Specjalista ds. reklamacji. Aspekty prawne, psychologiczne i procedury. Szkolenie ONLINE

O szkoleniu

Zapraszamy na szkolenie z zakresu reklamacji, które pozwoli Ci na zdobycie niezbędnej wiedzy i umiejętności w zakresie obsługi klienta oraz rozwiązywania problemów z reklamacjami.

Podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem, a jeśli będziesz mieć pytania, chętnie na nie odpowiemy.

Nasze szkolenia, to nie tylko teoria, ale również praktyka. Dla lepszego zrozumienia tematu, podczas szkolenia wykorzystujemy case study nasze oraz uczestników.

Szkolenie odbywa się na żywo, z możliwością zadawania pytań trenerowi na czacie oraz bezpośrednio. Szkolenie prowadzone jest za pośrednictwem platformy ClickMeeting.

Akademia COZiR. Prawa konsumenta bez tajemnic.

Dlaczego warto wziąć udział?

Istnieje wiele powodów, dla których warto wziąć udział w naszym szkoleniu, oto trzy z nich:

  1. Rozwój umiejętności – zdobędziesz nową wiedzę i umiejętności, które będą przydatne w pracy w dziale obsługi reklamacji.
  2. Podniesienie kwalifikacji – otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu.
  3. Motywacja do pracy – zwiększysz swoją efektywność oraz pewność siebie dzięki poznaniu prawnych aspektów oraz procedur dotyczących reklamacji.

Nasze szkolenia w kompleksowy sposób przygotowują do obsługi reklamacji w sklepie.

>>> Program szkolenia obejmuje najnowsze zmiany wprowadzone dyrektywą OMNIBUS<<<

Jesteśmy wpisani do rejestru instytucji szkoleniowcyh pod numerem ewidencyjnym: 2.14/00256/2024.

Akademia COZiR prowadziła szkolenia m.in. dla Swatch Group, Clovin SA, PAN TU NIE STAŁ, Baterie Przemysłowe, Mega Dron oraz wielu innych.

Dołącz do grona zadowolonych klientów!

Kto powinien wziąć udział?

Jeśli chcesz zostać Specjalistą ds. reklamacji, to program naszego szkolenia jest właśnie dla Ciebie.

Wybierz i zarezerwuj termin. Już wkrótce będziesz ekspertem w dziedzinie obsługi reklamacji i zwrotów. 

Do zobaczenia na szkoleniu!

Program szkolenia

Szkolenie składa się z 6 modułów.

Moduł 1. Wprowadzenie do tematyki reklamacji

  • Wyjaśnienie pojęć z zakresu praw konsumenta
  • Omówienie regulacji prawnych dotyczących praw konsumenta
  • Omówienie umów sprzedaży w relacjach B2B oraz B2C (w tym sprzedaż online)
  • Rodzaje reklamacji
  • Podsumowanie modułu i pytania uczestników

Moduł 2. Reklamacje u przeowźników

  • Wyjaśnienie pojęć związanych z reklamacjami u przewoźników
  • Omówienie regulacji prawnych dotyczących reklamacji u przeowźników
  • Uszkodzona przesyłka (odpowiedzialność przewoźnika, sprzedawcy i klienta, terminy, orzecznictwo)
  • Opóźnienie w dostawie (odpowiedzialność przewoźnika, sprzedawcy i klienta, terminy, orzecznictwo)
  • Utracona przesyłka (odpowiedzialność przewoźnika, sprzedawcy i klienta, terminy, orzecznictwo)
  • Ubytek zawartości przesyłki (odpowiedzialność przewoźnika, sprzedawcy i klienta, terminy, orzecznictwo)
  • Dodatkowe opłaty (odpowiedzialność przewoźnika, sprzedawcy i klienta, terminy, orzecznictwo)
  • Podsumowanie modułu i pytania uczestników

Moduł 3. Gwarancja

  • Wyjaśnienie pojęć związanych z gwarancją
  • Omówienie regulacji prawnych dotyczących gwarancji
  • Obowiązki informacyjne sprzedawcy
  • Tryb składania reklamacji z tytułu gwarancji (podmioty uprawnione, proces składania)
  • Terminy obowiązujące przy gwarancji
  • Gwarancja a odpowiedzialność producenta, importera, dystrybutora
  • Gwarancja a odpowiedzialnośc sprzedawcy za produkt
  • Podsumowanie modułu i pytania uczestników

