Specyficzne wymagania Klienta CSR Renault Nissan (ANPQP)

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie online. Cele szkolenia:
- wyjaśnienie, czym są specyficzne wymagania klientów zgodnie z wymaganiami IATF 16949,
- nabycie umiejętności analizy CSR oraz dostosowywanie Systemu Zarządzania do wymagań klientów,
- zapewnianie uwzględniania CSR w procesie projektowania oraz realizacji wyrobu,
- zapoznanie się z Wymaganiami specyficznymi Renault Nissan.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do osób na co dzień pracujących z klientami rynku motoryzacyjnego na wszystkich szczeblach Organizacji.

Program szkolenia

1. Wprowadzenie do specyfiki wymagań branży motoryzacyjnej:

  • Wymagania IATF 16949:2009:
  • Czym są wymagania specyficzne klienta (CSR) dlaczego używać i gdzie ich szukać
  • Rodzaje wymagań CSR – wymagania ogólne i szczegółowe
  • Podejście procesowe a wymagania CSR
  • Planowanie jakości nowych produktów

2. Wymagania specyficzne Renault-Nissan

  • Renault Customer Specific Requirements do stosowania z ISO/TS 16949/IATF 16949 – wymagania dla dostawców – omówienie wymagań i sposób interpretacji zapisów

3. ANPQP vs APQP

4. Wprowadzenie do metodologii ANPQP

  • Polityka sojuszu
  • Podstawowe zasady przedstawiania dokumentów
  • Cel i zakres
  • Matryca dokumentacji

5. Metodologia ANPQP przy wdrażaniu nowych wyrobów:

  • Faza 1 PRZEGLĄD WYMAGAŃ / PLANOWANIE PROJEKTU:
    • Rozpoznanie wymagań klienta, badania rynkowe, harmonogram projektu, cele jakościowe projektu, plan zapewnienia jakości
  • Faza 2 DESIGN / PROJEKTOWANIE WYROBU:
    • Analiza DFMEA, analiza produktywności i montowalności, dokumentacja techniczna, charakterystyki specjalne, zalecenia dostawcy
  • Faza 3 OFF TOOL / PROJEKTOWANIE PROCESU:
    • Schemat blokowy procesu, analiza FMEA, FTA, Layout, plan kontroli
  • Faza 4 OFF PROCESS / WALIDACJA PRODUKTU I PROCESU:
    • Ocena zdolności procesu, badania jakości produktu, identyfikacja i identyfikowalność , IMDS, zatwierdzenie – PSW, plan działań podczas ramp-up, audit RQP
  • Faza 5 PRODUKCJA SERYJNA:
    • Produkcja i sprzężenie zwrotne- wskaźniki i zarządzanie reklamacjami

6. Omówienie podstawowych wymagań logistycznych

7. Przegląd portalu B2B.

Czas trwania

2 dni, 9.00-17.00

Prelegenci

Trener Sudhara Polska

Gdzie i kiedy

Katowice 17-18 wrzesień 2022
brak danych

Katowice

woj. śląskie

Gdzie i kiedy

Online 11-12 kwiecień 2022

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1 650
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Sudhara Polska
40-568 Katowice
Ligocka 103
woj. śląskie
Zajmujemy się doradztwem technicznym (inżynieryjnym), wdrażaniem systemów, szkoleniami i outsourcingiem. Jesteśmy doświadczonym zespołem ludzi z ogromną pasją do tego, co robimy, do naszej pracy. dlatego współpracujemy tylko i wyłącznie z trenerami...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Sudhara Polska
40-568 Katowice Ligocka 103
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!