Szkoła AI Copilot dla Menedżerów – 4 dniowy program wzmacniający kompetencje Twoje i Twojego zespołu

O szkoleniu

ZARZĄDZANIE, ORGANIZACJA

Szkoła AI Copilot dla Menedżerów to 4 dniowy, intensywny, praktyczny kurs stworzony specjalnie dla menedżerów, którzy chcą przekształcić sposób pracy swoich zespołów dzięki Microsoft Copilot i AI agentom.

Wkrocz w świat nowoczesnego zarządzania, w którym sztuczna inteligencja staje się Twoim codziennym partnerem. Jeśli Twoja firma korzysta ze środowiska Microsoft to naturalnym i najlepszym wyborem do usprawniania działań i podnoszenia efektywności pracy jest Copilot.

W trakcie szkolenia nauczysz się nie tylko korzystać z Copilota w Wordzie, Excelu czy Teams, ale także samodzielnie tworzyć inteligentne Copiloty i Agentów AI, integrować ich z systemami zewnętrznymi i danymi firmowymi, a także automatyzować procesy, które dotąd pochłaniały godziny.

Ten program to nie tylko szkolenie — to strategiczna inwestycja w przyszłość Twojego działu i organizacji. Otrzymasz narzędzia, wiedzę i gotowe scenariusze, które przełożą się na realną oszczędność czasu, większą efektywność i nowy poziom innowacyjności. 

Zapraszam do rezerwacji miejsc! 

Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas szkolenia nauczysz się:

  • tworzyć własne Copiloty i Agentów AI w Copilot Studio, dopasowane do potrzeb zespołu i organizacji.
  • tworzyć skuteczne prompt’y do podsumowywania, generowania treści, analizy danych i kreatywnego rozwiązywania problemów,
  • wykorzystywać Microsoft Copilot w Wordzie, Excelu, PowerPoint, Outlook i Teams do zwiększania produktywności i współpracy,
  • konfigurować zachowanie Copilota, nadając mu odpowiedni ton, osobowość i ograniczenia.
  • wzbogacać Copiloty o wiedzę z dokumentów firmowych i stron internetowych, korzystając z mechanizmu RAG,
  • budować własne tematy konwersacyjne, z pytaniami, warunkami i stałymi odpowiedziami, dostosowane do scenariuszy biznesowych,
  • wykorzystywać encje i zmienne do dynamicznego pozyskiwania i przechowywania danych w konwersacjach z użytkownikiem,
  • łączyć Copiloty i Agentów z systemami zewnętrznymi przy użyciu Power Automate i akcji (Actions),
  • publikować, testować i monitorować Agentów AI w różnych kanałach, analizując ich wydajność i wskazując usprawnienia,
  • stosować zasady bezpieczeństwa i zarządzania agentami oraz planować ich dalszy rozwój w organizacji.
Kto powinien wziąć udział?
  • menedżerowie chcących wykorzystać AI do zwiększenia produktywności,
  • team liderzy, projekt menedżerowie,
  • osoby chcące wprowadzać innowacje i efektywność w swojej organizacji, korzystając z AI. 

Program szkolenia

DZIEN 1 / 20 PAŹDZIERNIKA

9.45   logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
10.00 rozpoczęcie szkolenia

Moduł 0: Wprowadzenie do AI i ekosystemu Microsoft Copilot

  • Co to jest AI, generatywne AI i AI konwersacyjne
  • Przegląd rodziny Microsoft Copilot (Microsoft 365 Copilot, Copilot Studio)
  • Kluczowe korzyści i przykłady zastosowań w biznesie
  • Koncepcji agenta AI „Perceive, Reason, Act”

Moduł 1: Inżynieria promptów

  • Zasady tworzenia skutecznych promptów (jasność, kontekst, ograniczenia, kreatywność)
  • Tworzenie promptów do podsumowywania, generowania treści, analizy danych i tworzenia pomysłów
  • Strategie iteracyjnego stosowania promptów i ulepszania wyników
  • Zadanie: Ćwiczenia praktyczne z tworzenia promptów – uczestnicy zastosują techniki inżynierii promptów w różnych scenariuszach

