O szkoleniu
Szkolenie skierowane jest do osób na co dzień pracujących z klientami rynku motoryzacyjnego na wszystkich szczeblach Organizacji.
Program szkolenia
Dzień 1
Pre test
Specyficzne Wymagania Klienta Ford – cel szkolenia:
- Wyjaśnienie, czym są specyficzne wymagania klientów zgodnie z wymaganiami IATF 16949
- Nabycie umiejętności analizy specyficznych wymagań klientów (CSR) oraz dostosowywanie Systemu Zarządzania do wymagań klientów
- Zapewnianie uwzględniania specyficznych wymagań klientów (CSR) w procesie projektowania oraz realizacji wyrobu
- Zapoznanie się z Wymaganiami specyficznymi (CSR) Ford Motor Company.
Miejsce CSRów w systemie zarządzanie jakością:
- Czym są wymagania specyficzne klienta (CSR) dlaczego należy je stosować, jak je stosować i gdzie je znaleźć.
- Rodzaje wymagań CSR – wymagania ogólne i szczegółowe.
Specyficzne wymagania Klienta CSR Ford Motor Company, w odniesieniu do wymagań IATF 16949 oraz ISO 9001:
- Ford Motor Company Customer Specific Requirements
- Minimum Automotive Quality Management System Requirements for Sub-Trier Suppliers for IATF 16949
- Ford Motor Company Customer Specific for PPAP 4th edition.
Dzień 2
Specyficzne Wymagania Klienta CSR Ford Motor Company: Ogólna charakterystyka portalu dostawców – Covisint
Gdzie znaleźć potrzebne aplikacje i jaka jest ich funkcjonalność:
- GPDS (Global Product Development System) – wdrażanie projektu
- eAPQP (Advanced Product Quality Planning) / online Schedule A – raportowanie postępów we wdrażaniu projektu
- VPP (Vehicle Part Progress) – raportowania statusu poszczególnych faz PPAP’u
- Capacity Analysis Report – prezentacja zdolności oraz wydajności procesu produkcyjnego
- Q1 Manufacturing Site Assessement.
WYMAGANIA FORD – Satysfakcja klienta :
- Supplier Improvement Matrix (SIM)
- Wymagania do uzyskania i utrzymania Q1
- Zarządzanie reklamacjami.
Post – test
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Katowice
woj. śląskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Sudhara Polska
- Ulica i nr: Ligocka 103
- Kod pocztowy: 40-568
- Miejscowość: Katowice
- Numer NIP: 6423090083