Specyficzne wymagania klienta CSR Audi AG

O szkoleniu

Szkolenie ma charakter wykładu i dyskusji, przeplatanej ćwiczeniami utrwalającymi oraz weryfikującymi poziom zrozumienia. Głównym celem jest uświadomienie uczestnikom roli CSR w organizacji oraz konieczności ich właściwego zaimplementowania we wszystkich kluczowych elementach SZJ. Skupiamy się na analizie wymagań wybranych klientów oraz stworzeniu mechanizmu zapewniającego poprawną implementację, aktualizację i nadzorowanie tych wymagań. W trakcie szkolenia zaplanowane są ćwiczenia pozwalające uzyskać maksymalne zaangażowanie uczestników oraz idące za tym utrwalenie materiału. Praca odbywa się w małych podzespołach (3 do 4), a następnie jej efekty są przedstawiane i omawiane na forum grupy.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do osób na co dzień pracujących z klientami rynku motoryzacyjnego w obszarze produkcji, logistyki, produkcji, planowania produkcji.

Program szkolenia

PRE – TEST

  • Powiązania IATF 16949:2016 z wymaganiami klientów – CSR-ami
  • Powiązania pozostałych podręczników referencyjnych rynku motoryzacyjnego (APQP/VDA, PPAP/VDA2, FMEA/VDA) z CSR’ami – w zależności, który klient i jego wymagań
  • Rodzaje wymagań klientów, podział CSR – wymagania globalne i szczegółowe
  • Gdzie szukać wymagań specyficznych klientów – źródła CSR

Zarządzanie CSR AUDI w organizacji – studium przypadku

  • Dostosowywanie SZJ do wymagań klientów
  • Rozdział odpowiedzialności za realizację wymagań klientów w organizacji
  • Zapewnianie aktualności CSR AUDI AG w strukturze dokumentacyjnej
  • Zapewnianie uwzględniania CSR AUDI AG w procesie projektowania i realizacji wyrobu
  • Komunikacja z klientem AUDI AG
  • Audytowanie specyficznych wymagań klienta CSR
  • Odpowiedzialność przed klientem – jak zapewnić maksymalną zgodność z wymaganiami specyficznymi klienta i zabezpieczyć się przed negatywnymi konsekwencjami niedopatrzeń

Analiza warsztatowa wymagań CSR na przykładzie klienta AUDI AG:

Grupa VW, do której należy AUDI AG:

  • Formel Q Konkret
  • Formel Q Integral – Qualification program New Parts
  • Formel Q Capability -Quality Capability Suppliers Assesments Guidelines
  • Quality Documentation for pre-series phase

AUDI AG QUALITY MANUAL

  • Group quality documents at www.vwgroupsupply.com
  • Audi Quality Assurance documents at www.vwgroupsupply.com
  • Group standards listing at www.vwgroupsupply.com
  • Application “Online standards texts” in the Research and Development section
  • Other referenced documents

POST – TEST

Czas trwania

9.00-17.00

Prelegenci

Trener Sudhara Polska

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 100
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Sudhara Polska
40-568 Katowice
Ligocka 103
woj. śląskie
Zajmujemy się doradztwem technicznym (inżynieryjnym), wdrażaniem systemów, szkoleniami i outsourcingiem. Jesteśmy doświadczonym zespołem ludzi z ogromną pasją do tego, co robimy, do naszej pracy. dlatego współpracujemy tylko i wyłącznie z trenerami...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Sudhara Polska
40-568 Katowice Ligocka 103
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!