Moduł 4. | część I Rękojmia B2B oraz B2C

  • Wyjaśnienie pojęć związanych z rękojmią
  • Omówienie regulacji prawnych dotyczących rękojmi
  • Obowiązki informacyjne sprzedawcy
  • Wymogi formalne reklamacji z tytułu rękojmi
  • Podmioty uprawnione do składania reklamacji z tytułu rękojmi
  • Rękojmia między przedsiębiorcami (uprawnienia, roszczenia, obowiązki, koszty i terminy)
  • Rękojmia dla konsumenta (uprawnienia, roszczenia, obowiązku, koszty i terminy)
  • Uprawnienia i obowiązki sprzedawcy
  • Wyłączenie odpowiedzialności sprzedawcy
  • Podstawy nieuznania reklamacji z tytułu rękojmi (m.in. uszkodzenia mechaniczne)
  • Rękojmia przy sprzedaży za granicę
  • Podsumowanie części I modułu 4 i pytania uczestników

Moduł 4. | część II  Niezgodność towaru z umową dla umów od 01.01.2023 r.

  • Wyjaśnienie pojęć związanych z niezgodnością towaru z umową
  • Regulacje prawne dotyczące niezgodności towaru z umową
  • Podmioty uprawnione do składania reklamacji na nowych zasadach
  • Reklamacja towaru niezgodnego z umową - uprawnienia i obowiązki klienta
  • Reklamacja towaru niezgodnego z umową - uprawnienia i obowiązki sprzedawcy
  • Terminy i koszty przy reklamacji towaru niezgodnego z umową
  • Sprzedaż towaru niepełnowartościowego
  • Podsumowanie części II modułu 4 i pytania uczestników

Moduł 5. Obsługa reklamacji

  • Procedura reklamacyjna
  • Sądowe i pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów (m.in. mediacje, Rzecznicy, ODR)
  • Korespondencja z klientem
  • Podsumowanie modułu i pytania uczestników

Moduł 6. Psychologia reklamacji

  • Komunikacja z klientem, czyli czego oczekują klienci gdy się skarżą?
  • Jak poradzić sobie w trudnej sytuacji?
  • Jak mówić żeby klient nas słuchał?
  • Podsumowanie modułu i pytania uczestników

Wszystkie tematy omawaiane są na przykładach.

Czas trwania

Szkolenie rozpoczyna się o godzinie 9.00 i kończy o godzinie 16.00. 

Prelegenci

Izabela Zielińska

Szkolenie prowadzi Izabela Zielińska, prawniczka, przedsiębiorczyni, założycielka Akademii COZiR. W Akademii COZiR  szkoli jak obsługiwać reklamacje i zwroty w sprzedaży zgodnie z obowiązującym prawem, objaśnia sposoby właściwego podejścia do trudnych przypadków, tworzy regulaminy, umowy oraz polityki prywatności zgodne z RODO. Bezpośrednio wspiera partnerów w kwestiach spornych z ich klientami. Sprawuje opiekę prawną nad firmami dostosowując na bieżąco wewnętrzne regulacje sprzedażowe do dynamicznych zmian w prawie.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie online na platformie ClickMeeting. Wymagany jest dostęp do urządzenia z internetem. Podczas szkolenia jest możliwość zadawania pytań na czacie lub głosowo.

Rejestracja

Cena standardowa
640
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 660 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna do 15.06.2024
Cena promocyjna dla rezerwacji opłaconych do 15.06.2024
591
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 610 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

1. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia nastąpi w ciągu 12 godzin od momentu jego otrzymania.
2. Wraz z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia zostanie wysłana faktura proforma. Faktura właściwa zostanie wystawiona po szkoleniu.
3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest dokonanie płatności najpóźniej na dzień przed planowanym terminem spotkania. W przypadku dokonania zapłaty w/w terminie prosimy o przesłanie potwierdzenia płatności.

Dołącz do grona zadowolonych klientów.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: COZiR Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Stefana Batorego 18/108
  • Kod pocztowy: 02-591
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7011194135

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

COZiR Sp. z o.o.
02-591 Warszawa, Polska Stefana Batorego 18/108

Organizator

COZiR Sp. z o.o.
02-591 Warszawa, Polska
Stefana Batorego 18/108
woj. mazowieckie
Akademia COZiR jest polską firmą specjalizującą się w szkoleniach z zakresu praw konsumenta. Od 4 lat z powodzeniem organizujemy szkolenia na terenie całego kraju. Uczmy jak obsługiwać reklamacje i zwroty w sklepie internetowym zgodnie z obowiązujący...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!