Specyficzne wymagania klienta CSR General Motors

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie online. Cele szkolenia:
- wyjaśnienie, czym są specyficzne wymagania klientów zgodnie z wymaganiami IATF 16949,
- zapoznanie się z wymaganiami specyficznymi General Motors.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do osób na co dzień pracujących z klientami rynku motoryzacyjnego na wszystkich szczeblach Organizacji.

Program szkolenia

PRE – TEST

  • ISO 9001 oraz IATF 16949 jako zbiór wymagań dotyczących systemu zarządzania jakością w przemyśle samochodowym
  • Czym są wymagania specyficzne klienta (CSR) dlaczego używać i gdzie ich szukać
  • Grupy wymagań CSR – w odniesieniu do codziennej pracy z klientem
  • GM 1927 – Global Supplier Quality Manual – podręcznik dla dostawców GM

Wymagania General Motors: GM 1927-30 – Build In Quality Suppliers BIQS:

BIQS struktura kalibracji

Wskaźniki i poziomy BIQS

Wymagania BIQS:

  • BIQS-1 – Nonconforming Material / Material Identification
  • BIQS-2 – Layered Audit
  • BIQS-3 – PFMEA
  • BIQS-4 – PFMEAs – Risk Reduction & Annual Review
  • BIQS-5 – Bypass Management
  • BIQS-6 – Error proofing Verification
  • BIQS-7 – Gage Calibration / Measurement System Analysis
  • BIQS-8 – Fast Response Problem Solving Process
  • 9. BIQS-9 – Team Problem Solving Process
  • BIQS-10- Quality Focused Checks
  • BIQS-11- Standardized Work
  • BIQS-12- Process Change Control
  • BIQS-13- Verification Station (Final Inspection/CARE / GP12)
  • BIQS-14- Change Control – Production Trial Run (PTR)
  • BIQS-15- Andon System Implementation
  • BIQS-16- Alarm and Escalation
  • BIQS-17- Visual Controls
  • BIQS-18- Visual Standards – Communicated and Understood
  • BIQS-19- Process Control
  • BIQS-20- Process Control Plan Implemented
  • BIQS-21- Process Capability Review
  • BIQS-22- Rework / Repair Confirmation
  • BIQS-23- Feedback / Feedforward
  • BIQS-24- Training
  • BIQS-25- Contamination Requirements
  • BIQS-26- Maintenance
  • BIQS-27- FIFO / Material Handling Process
  • BIQS-28- Shipping Approved Packaging
  • BIQS-29- Supply Chain Management

CSR General Motors:  GM 1927 – Global Supplier Quality Manual – podręcznik dla dostawców GM – zastosowania w praktyce:

  1. Advanced Product Quality Planning APQP
  2. Production Part Approval Process PPAP

POST – TEST

Czas trwania

2 dni, 9.00-17.00

Prelegenci

Trener Sudhara Polska

Gdzie i kiedy

Katowice 13-14 czerwiec 2022
brak danych

Katowice

woj. śląskie

Gdzie i kiedy

Katowice 5-6 grudzień 2022
brak danych

Katowice

woj. śląskie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 650
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Sudhara Polska
40-568 Katowice
Ligocka 103
woj. śląskie
Zajmujemy się doradztwem technicznym (inżynieryjnym), wdrażaniem systemów, szkoleniami i outsourcingiem. Jesteśmy doświadczonym zespołem ludzi z ogromną pasją do tego, co robimy, do naszej pracy. dlatego współpracujemy tylko i wyłącznie z trenerami...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Sudhara Polska
40-568 Katowice Ligocka 103
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!