklu szkoleniowego Social Media MAX (dostępnego w innych ofertach). Dzień drugi obejmuje Video Marketing. Zapisać można się zarówno na cały cykl, jak i na wybrany dzień szkoleniowy.
Uwaga! Zapisy przyjmujemy do 3.11 - tylko do godz. 10:00. Po tym terminie nie ma możliwości dopisania Uczestników.
- To jedno z niewielu na polskim rynku szkoleń, które koncentruje się na technicznych ustawieniach Facebooka - krok po kroku, z uwzględnieniem najnowszych zmian.
- Mówimy także o aktualnych algorytmach, trendach oraz zastosowaniu Facebooka w branżach Uczestników.
Pokazujemy konfigurację konta reklamowego oraz ustawianie reklam.
Szkolenie skierowane jest do osób, które:
- chcą krok po kroku poznać ustawienia Facebooka, by pełniej wykorzystywać jego możliwości
- odpowiadają za prowadzenie kont social media w firmie lub instytucji
- planują prowadzić fanpage
- chcą poszerzyć lub zaktualizować swoją wiedzę
- chcą zacząć ustawiać reklamy na Facebooku i Instagramie
- potrzebują inspiracji, by tworzyć bardziej angażujące posty.
Program szkolenia
9:00 – Wprowadzenie do mediów społecznościowych
Powitanie Uczestników
Ranking popularności social mediów w Polsce
9:30 – Bezpieczeństwo na Facebooku
Konto prywatne a strona firmy
Popularne błędy, które zagrażają bezpieczeństwu konta
Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta firm.
10:00 – Konto firmowe (fanpage) – ustawienia i narzędzia
Kluczowe ustawienia profilu.
Nowe uprawnienia (dawne „role na stronie”) na Facebooku
Tworzenie i planowanie postów w Meta Business Suite
Co nam mogą powiedzieć statystyki?
11:15 – przerwa kawowa
11:30 – Algorytm na Facebooku
Algorytm – na czym polega?
Główne zasady algorytmu
Algorytm dla Rolek
Znaczenie angażowanie odbiorców
Wybór czasu publikacji
12:30 – Angażowanie w social mediach na przykładzie Facebooka
Tworzenie treści na Facebooku w pytaniach i odpowiedziach
Real Time Marketing – nie tylko od święta
Atrakcyjny wpis – jak pisać, by przykuwać uwagę?
Język postów
Wskazówki dotyczące doboru grafik i zdjęć
aspekty wizualne
aspekty prawne (ochrona wizerunku).
Przykłady postów z możliwością dopasowania do branż Uczestników.
13:30 – przerwa obiadowa
14:15 – Portfolio Firmowe dla dowolnej organizacji
Zakładanie Portfolio Firmowego (dawniej Menedżera Firmy)
Dodawanie stron do Portfolio
Przydzielanie uprawnień pracownikom.
14:40 – Kampanie reklamowe Meta (Facebook i Instagram)
Zakładanie konta reklamowego i konfiguracja płatności
Ustawianie reklamy – krok po kroku, w tym :
wybór celu reklamowego
ustawianie budżetu
wybór grupy docelowej
umiejscowienia reklam
tworzenie kreacji reklamowej.
Czy posty sponsorowane mają sens?
15:45 – Przerwa kawowa
16:00 – Instagramowe ABC
Profesjonalny wygląd: biogram, siatka profilu, wyróżnione relacje
Posty – zdjęcia, grafiki, karuzele
Rolki – poważnie lub z humorem
Relacje – sposób na zaangażowanie
Co wyróżnia algorytm Instagrama?
Czy teksty mają znaczenie?
Hashtagi – czy nadal warto je stosować?
Czym się różnią relacje od rolek?
Trendująca muzyka w rolkach – czy warto stosować?
Czym są hooki w rolkach? Przykłady
Jaki jest najlepszy czas publikacji?
Przykłady angażujących postów i rolek.
17:00 – Zakończenie.
Czas trwania
Szkolenie trwa w godzinach 9-17, w tym 1 godzina zarezerwowana jest na przerwy kawowe oraz obiadową (z cateringiem).
Forma zajęć
Prelegenci
Od 13 lat prowadzi usługowo konta w mediach społecznościowych dla firm. W ostatnich latach przeszkolił kilkaset osób w zakresie Facebooka, Instagrama, LinkedIn i innych mediów społecznościowych. W jego szkoleniach uczestniczą zarówno przedstawiciele małych, średnich i dużych firm, jak i instytucji publicznych oraz NGO. Trener jest praktykiem - łączy wiedzę z własnymi doświadczeniami, chętnie dzieląc się wskazówkami z uczestnikami szkoleń.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-686 Warszawa
Wspólna 56
woj. mazowieckie
00-680 Warszawa
Wspólna 56
woj. mazowieckie
00-680 Warszawa
Wspólna 56
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 849 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 849 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 849 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Usługa Szkolenie Stacjonarne
Wyciąg z Regulaminu Sprzedaży
Pełny regulamin: https://empemedia.pl/regulamin-sprzedazy/
Jedna sztuka zakupionego szkolenia oznacza prawo udziału jednego Uczestnika.
Szkolenie Stacjonarne odbywa się w mieście wskazanym w informacji o szkoleniu, pod adresem przesłanym Uczestnikowi drogą mailową najpóźniej 1 dzień roboczy przed datą szkolenia.
W przypadku, gdyby Uczestnik nie mógł wziąć udział w szkoleniu, Kupujący może dokonać zmian na liście Uczestników najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 16:00.
Za udział w Szkoleniu Stacjonarnym Uczestnikowi przysługują materiały szkoleniowe (prezentacja), a także Certyfikat, pod warunkiem faktycznej obecności na szkoleniu.
W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu, choroba) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu zmiany terminu szkolenia.
W przypadku rezygnacji z Zamówienia:
a) do 7 dni kalendarzowych przed datą szkolenia – anulacja jest bezpłatna,
b) w terminie 6-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto łącznej wynikającej z Zamówienia.W przypadku chęci przepisania Uczestnika na szkolenie realizowane w innym terminie, obowiązują zasady takie same jak przy rezygnacji, to znaczy:
a) gdy zmiana zostanie zgłoszona w terminie do 7 dni kalendarzowych przed datą pierwotnego szkolenia – zmiana jest bezpłatna,
b) gdy zmiana zostanie zgłoszona w terminie 6-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto za zmianę dotyczącą udziału każdego Uczestnika.Jeśli Uczestnik będzie nieobecny na szkoleniu pomimo braku formalnej rezygnacji – Zamawiający zobowiązuje się zapłacić 100% ceny szkolenia tytułem pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia oraz kosztów przygotowania szkolenia.
Jeśli termin szkolenia zostanie zmieniony z winy Organizatora, Uczestnicy będą mogli – do wyboru:
a) zrezygnować ze szkolenia bez ponoszenia kosztów, o ile płatność nie została jeszcze dokonana
b) otrzymać zwrot wpłaconej ceny za szkolenie w pełnej wysokości, o ile dokonana została przedpłata
c) uczestniczyć w szkoleniu w nowym terminie bez zmiany ceny.
- Nazwa firmy: Empemedia
- Ulica i nr: Kazachska 5/122
- Kod pocztowy: 02-999
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8221789852
Masz pytania? Napisz do nas
Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
