Specyficzne wymagania klienta Ford Motor Company

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie online. Cele szkolenia to zapoznanie uczestników z wymaganiami specyficznymi klienta Ford Motor Company.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do osób na co dzień pracujących z klientami rynku motoryzacyjnego na wszystkich szczeblach Organizacji.

Program szkolenia

Dzień 1

Pre test

Specyficzne Wymagania Klienta Ford – cel szkolenia:

  • Wyjaśnienie, czym są specyficzne wymagania klientów zgodnie z wymaganiami IATF 16949
  • Nabycie umiejętności analizy specyficznych wymagań klientów (CSR) oraz dostosowywanie Systemu Zarządzania do wymagań klientów
  • Zapewnianie uwzględniania specyficznych wymagań klientów (CSR) w procesie projektowania oraz realizacji wyrobu
  • Zapoznanie się z Wymaganiami specyficznymi (CSR) Ford Motor Company.

Miejsce CSRów w systemie zarządzanie jakością:

  • Czym są wymagania specyficzne klienta (CSR) dlaczego należy je stosować, jak je stosować i gdzie je znaleźć.
  • Rodzaje wymagań CSR – wymagania ogólne i szczegółowe.

Specyficzne wymagania Klienta CSR Ford Motor Company, w odniesieniu do wymagań IATF 16949 oraz ISO 9001:

  • Ford Motor Company Customer Specific Requirements
  • Minimum Automotive Quality Management System Requirements for Sub-Trier Suppliers for IATF 16949
  • Ford Motor Company Customer Specific for PPAP 4th edition.

 

Dzień 2

Specyficzne Wymagania Klienta CSR Ford Motor Company: Ogólna charakterystyka portalu dostawców – Covisint

Gdzie znaleźć potrzebne aplikacje i jaka jest ich funkcjonalność:

  • GPDS (Global Product Development System) – wdrażanie projektu
  • eAPQP (Advanced Product Quality Planning) / online Schedule A – raportowanie postępów we wdrażaniu projektu
  • VPP (Vehicle Part Progress) – raportowania statusu poszczególnych faz PPAP’u
  • Capacity Analysis Report – prezentacja zdolności oraz wydajności procesu produkcyjnego
  • Q1 Manufacturing Site Assessement.

WYMAGANIA FORD – Satysfakcja klienta :

  • Supplier Improvement Matrix (SIM)
  • Wymagania do uzyskania i utrzymania Q1
  • Zarządzanie reklamacjami.

Post – test

Czas trwania

2 dni, 9.00-17.00

Prelegenci

Trener Sudhara Polska

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Katowice

woj. śląskie

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 650
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Sudhara Polska
  • Ulica i nr: Ligocka 103
  • Kod pocztowy: 40-568
  • Miejscowość: Katowice
  • Numer NIP: 6423090083

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Sudhara Polska
40-568 Katowice, Polska Ligocka 103

Organizator

Sudhara Polska
40-568 Katowice, Polska
Ligocka 103
woj. śląskie
Zajmujemy się doradztwem technicznym (inżynieryjnym), wdrażaniem systemów, szkoleniami i outsourcingiem. Jesteśmy doświadczonym zespołem ludzi z ogromną pasją do tego, co robimy, do naszej pracy. dlatego współpracujemy tylko i wyłącznie z trenerami...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!