O szkoleniu
Zapraszamy na szkolenie z zakresu reklamacji, które pozwoli Ci na zdobycie niezbędnej wiedzy i umiejętności w zakresie obsługi klienta oraz rozwiązywania problemów z reklamacjami.
Podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem, a jeśli będziesz mieć pytania, chętnie na nie odpowiemy.
Nasze szkolenia, to nie tylko teoria, ale również praktyka. Dla lepszego zrozumienia tematu, podczas szkolenia wykorzystujemy case study nasze oraz uczestników.
Szkolenie odbywa się na żywo, z możliwością zadawania pytań trenerowi na czacie oraz bezpośrednio. Szkolenie prowadzone jest za pośrednictwem platformy ClickMeeting.
Akademia COZiR. Prawa konsumenta bez tajemnic.
Istnieje wiele powodów, dla których warto wziąć udział w naszym szkoleniu, oto trzy z nich:
- Rozwój umiejętności – zdobędziesz nową wiedzę i umiejętności, które będą przydatne w pracy w dziale obsługi reklamacji.
- Podniesienie kwalifikacji – otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu.
- Motywacja do pracy – zwiększysz swoją efektywność oraz pewność siebie dzięki poznaniu prawnych aspektów oraz procedur dotyczących reklamacji.
Nasze szkolenia w kompleksowy sposób przygotowują do obsługi reklamacji w sklepie.
>>> Program szkolenia obejmuje najnowsze zmiany wprowadzone dyrektywą OMNIBUS<<<
Jesteśmy wpisani do rejestru instytucji szkoleniowcyh pod numerem ewidencyjnym: 2.14/00256/2024.
Akademia COZiR prowadziła szkolenia m.in. dla Swatch Group, Clovin SA, PAN TU NIE STAŁ, Baterie Przemysłowe, Mega Dron oraz wielu innych.
Dołącz do grona zadowolonych klientów!
Jeśli chcesz zostać Specjalistą ds. reklamacji, to program naszego szkolenia jest właśnie dla Ciebie.
Wybierz i zarezerwuj termin. Już wkrótce będziesz ekspertem w dziedzinie obsługi reklamacji i zwrotów.
Do zobaczenia na szkoleniu!
Program szkolenia
Szkolenie składa się z 6 modułów.
Moduł 1. Wprowadzenie do tematyki reklamacji
- Wyjaśnienie pojęć z zakresu praw konsumenta
- Omówienie regulacji prawnych dotyczących praw konsumenta
- Omówienie umów sprzedaży w relacjach B2B oraz B2C (w tym sprzedaż online)
- Rodzaje reklamacji
- Podsumowanie modułu i pytania uczestników
Moduł 2. Reklamacje u przewoźników
- Wyjaśnienie pojęć związanych z reklamacjami u przewoźników
- Omówienie regulacji prawnych dotyczących reklamacji u przewoźników
- Uszkodzona przesyłka (odpowiedzialność przewoźnika, sprzedawcy i klienta, terminy, orzecznictwo)
- Opóźnienie w dostawie (odpowiedzialność przewoźnika, sprzedawcy i klienta, terminy, orzecznictwo)
- Utracona przesyłka (odpowiedzialność przewoźnika, sprzedawcy i klienta, terminy, orzecznictwo)
- Ubytek zawartości przesyłki (odpowiedzialność przewoźnika, sprzedawcy i klienta, terminy, orzecznictwo)
- Dodatkowe opłaty (odpowiedzialność przewoźnika, sprzedawcy i klienta, terminy, orzecznictwo)
- Podsumowanie modułu i pytania uczestników
Moduł 3. Gwarancja
- Wyjaśnienie pojęć związanych z gwarancją
- Omówienie regulacji prawnych dotyczących gwarancji
- Obowiązki informacyjne sprzedawcy
- Tryb składania reklamacji z tytułu gwarancji (podmioty uprawnione, proces składania)
- Terminy obowiązujące przy gwarancji
- Gwarancja a odpowiedzialność producenta, importera, dystrybutora
- Gwarancja a odpowiedzialnośc sprzedawcy za produkt
- Podsumowanie modułu i pytania uczestników
Moduł 4. | część I Rękojmia B2B oraz B2C
- Wyjaśnienie pojęć związanych z rękojmią
- Omówienie regulacji prawnych dotyczących rękojmi
- Obowiązki informacyjne sprzedawcy
- Wymogi formalne reklamacji z tytułu rękojmi
- Podmioty uprawnione do składania reklamacji z tytułu rękojmi
- Rękojmia między przedsiębiorcami (uprawnienia, roszczenia, obowiązki, koszty i terminy)
- Rękojmia dla konsumenta (uprawnienia, roszczenia, obowiązku, koszty i terminy)
- Uprawnienia i obowiązki sprzedawcy
- Wyłączenie odpowiedzialności sprzedawcy
- Podstawy nieuznania reklamacji z tytułu rękojmi (m.in. uszkodzenia mechaniczne)
- Rękojmia przy sprzedaży za granicę
- Podsumowanie części I modułu 4 i pytania uczestników
Moduł 4. | część II Niezgodność towaru z umową dla umów od 01.01.2023 r.
