Successful Presentations in English - prowadzenie prezentacji w języku angielskim

O szkoleniu

Szkolenie Successful Presentations in English - wystąpienia publiczne i prezentacje po angielsku ma charakter warsztatowy i zaprojektowane jest w ten sposób, by rozwijać umiejętności niezbędne do prowadzenia swobodnej i efektywną prezentacji w języku angielskim.

Dlaczego warto wziąć udział?

Szkolenie Successful Presentations in English - wystąpienia publiczne i prezentacje po angielsku, całkowicie prowadzone w języku angielskim, pozwala nabyć i rozwinąć umiejętności komunikacyjne w zakresie prowadzenia prezentacji w języku angielskim poprzez połączenie i wykorzystanie praktycznych metod szkoleniowych.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

Po ukończeniu szkolenia Successful Presentations in English - wystąpienia publiczne i prezentacje po angielsku uczestnicy:

  • Rozwiną umiejętności efektywnego prowadzenia prezentacji w języku angielskim

  • Rozszerzą zakresu słownictwa specjalistycznego w zakresie prowadzenia prezentacji w języku angielskim

  • Będą potrafili skutecznie wykorzystywać słownictwo niezbędne do prowadzenia prezentacji w języku angielskim

  • Poznają zasady tworzenia skutecznych prezentacji w języku angielskim

  • Poznają sposoby rozpoczynania, przeprowadzania i podsumowywania prezentacji w języku angielskim

  • Poznają sposoby radzenia sobie z problemami i pytaniami w trakcie prezentacji w języku angielskim

  • Będą potrafili prezentować materiały audio-wizualne w języku angielskim wykorzystywane podczas prezentacji

  • Będą potrafili efektywnie prezentować dane liczbowe w języku angielskim

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie Successful Presentations in English - wystąpienia publiczne i prezentacje po angielsku przeznaczone jest dla osób, którzy komunikują się w pracy w języku angielskim,  prowadzą prezentacje biznesowe po angielsku, prowadzą lub uczestniczą w telekonferencjach w języku angielskim, mają klientów z różnych krajów, zarządzają pracownikami z różnych krajów.

To szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

·         Komunikujesz się w pracy w języku angielskim

·         Prowadzisz prezentacje po angielsku

·         Prowadzisz lub uczestniczysz w telekonferencjach w języku angielskim

·         Masz klientów z różnych krajów i organizujesz lub uczestniczysz w prezentacjach po angielsku

·         Stresujesz się przed prowadzeniem prezentacji w języku angielskim

·         Chcesz brzmieć profesjonalnie prowadząc prezentacje po angielsku

·         Brakuje Ci odpowiednich słów i zwrotów podczas prezentacji po angielsku

Program szkolenia

1. PLANNING

  • Steps to preparing your presentation

  • Presentation techniques

  • The audience

  • Structure of the presentation

  • Dealing with nerves and stage freight

2. GETTING STARTED

  • The ABCD model – four stages to opening a presentation

  • Structuring an opening of your presentation using the WISE flow chart

  • Effective openings - getting the audience’s attention

  • Welcoming a speaker and visitors and introducing them

  • Introducing yourself and establishing credibility

  • Explaining the reasons for a presentation

  • Starting with a personal story or an interesting fact

  • Showing understanding of your audience

  • Referring to timing and giving direction

PRACTICE: Opening a model presentation—prepare and five an introduction to a presentation

 

3. THE MIDDLE OF PRESENTATION

  • Smooth structure - the Core structure

  • Structuring your message with PEEP

  • Using the dream structure

  • Using the disaster structure

  • Holding the audience’s attention

  • Linking ideas - showing a logical link between the main points

  • Sequencing

  • Organizing points and questions

  • Presenting options

  • Giving your opinion

  • Referring back as a way to show the coherence of your talk

  • Changing topic : Mentioning what you’ll be talking about next to build anticipation

  • Showing a logical link between the main points

  • Explaining the meaning of specific words/ terms/abbreviations

  • Giving examples

  • Signposting

  • Highlighting a point

PRACTICE: Prepare and give one message from a presentation using PEEP, the Dream structure or the Disaster approach.

