O szkoleniu
- Poznanie zasad i najnowszych trendów w komunikacji firmy i marki na Facebooku i Instagramie, YouTube i TikToku
- Jakie narzędzia wybrać do komunikacji w socialach mediach, kiedy i jak często publikować
- Poznanie narzędzi promocyjnych służących do realizacji ustalonych celów reklamowych
- Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach
- Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach
- NAGRYWANIE I MONTAŻ VIDEO na potrzeby mediów społecznościowych
Do wszystkich osób, które prowadzą lub będą prowadzić komunikację marketingową w social mediach dla swojej firmy, instytucji, organizacji w internecie, również dla freelancerów
Program szkolenia
Dzień 1
1. Strategia komunikacji w mediach społecznościowych
Jak ustalić cele działań w mediach społecznościowych?
Persony — tworzenie profili idealnych odbiorców;
Wybór odpowiednich kanałów komunikacji – kiedy postawić na Facebooka, a kiedy na Instagram?
Dobór formatów treści — posty graficzne, video, karuzele, stories, reels;
Ustalanie harmonogramu działań – jak planować, aby treści były spójne i angażujące.
2. Instagram i optymalizacja profilu firmowego:
Optymalizacja profilu — bio, estetyka feedu, hashtagi, słowa kluczowe;
Praca z treściami wizualnymi – jak tworzyć estetyczne i angażujące materiały.
Budowanie społeczności – jak pozyskiwać followersów i zwiększać aktywność?
Algorytm Instagrama w służbie Twojej firmy
Tworzenie kampanii reklamowych na Instagramie
3. Facebook – działania firmowe i optymalizacja fanpage’a
Wprowadzenie do Meta Business Suite;
Publikacja i planowanie postów — jak pisać angażujące treści i dobierać odpowiednie godziny publikacji;
Posty wideo, karuzele, ankiety – przegląd najlepszych praktyk
Budowanie społeczności na Facebooku
Tworzenie kampanii reklamowych na Facebooku od podstaw
Dzień 2:1. Monitorowanie działań i raportowanie
Kluczowe wskaźniki skuteczności w mediach społecznościowych – jak je dobierać i analizować?
Jak mierzyć efektywność postów i kampanii?
Jak optymalizować działania na podstawie wyników?
2. YouTube – efektywne działania firmowe
Zakładanie i optymalizacja kanału YouTube
Typy treści (tutoriale, case studies, transmisje na żywo)
Short video na YouTube
Algorytm YouTube
SEO na YouTube, czyli jak tworzyć tytuły, opisy i tagi, które generują ruch?
3. TikTok – nie tylko dla młodych: efektywne działania firmowe
Zakładanie i optymalizacja profilu
Jak stworzyć spójny wizerunek na TikToku?
Tworzenie krótkich, angażujących filmów:
Najważniejsze funkcje: efekty, dźwięki, trendy
Algorytm TikToka — jak działa i jak dopasować treści
Scenariusze i storytelling w wide
4. Warsztat praktyczny — tworzenie wideo do social media
Wprowadzenie do tworzenia wideo
Sprzęt — jak wybrać odpowiedni statyw, mikrofon, oświetlenie itp.
Darmowe i płatne aplikacje do edycji filmów — CapCut bez tajemnic.
Ćwiczenia praktyczne
Edycja filmów i analiza efektów pracy.
5. Podsumowanie warsztatów i czas na pytania
Czas trwania
9-16
Przerwa obiadowa o godzinie 13.
Zapewniamy obiady oraz przerwy kawowe
Prelegenci
Szkolenie prowadzą dwie Trenerki.Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Ekspertka w komunikacji biznesowej, social mediach i content marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing. Od strategii do efektów” oraz „Marketing wartości”. Trenerka i wykładowczyni akademicka współpracująca z Collegium Civitas i Uniwersytetem SWPS. Specjalizuje się w content marketingu, SEO copywritingu, strategiach social media oraz wideo w marketingu. Publikowała m.in. w Polska The Times, Socialpress.pl, Brief i Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym. Prelegentka branżowych wydarzeń, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing. W Akademii KFK prowadzi szkolenia z content marketingu, copywritingu, social media, pomagając firmom budować silne marki i skutecznie komunikować się na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Laura Kwiatkowska
Twórczyni internetowa, specjalizująca się w tworzeniu angażującego contentu, szczególnie wideo i montażu filmów. Zajmuje się kompleksowym procesem produkcji treści – od kreatywnego pomysłu, poprzez realizację, aż po finalny montaż, dostosowany do specyfiki mediów społecznościowych marek, twórców oraz platform. Swoje doświadczenie zdobywała przy realizacji sesji zdjęciowych, produkcji eventowej czy też tworząc wizualne koncepcje albumów muzycznych. Pracuje w jednej z warszawskich agencji PR, co pozwala jej lepiej rozumieć potrzeby marek i odbiorców.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-876 Warszawa
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 000 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 7.5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać. Akademia Marketingu KFK
- Nazwa firmy: Akademia KFK
- Ulica i nr: Ogrodowa 58
- Kod pocztowy: 00-876
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5263684984
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
