Sprzedaż i obsługa klienta dla specjalistów

O szkoleniu

Szkolenie Sprzedaż i obsługa klientów dla specjalistów koncentruje się na poszczególnych elementach procesu sprzedaży.

  • Cel szkolenia:
    Rozwijanie umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej oraz skutecznej finalizacji współpracy. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej:
    • Prezentacja multimedialna - 20% czasu,
    • Ćwiczenia - aktywny udział uczestników (indywidualnie oraz w grupach) - Wdrażanie teorii w praktykę, case study, dyskusje, scenki - 80% czasu.
  • Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
    • Budowania pozytywnego wizerunku firmy, dzięki profesjonalnej obsłudze klienta i zaspokajaniu potrzeb klienta poprzez aktywną sprzedaż
    • Rozwijania i podnoszenia umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy sprzedażowej oraz skutecznej finalizacji współpracy
    • Posprzedażowej obsługi klienta - budowania długotrwałych relacji z klientami
    • Radzenia sobie w kontaktach z trudnym klientem
    • Prowadzenia negocjacji w relacjach międzyludzkich w kontekście zawodowym
    • Skutecznych procedur stosowanych w reklamacji

Szkolenie może się odbyć w naszej siedzibie w Gliwicach lub u Państwa w firmie.

Cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat (szkolenia stacjonarne zawierają przerwę kawową i na lunch).

Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • Sprzedawcy
  • Pracownicy działu obsługi klienta
  • Przedstawiciele handlowi, menedżerowie sprzedaży

Program szkolenia

Program szkolenia:

  • Zasady profesjonalnej obsługi klienta
  • Obsługa trudnego klienta
  • Ćwiczenia rozmów telefonicznych i osobistych
  • Techniki badania potrzeb oraz przygotowanie oferty handlowej
  • Finalizacja sprzedaży

Czas trwania

Szkolenie trwa 8h (w wersji stacjonarnej przewidziane są przerwy kawowe i lunchowa)

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena standardowa
799
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: HR Instytut
  • Ulica i nr: ul. Toszecka 101
  • Kod pocztowy: 44-117
  • Miejscowość: Gliwice
  • Numer NIP: 6312513994

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HR Instytut
44-117 Gliwice, Polska ul. Toszecka 101

Organizator

HR Instytut
44-117 Gliwice, Polska
ul. Toszecka 101
woj. śląskie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!