4. VISUAL AIDS

  • Different types of visuals

  • Interpreting visuals

  • Talking about visuals

  • Describing graphs and charts

  • Moving between different slides

  • Looking at details

PRACTICE: Create visual aids and practice presenting them

5. PROBLEMS AND QUESTIONS

  • Handling questions effectively: using the LEVER model

  • Dealing with difficult situations: a deleted or a wrong slide, time has run out, you have forgotten to say something, you have made a mistake,

  • Dealing with questions: a question that is not on the topic, difficult questions, you don’t understand a question, you don’t know the answer to a question, an-ticipating questions, asking polite questions

  • Dealing with interruptions

  • Dealing with aggressive people

PRACTICE: present and idea for a new product/solution and asnwer questions about it

6. BRINGING IT ALL ALIVE

  • Involving your audience with interaction

  • Stimulating your audience’s imagination

  • Voice power

  • Impact technigues - persuasive speaking

  • Storytelling principles

  • Explanation: how to explain tough concepts

  • Repetitions and restatements of words, phrases, sentences and sounds

  • Asking rhetorical questions

  • Group of three and group of three plus one

  • Amplifing your message through contrastUsing power language and metaphor

  • Adding intensifiers                                                

  • Combining different impact techniques:

    Emphasis

    Focusing

    Softening

    Repetition

    Rhetorical questions

    Build-ups

    Knock-downs

     

7. CONCLUDING

  • Summarizing the main points, summarizing advantages and disadvantages

  • Making recommendations

  • Making a final point

  • Giving your professional opinion

  • Ending with a quote, positive note, a final thought

  • Phrases for effective conclusions: announcing the conclusion, recapping the key messages, calling for action, coming full circle, thanking the audience and asking for questions

PRACTICE: prepare and give a conclusion to a presentation

 

 

 

 

Czas trwania

Szkolenie odbędzie się w 4 modułach. Poniżej daty modułów:

Moduł 1: 03.10.2023 09:00-13:00

Moduł 2: 04.10.2023 09:00-13:00

Moduł 3: 17.10.2023 09:00-13:00

Moduł 4: 18.10.2023 09:00-13:00

 

 

 

Prelegenci

0
Izabela Cichosz-Chmielecka

Dzięki bogatemu doświadczeniu i udokumentowanym osiągnięciom specjalizuję się w prowadzeniu najwyższej jakości szkoleń z komunikacji biznesowej w języku angielskim. Od tworzenia wpływowych prezentacji biznesowych po ułatwianie udanych negocjacji czy spotkań biznesowych w języku angielskim, umożliwiam osobom i zespołom doskonalenie się w ich zawodowych przedsięwzięciach. Od ponad 12 lat specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z komunikacji w języku angielskim:

• Effective Business English Communications Skills – komunikacja biznesowa w języku angielskim
• Business Presentations in English – prezentacje w języku angielskim
• Effective Negotiations in English – negocjacje w języku angielskim
• Successful Business Meetings in English – spotkania biznesowe w j.angielskim
• Business Email Communication Skills – korespondencja mailowa w biznesie w języku angielskim
• Customer Sevice Skills – obsługa klienta w języku angielskim

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbędzie się na platformie Zoom lub Microsoft Zooms.

Rejestracja

Cena 1
2 000
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Communication Corner Izabela Cichosz-Chmielecka
  • Ulica i nr: Podwodna 21
  • Kod pocztowy: 92-780
  • Miejscowość: Łódź
  • Numer NIP: 7272631362

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Communication Corner Izabela Cichosz-Chmielecka
92-780 Łódź, Polska Podwodna 21

Organizator

Communication Corner Izabela Cichosz-Chmielecka
92-780 Łódź, Polska
Podwodna 21
woj. łódzkie
Dzięki bogatemu doświadczeniu i udokumentowanym osiągnięciom specjalizuję się w prowadzeniu najwyższej jakości szkoleń z komunikacji biznesowej w języku angielskim. Od tworzenia wpływowych prezentacji biznesowych po ułatwianie udanych negocjacji czy ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!