Specyficzne Wymagania Klienta CSR STELLANTIS FCA FIAT Chrysler Automobiles

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie online. Celem szkolenia jest zapoznanie się z Wymaganiami specyficznymi grupy CSR STELLANTIS FCA FIAT Chrysler Automobiles.
Dlaczego warto wziąć udział?

W ramach szkolenia warsztaty w zakresie: analizy wyników jakościowych, statusu zatwierdzenia części produkcyjnej, analizy mocy produkcyjnych.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do osób na co dzień pracujących z klientami rynku motoryzacyjnego na wszystkich szczeblach Organizacji.

Program szkolenia

PRE TEST

Dzień 1:

Powiązanie wymagań IATF z wymaganiami klientów

Specyficzne Wymagania Klienta STELLANTIS FIAT (FCA) w powiązaniu z IATF:

  • Statement of Requirements (SOR) – Zestawienie Wymagań
  • Basic Requirements – Podstawowe Wymagania
  • Aditionall Quality Requirements (AQR) – Dodatkowe Wymagania Jakościowe
  • Forever Requirements
  • Manufacturing Feasability Assessment (MFA) – Ocena Wykonalności Produkcji
  • Zarządzanie rozwojem Systemu Zarządzania Jakością (Quality Management System – QMS) dostawcy
  • Kryteria eskalacyjne: “OEM Performance Complaint”, “Top Problem Supplier Location Reporting” oraz “Quality New Business Hold”
  • Layered Process Audits (LPA) – Audyty Wielopoziomowe

07740 – Kwalifikacja nowych wyrobów oraz wyrobów w eksploatacji:

  • Proces zamawiania wzorców pod Benestare przez zakład klienta oraz postępowanie przy negatywnym wyniku  Tworzenie planu badań autokwalifikacji (AQF) pod kątem definiowania i zatwierdzania badań rekwalifikacyjnych 
  • Przekazywanie oraz sprawdzanie wyników testów prób integratywnych (PI) 
  1. 08090 – Odstępstwo – teoria a praktyka
  2. FGP13 – PPA przeprowadzane jako Process Planning Review
  3. FGP14 – Audyt Procesu (PA) i SEA (ex-PSA)
  4. FGP15 – PDR – Product Demonstration Run
  5. 01102 – Jakość Dostaw
  6. 01103 – CQC
  7. 07171 – Plan Wzmocnionej Kontroli (Safe Launch Plan – SLP)
  8. FGP 16 – CSL NBH
  9. 01120 – Charakterystyki report. Wybór, kryteria rejestrowania i przechowywania dokumentacji kontroli
  10. 08018 – Monitorowanie Jakości Dostawców:
  • Podział wskaźników reklamacyjnych
  • Omówienie reguł dla oceny jakościowej dostawców 
  • Uwagi praktyczne przy wprowadzania raportów 8D oraz Cross – out’ów 

Ogólna charakterystyka portalu dostawców.

  • eSupplier Connect
  • MAPS (zmiany w zakresie zatwierdzania wyrobów, wnioskowanie o uchylenie)

Dzień 2

Ogólna charakterystyka portalu dostawców (c.d.)

  • SQP
  • BeSTandard (pozyskiwanie dokumentacji)
  • SSSA (kwestionariusz zrównoważonego rozwoju)
  • CSL (kontrolowane dostawy)

Zarządzanie reklamacjami – SQP.

Post – test

Czas trwania

2 dni, 9.00-17.00

Prelegenci

Trener Sudhara Polska

Gdzie i kiedy

Katowice 26-27 wrzesień 2022
brak danych

Katowice

woj. śląskie

Gdzie i kiedy

Online 4-5 kwiecień 2022

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1 650
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Sudhara Polska
40-568 Katowice
Ligocka 103
woj. śląskie
Zajmujemy się doradztwem technicznym (inżynieryjnym), wdrażaniem systemów, szkoleniami i outsourcingiem. Jesteśmy doświadczonym zespołem ludzi z ogromną pasją do tego, co robimy, do naszej pracy. dlatego współpracujemy tylko i wyłącznie z trenerami...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Sudhara Polska
40-568 Katowice Ligocka 103
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!