O szkoleniu
Szkolenie ma charakter wykładu i dyskusji, przeplatanej ćwiczeniami utrwalającymi oraz weryfikującymi poziom zrozumienia. Głównym celem jest uświadomienie uczestnikom roli CSR w organizacji oraz konieczności ich właściwego zaimplementowania we wszystkich kluczowych elementach SZJ. Skupiamy się na analizie wymagań wybranych klientów oraz stworzeniu mechanizmu zapewniającego poprawną implementację, aktualizację i nadzorowanie tych wymagań. W trakcie szkolenia zaplanowane są ćwiczenia pozwalające uzyskać maksymalne zaangażowanie uczestników oraz idące za tym utrwalenie materiału. Praca odbywa się w małych podzespołach (3 do 4), a następnie jej efekty są przedstawiane i omawiane na forum grupy.
Szkolenie skierowane jest do osób na co dzień pracujących z klientami rynku motoryzacyjnego w obszarze produkcji, logistyki, produkcji, planowania produkcji.
Program szkolenia
PRE – TEST
- Powiązania IATF 16949:2016 z wymaganiami klientów – CSR-ami
- Powiązania pozostałych podręczników referencyjnych rynku motoryzacyjnego (APQP/VDA, PPAP/VDA2, FMEA/VDA) z CSR’ami – w zależności, który klient i jego wymagań
- Rodzaje wymagań klientów, podział CSR – wymagania globalne i szczegółowe
- Gdzie szukać wymagań specyficznych klientów – źródła CSR
Zarządzanie CSR AUDI w organizacji – studium przypadku
- Dostosowywanie SZJ do wymagań klientów
- Rozdział odpowiedzialności za realizację wymagań klientów w organizacji
- Zapewnianie aktualności CSR AUDI AG w strukturze dokumentacyjnej
- Zapewnianie uwzględniania CSR AUDI AG w procesie projektowania i realizacji wyrobu
- Komunikacja z klientem AUDI AG
- Audytowanie specyficznych wymagań klienta CSR
- Odpowiedzialność przed klientem – jak zapewnić maksymalną zgodność z wymaganiami specyficznymi klienta i zabezpieczyć się przed negatywnymi konsekwencjami niedopatrzeń
Analiza warsztatowa wymagań CSR na przykładzie klienta AUDI AG:
Grupa VW, do której należy AUDI AG:
- Formel Q Konkret
- Formel Q Integral – Qualification program New Parts
- Formel Q Capability -Quality Capability Suppliers Assesments Guidelines
- Quality Documentation for pre-series phase
AUDI AG QUALITY MANUAL
- Group quality documents at www.vwgroupsupply.com
- Audi Quality Assurance documents at www.vwgroupsupply.com
- Group standards listing at www.vwgroupsupply.com
- Application “Online standards texts” in the Research and Development section
- Other referenced documents
POST – TEST
Czas trwania
9.00-17.00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Gdańsk
woj. pomorskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Sudhara Polska
- Ulica i nr: Ligocka 103
- Kod pocztowy: 40-568
- Miejscowość: Katowice
- Numer NIP: 6423090083