O szkoleniu
Szkolenie Sprzedaż i obsługa klientów dla specjalistów koncentruje się na poszczególnych elementach procesu sprzedaży.
- Cel szkolenia:
Rozwijanie umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej oraz skutecznej finalizacji współpracy. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej:- Prezentacja multimedialna - 20% czasu,
- Ćwiczenia - aktywny udział uczestników (indywidualnie oraz w grupach) - Wdrażanie teorii w praktykę, case study, dyskusje, scenki - 80% czasu.
- Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
- Budowania pozytywnego wizerunku firmy, dzięki profesjonalnej obsłudze klienta i zaspokajaniu potrzeb klienta poprzez aktywną sprzedaż
- Rozwijania i podnoszenia umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy sprzedażowej oraz skutecznej finalizacji współpracy
- Posprzedażowej obsługi klienta - budowania długotrwałych relacji z klientami
- Radzenia sobie w kontaktach z trudnym klientem
- Prowadzenia negocjacji w relacjach międzyludzkich w kontekście zawodowym
- Skutecznych procedur stosowanych w reklamacji
Szkolenie może się odbyć w naszej siedzibie w Gliwicach lub u Państwa w firmie.
Cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat (szkolenia stacjonarne zawierają przerwę kawową i na lunch).
Kto powinien wziąć udział?
Adresaci szkolenia:
- Sprzedawcy
- Pracownicy działu obsługi klienta
- Przedstawiciele handlowi, menedżerowie sprzedaży
Program szkolenia
Program szkolenia:
- Zasady profesjonalnej obsługi klienta
- Obsługa trudnego klienta
- Ćwiczenia rozmów telefonicznych i osobistych
- Techniki badania potrzeb oraz przygotowanie oferty handlowej
- Finalizacja sprzedaży
Czas trwania
Szkolenie trwa 8h (w wersji stacjonarnej przewidziane są przerwy kawowe i lunchowa)
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia:
stacjonarnie i/lub online
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena standardowa
799
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Zapisz się
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję
"Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."
Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby.
W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności.
Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
- Nazwa firmy: HR Instytut
- Ulica i nr: ul. Toszecka 101
- Kod pocztowy: 44-117
- Miejscowość: Gliwice
- Numer NIP: 6312513994
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas
Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
HR Instytut
44-117 Gliwice, Polska
ul. Toszecka 101
Organizator
Powiadomienia o nowych terminach