System doręczeń elektronicznych – aktualny stan prawny

O szkoleniu

Szkolenie ma na celu przedstawienie założeń nowego systemu doręczeń elektronicznych, który docelowo ma zastąpić doręczenia za pośrednictwem systemu e-PUAP. Omówione zostaną podstawy prawne ale tez praktyczny aspekt inicjowania usług.
Szkolenie w formie wykładu z case study i odpowiedziami na zadawane i uprzednio przesłane pytania. 

Dlaczego warto wziąć udział?

Kto powinien wziąć udział?

Podmioty publiczne oraz podmioty niepubliczne 

Program szkolenia

  1.    Usługi doręczenia elektronicznego – definicja, rodzaje, na czym polegają, krótkie omówienie prac trwających nad ustawą o doręczeniach elektronicznych i innymi aktami prawnymi.

  2.    Podstawy prawne systemu doręczeń elektronicznych.

  3.    Harmonogram wejścia w życie faktycznego obowiązku stosowania przepisów ustawy i okres przejściowy .

  4.    Ewolucja doręczeń elektronicznych – od podpisu elektronicznego, przez ePUAP do p[publicznych usług doręczenia elektronicznego.

  5.    Nowe zasady doręczeń – system doręczeń elektronicznych nowa data wejścia w życie faktycznego obowiązku korzystania z systemu – 1.01.2025 r. r.a) Na czym polega system doręczeń elektronicznych,
    b) Czy konieczne jest posiadanie EZD, czy EZD jest obowiązkowe a jeśli tak od kiedy, integracja systemów OW, Ministra ds. informatyzacji i systemów klasy EZD,
    c) Jakie są podstawy prawne systemu doręczeń elektronicznych, przepisy przejściowe ( art. 155,156,157,158, 147 ude),
    d) Kto ma obowiązek partycypacji w systemie doręczeń elektronicznych i od kiedy,
    e) Jakie sprawy zostały wyłączone z systemu doręczeń elektronicznych,
    f) Jakie usługi wchodzą do systemu – PURDE, PUH, KURDE,
    g) Jak założyć adres do doręczeń elektronicznych,
    h) Baza adresów elektronicznych,
    i) Jak aktywować adres do doręczeń elektronicznych,
    j) Administrator skrzynki doręczeń,
    k) Jak pozyskać skrzynkę do doręczeń elektronicznych (jaki podmiot ją oferuje, jakie sa jej parametry),
    l) Konsekwencje wpisania adresu do doręczeń elektronicznych do bazy adresów elektronicznych – formalne (wybór drogi doręczeń wszelkiej korespondencji, hierarchizacja sposobów doręczeń), materialne (dowód w postępowaniach administracyjnych, sądowych), czasowe, obowiązki informacyjne ,
    m) Ile można mieć adresów do doręczeń elektronicznych,
    n) Szczegółowe omówienie usługi PURDE,
    o) Szczegółowe omówienie usługi PUH,
    p) Cennik usług – dla jakich podmiotów i kiedy usługi sa bezpłatne,
    q) Niewykonanie , nieprawidłowe wykonanie usługi i możliwość reklamacji.

  6.    Tradycyjne doręczenia przesyłek papierowych – czy będą możliwe i skuteczne. 

Czas trwania

9.00-15.00

Prelegenci

Prawnik, wieloletni pracownik i współpracownik organów administracji rządowej i samorządowej, specjalista w zakresie procedur administracyjnych, ochrony danych osobowych, kontroli zarządczej, dostępu do informacji publicznej, zarządzania jednostką organizacyjną administracji publicznej, audytor wewnętrzny., wieloletni wykładowca uczelni publicznych i niepublicznych (WSB Wrocław, WSB Gorzów Wielkopolski, SAS Kraków, Uniwersytet Ekonomiczny Wrocław) i wielu firm szkoleniowych (Infor, BDO, MDDP, GoldenTraining itd.). 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

szkolenie odbędzie się na platformie Teams
Szkolenie odbędzie się na platformie Teams

Rejestracja

Cena 1
499
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

1. Wypełnienie powyższego formularza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu prowadzonych przez SEDNO Training szkoleń. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.

2. Płatność powinna być przekazana na konto SEDNO Training: PKO S.A. 63 1020 1013 0000 0902 03 98 7740, po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia szkolenia które zostanie wysłane na 3 dni robocze przed terminem szkolenia.

Uwaga! Na wyraźną prośbę klienta – administracji publicznej przysługuje płatność na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.

3. Brak płatności na konto SEDNO Training przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.

4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty za szkolenie.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz do zmiany terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku płatności zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.

6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.

7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: SEDNO Training Dorota Bieńkowska
  • Ulica i nr: Lipowa 42 D lok 40
  • Kod pocztowy: 05-803
  • Miejscowość: Pruszków
  • Numer NIP: 5661631042

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

SEDNO Training Dorota Bieńkowska
05-803 Pruszków, Polska Lipowa 42 D lok 40

Organizator

SEDNO Training Dorota Bieńkowska
05-803 Pruszków, Polska
Lipowa 42 D lok 40
woj. mazowieckie
SEDNO Training to firma szkoleniowo-doradcza, która specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych ściśle dopasowanych do potrzeb klientów. Oferujemy szeroki zakres szkoleń z zakresu prawa i kompetencji interpersonalnych, kierowa...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!