- Wyjaśnienie pojęć związanych z niezgodnością towaru z umową
- Regulacje prawne dotyczące niezgodności towaru z umową
- Podmioty uprawnione do składania reklamacji na nowych zasadach
- Reklamacja towaru niezgodnego z umową - uprawnienia i obowiązki klienta
- Reklamacja towaru niezgodnego z umową - uprawnienia i obowiązki sprzedawcy
- Terminy i koszty przy reklamacji towaru niezgodnego z umową
- Sprzedaż towaru niepełnowartościowego
- Podsumowanie części II modułu 4 i pytania uczestników
Moduł 4.| część III Odpowiedzialność za produkt - od 13.12.2024 - GPSR - zmiany w przepisach
- Wyjaśnienie pojęć wprowadzonych przez GPSR
- Odpowiedzialność producenta za produkt
- Odpowiedzialność importera za produkt
- Odpowiedzialność dystrybutora za produkt
- Obowiązki podmiotów gospodarczych, wynikające z GPSR
- Podsumowanie części III modułu 4 i pytania uczestników
Moduł 5. Obsługa reklamacji
- Procedura reklamacyjna
- Sądowe i pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów (m.in. mediacje, Rzecznicy, ODR)
- Korespondencja z klientem
- Podsumowanie modułu i pytania uczestników
Moduł 6. Psychologia reklamacji
- Komunikacja z klientem, czyli czego oczekują klienci gdy się skarżą?
- Jak poradzić sobie w trudnej sytuacji?
- Jak mówić żeby klient nas słuchał?
- Podsumowanie modułu i pytania uczestników
Wszystkie tematy omawiane są na przykładach.
Czas trwania
Szkolenie rozpoczyna się o godzinie 9.00 i kończy o godzinie 16.00.
Forma zajęć
Prelegenci
Szkolenie prowadzi Izabela Zielińska, prawniczka, przedsiębiorczyni, założycielka Akademii COZiR. W Akademii COZiR szkoli jak obsługiwać reklamacje i zwroty w sprzedaży zgodnie z obowiązującym prawem, objaśnia sposoby właściwego podejścia do trudnych przypadków, tworzy regulaminy, umowy oraz polityki prywatności zgodne z RODO. Bezpośrednio wspiera partnerów w kwestiach spornych z ich klientami. Sprawuje opiekę prawną nad firmami dostosowując na bieżąco wewnętrzne regulacje sprzedażowe do dynamicznych zmian w prawie.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 773 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
1. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia nastąpi w ciągu 12 godzin od momentu jego otrzymania.
2. Wraz z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia zostanie wysłana faktura proforma. Faktura właściwa zostanie wystawiona po szkoleniu.
3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest dokonanie płatności najpóźniej na dzień przed planowanym terminem spotkania. W przypadku dokonania zapłaty w/w terminie prosimy o przesłanie potwierdzenia płatności.
Dołącz do grona zadowolonych klientów.
- Nazwa firmy: COZiR Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Stefana Batorego 18/108
- Kod pocztowy: 02-591
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7011194135
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
przycięte_thmb.jpg)