Specyficzne Wymagania Klienta CSR STELLANTIS PSA Peugeot Citroën DS

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie stacjonarne. Cele szkolenia:
- wyjaśnienie, czym są specyficzne wymagania klientów zgodnie z wymaganiami IATF 16949,
- zapoznanie się z Wymaganiami specyficznymi Grupy STELLANTIS – PSA.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do osób na co dzień pracujących z klientami rynku motoryzacyjnego na wszystkich szczeblach Organizacji.

Program szkolenia

Pre test

  • Miejsce CSR’ów w systemie zarządzanie jakością
    • Czym są wymagania specyficzne klienta (CSR) dlaczego należy je stosować, jak je stosować i gdzie je znaleźć
    • Rodzaje wymagań CSR – wymagania ogólne i szczegółowe
  • Specyficzne wymagania Grupy STELLANTIS-PSA, w odniesieniu do wymagań IATF 16949 oraz ISO 9001
    • Wymagania PSA / DS
  • Wymagania specyficzne STELLANTIS-PSA:
    • Supplier Quality Manual jako przykład rozszerzenia CSRów:
      • APQP wg wymagań STELLANTIS-PSA
      • PPAP wg wymagań STELLANTIS-PSA
      • Charakterystyki specjalne, bezpieczeństwa oraz regulacyjne.
      • Wymagania w zakresie bezpieczeństwa – RAMS
      • Wymagania w zakresie FMEA
      • PCAT (analizy mocy produkcyjnych według STELLANTIS-PSA)
      • Naprawa / przeróbka wg wymagań STELLANTIS-PSA
      • GP12
      • Procedury eskalacji
      • Audyty wg STELLANTIS-PSA (NSA, PCPA, LPA, wstęp dot. QSB+)
      • Zarządzanie zmianą
  • Ogólna charakterystyka portalu dostawców STELLANTIS-PSA:
    • Aplikacja SPOT, ocena dostawcy, wskaźniki, komunikacja
    • MADIG, reklamacje gwarancyjne
    • Neo-Logistics, precyzja dostaw
  • Zarządzanie reklamacjami:
    • Procedura GP5+
    • Aplikacja do zarządzania reklamacjami – Amadeus
  • Wymagania QSB+

Panel dyskusyjny

Czas trwania

2 dni, 9.00-17.00

Prelegenci

Trener Sudhara Polska

Gdzie i kiedy

Katowice 27-28 lipiec 2022
brak danych

Katowice

woj. śląskie

Gdzie i kiedy

Katowice 13-14 październik 2022
brak danych

Katowice

woj. śląskie

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1 650
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Sudhara Polska
40-568 Katowice
Ligocka 103
woj. śląskie
Zajmujemy się doradztwem technicznym (inżynieryjnym), wdrażaniem systemów, szkoleniami i outsourcingiem. Jesteśmy doświadczonym zespołem ludzi z ogromną pasją do tego, co robimy, do naszej pracy. dlatego współpracujemy tylko i wyłącznie z trenerami...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Sudhara Polska
40-568 Katowice Ligocka 103
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!