O szkoleniu
Cele szkolenia:
- przegląd kluczowych platform social media - różnice, specyfika, zasady komunikacji
- prezentacja skutecznych sposobów na komunikację: typy treści i formaty dopasowane do grupy docelowej i celów marki
- przedstawienie inspirujących pomysłów na usprawnienie dialogu klient-firma
- przegląd płatnych możliwości komunikacji - koszty, zasady i skuteczność reklam
- prezentacja przydatnych narzędzi i platform wspierających działania w obszarze social media
Szkolenie jest przeznaczone przede wszystkim dla:
- właścicieli firm
- przedstawicieli handlowych
- sprzedawców bezpośrednich
- pracownicy administracyjne
- osób pracujących w marketingu, chcących poznać techniki tworzenia wizerunku marki osobistej/ firmy w social media Facebook, Instagram,
- dla osób chcących podnieść kompetencje związane z budowaniem i rozwijaniem marki własnej/firmy
- dla osób chcących podnieść kompetencje budowania autorytetu, silnego wizerunku i wzbudzania emocj, oraz chcących poznać trendy w social mediach
- dla osób chcących podnieś swoje nawyki w promowaniu oraz sprzedaży usług/produktów w social media
Program szkolenia
1. Charakterystyka najważniejszych mediów społecznościowych, grupa docelowa, rodzaje kreacji i komunikacji
- Facebook /Instagram
- Jakie platformy oprócz Facebooka i Instagrama mogą pasować do komunikacji firmy, którą reprezentujesz?
2. Firmy w mediach społecznościowych
- Kiedy komunikacja jest skuteczna, a kiedy… nie do końca?
- Do kogo powinna być skierowana komunikacja?
- Jak powinna wyglądać dobrze stworzona grafika/film na Social Media?
- Czy na wszystkich kanałach komunikacja powinna być taka sama?
- Czy i jak komunikacja w SM może być biznesowo opłacalna?
3. Organiczne i płatne kampanie w mediach społecznościowych
- Jakie są podstawowe różnice i przesłanki do komunikacji bezpłatnej i płatnej?
- Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
4. Prowadzenia profilu w mediach społecznościowych oraz kampanie reklamowe
- Kiedy warto komunikować w mediach społecznościowych
- Najważniejsze cele reklamowe i ich omówienie
- Najczęściej popełniane błędy, czyli jak pilnować budżetu, grupy docelowej i poprawności wyświetlania reklam
5. Promowanie na kanałach: reklamy, wydarzenia, grafiki
6. Dyskusja i analiza komunikacji w Social Mediach firm reprezentowanych przez uczestników: analiza, wnioski i rekomendacje
Czas trwania
1 dzień 8 h
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia.
- Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
- W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
- W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
- W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwoćc zmiany uczestnika szkolenia. 6.W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
- Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
- Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG Marzena Mrukwa w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
- Nazwa firmy: Grupa Szkoleniowa SOLBERG Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Powiśle 2
- Kod pocztowy: 43-430
- Miejscowość: Skoczów
- Numer NIP: 5482753596