Specyficzne wymagania Klienta CSR Daimler AG

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie online. Cele szkolenia:
- wyjaśnienie, czym są specyficzne wymagania klientów zgodnie z wymaganiami IATF 16949:2016,
- nabycie umiejętności analizy CSR oraz dostosowywanie Systemu Zarządzania do wymagań klientów,
- zapewnianie uwzględniania CSR w procesie projektowania oraz realizacji wyrobu.
Zapoznanie się z Wymaganiami specyficznymi MBST- Mercedes /Daimler
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do osób na co dzień pracujących z klientami rynku motoryzacyjnego na wszystkich szczeblach Organizacji.

Program szkolenia

PRE –  TEST

Wprowadzenie:

  • Powiązania IATF 16949:2016
  • Czym są wymagania specyficzne klienta (CSR) dlaczego używać i gdzie ich szukać
  • Rodzaje wymagań CSR – wymagania ogólne i szczegółowe
  • Odpowiedzialność przed klientem – zapewnienie zgodności z wymaganiami specyficznymi klienta

Wymagania Specyficzne MBST

  • Customer Specific Requirements Mercedes MBC 2017
  • Specjalne wymagania dla dostawców – MBST:2016

Purchasing

  • MBST 31/10 Tools for Series Production Part and Spare Part Delivery
  • MBST 34/08 Supply of Spare Parts for DAIMLER Products
  • MBST 37/04 Regulations on the Payment of Setup Costs and Additional Material Costs by DAIMLER

Quality

  • MBST 13/18 Production Process and Product Approval (PPA)
  • MBST 13 /18 – Record Retention sekcja 7
  • MBST 13/18, section 5, paragraph 8 ; MBST 14/06, section 5, Customer-designated special characteristics
  • MBST 13/18, section 5, paragraph 3 + 7 Special characteristics
  • MBST 14/06 Quality Assurance: Implementation of a Quality Management System sekcja 1
  • MBST 18/05 Warranty Claims Against Suppliers
  • MBST 27/08 Failure Mode and Effects Analysis (FMEA)
  • MBST 14/06, section 1, paragraph 2 Supplier quality management system development
  • MBST 14, section 5, paragraph 1+2 Customer notification

Logistics

  • MBST 17/19 Purchase Orders
  • MBST 28/15 General Packaging Regulation and Handling of Containers
  • MBST 29/12 Shipment of Goods
  • MBST 35/14 Communication with Daimler via Electronic Data Transmission (EDI) and Supplier Portal

Product Creation Process

  • MBST 01/11 Regulation Regarding the Provision, Testing and Exchange of CAD and Electrics/Electronics Data

Environmental Protection

MBST 36/10 Environmental Sustainability

 

Część warsztatowa:

  • MBST – GŁÓWNE WYMAGANIA
  • Znajomość Portalu Daimler Covisint: SQMS; DocMaster
  • PPA Zatwierdzenie procesu produkcji: Zajęcia warsztatowe – Planowanie PPA; Przygotowanie dokumentacji

Post – test

Czas trwania

2 dni, 9.00-17.00

Prelegenci

Trener Sudhara Polska

Gdzie i kiedy

Wrocław 24-25 listopad 2022
brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Online 21-22 kwiecień 2022

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1 650
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Sudhara Polska
40-568 Katowice
Ligocka 103
woj. śląskie
Zajmujemy się doradztwem technicznym (inżynieryjnym), wdrażaniem systemów, szkoleniami i outsourcingiem. Jesteśmy doświadczonym zespołem ludzi z ogromną pasją do tego, co robimy, do naszej pracy. dlatego współpracujemy tylko i wyłącznie z trenerami...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Sudhara Polska
40-568 Katowice Ligocka 103
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!