Specyficzne wymagania klienta Ford Motor Company

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie online. Cele szkolenia to zapoznanie uczestników z wymaganiami specyficznymi klienta Ford Motor Company.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do osób na co dzień pracujących z klientami rynku motoryzacyjnego na wszystkich szczeblach Organizacji.

Program szkolenia

Dzień 1

Pre test

Specyficzne Wymagania Klienta Ford – cel szkolenia:

  • Wyjaśnienie, czym są specyficzne wymagania klientów zgodnie z wymaganiami IATF 16949
  • Nabycie umiejętności analizy specyficznych wymagań klientów (CSR) oraz dostosowywanie Systemu Zarządzania do wymagań klientów
  • Zapewnianie uwzględniania specyficznych wymagań klientów (CSR) w procesie projektowania oraz realizacji wyrobu
  • Zapoznanie się z Wymaganiami specyficznymi (CSR) Ford Motor Company.

Miejsce CSRów w systemie zarządzanie jakością:

  • Czym są wymagania specyficzne klienta (CSR) dlaczego należy je stosować, jak je stosować i gdzie je znaleźć.
  • Rodzaje wymagań CSR – wymagania ogólne i szczegółowe.

Specyficzne wymagania Klienta CSR Ford Motor Company, w odniesieniu do wymagań IATF 16949 oraz ISO 9001:

  • Ford Motor Company Customer Specific Requirements
  • Minimum Automotive Quality Management System Requirements for Sub-Trier Suppliers for IATF 16949
  • Ford Motor Company Customer Specific for PPAP 4th edition.

 

Dzień 2

Specyficzne Wymagania Klienta CSR Ford Motor Company: Ogólna charakterystyka portalu dostawców – Covisint

Gdzie znaleźć potrzebne aplikacje i jaka jest ich funkcjonalność:

  • GPDS (Global Product Development System) – wdrażanie projektu
  • eAPQP (Advanced Product Quality Planning) / online Schedule A – raportowanie postępów we wdrażaniu projektu
  • VPP (Vehicle Part Progress) – raportowania statusu poszczególnych faz PPAP’u
  • Capacity Analysis Report – prezentacja zdolności oraz wydajności procesu produkcyjnego
  • Q1 Manufacturing Site Assessement.

WYMAGANIA FORD – Satysfakcja klienta :

  • Supplier Improvement Matrix (SIM)
  • Wymagania do uzyskania i utrzymania Q1
  • Zarządzanie reklamacjami.

Post – test

Czas trwania

2 dni, 9.00-17.00

Prelegenci

Trener Sudhara Polska

Gdzie i kiedy

Katowice 17-18 listopad 2022
brak danych

Katowice

woj. śląskie

Gdzie i kiedy

Online 21-22 marzec 2022

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 650
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Sudhara Polska
40-568 Katowice
Ligocka 103
woj. śląskie
Zajmujemy się doradztwem technicznym (inżynieryjnym), wdrażaniem systemów, szkoleniami i outsourcingiem. Jesteśmy doświadczonym zespołem ludzi z ogromną pasją do tego, co robimy, do naszej pracy. dlatego współpracujemy tylko i wyłącznie z trenerami...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Sudhara Polska
40-568 Katowice Ligocka 103
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!