Moduł 2: Word, Excel, PowerPoint z Copilotem

  • Word – tworzenie dokumentów, podsumowywanie i parafrazowania treści
  • Excel – analiza danych, generowanie formuł i uzyskiwanie wniosków wizualnych
  • PowerPoint – tworzenie slajdów, podsumowania, sugestie dotyczące projektowania
  • Zadanie: Zadania dokumentacyjne i analityczne wspierane przez Copilota – ćwiczenia praktyczne z użyciem Copilota w Wordzie, Excelu i PowerPointcie w kontekście rzeczywistych zadań

Moduł 3: Outlook i Teams z Copilotem

  • Usprawnianie komunikacji z pomocą Copilota w Outlooku – tworzenie szkiców e-maili, podsumowywanie wątków
  • Optymalizacja współpracy dzięki Copilotowi w Teams – podsumowania spotkań, generowanie zadań, streszczanie czatów
  • Zadanie: Ulepszanie komunikacji i współpracy z Copilotem – praktyczne zastosowanie Copilota w Outlooku i Teams.

16.00  zakończenie 1. dnia  szkolenia

DZIEN 2 / 21 PAŹDZIERNIKA

9.45   logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
10.00 rozpoczęcie szkolenia

Moduł 4: Wprowadzenie do Copilot Studio i Twój pierwszy własny Copilot

  • Proces „szybkiego tworzenia” z wykorzystaniem opisów w języku naturalnym
  • Demo – budowa prostego, własnego Copilota
  • Nawigacja po interfejsie Copilot Studio
  • Zadanie: Tworzenie pierwszego agenta w Copilot Studio 

Moduł 5: Konfigurowanie zachowania Copilota – instrukcje i generatywna AI

  • Jak nadać Copilotowi odpowiedni ton, osobowość i ograniczenia?
  • Dostęp do instrukcji i ich edycja w celu uzyskania optymalnych odpowiedzi
  • Wprowadzenie do możliwości generatywnej AI w Copilot Studio w kontekście automatycznych odpowiedzi
  • Zadanie: Definiowanie osobowości i wytycznych Copilota – dostosowanie zachowania i tonu Copilota

Moduł 6: Retrieval-Augmented Generation (RAG) z wykorzystaniem stron internetowych i dokumentów jako źródeł wiedzy

  • Wprowadzenie do RAG poprzez sekcję „Wiedza”
  • Podłączanie publicznych stron internetowych jako źródeł wiedzy
  • Znaczenie odpowiednich, tekstowych treści
  • Dodawanie dokumentów (PDF, DOCX itp.) poprzez przesyłanie plików
  • Doprecyzowanie opisów źródeł wiedzy w celu zwiększenia dokładności
  • Zadanie: Rozszerzanie bazy wiedzy Copilota – dodanie wielu adresów URL stron internetowych oraz przesłanie dokumentów jako źródeł wiedzy, a następnie weryfikacja, czy Copilot potrafi odpowiadać na pytania na ich podstawie

Moduł 7: Wprowadzenie do tematów (Topics) i tematów systemowych (System Topics)

  • Różnice między własnymi tematami (custom Topics) a odpowiedziami generatywnymi (Generative Answers)
  • Mechanizmy wyzwalania (frazy wyzwalające, opisy intencji)
  • Przegląd tematów systemowych (np. rozpoczęcie rozmowy, zakończenie, eskalacja)
  • Demo – eksploracja i dostosowywanie tematu „rozpoczęcie rozmowy”
  • Zadanie: Dostosowanie kluczowych przebiegów rozmowy – eksploracja i modyfikacja głównych tematów systemowych tak, aby odpowiadały konkretnym potrzebom biznesowym

16.00  zakończenie 2. dnia  szkolenia

DZIEN 3 / 27  PAŹDZIERNIKA 

9.45   logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
10.00 rozpoczęcie szkolenia

Moduł 8: Budowanie własnych tematów: odpowiedzi stałe, pytania i warunki

  • Dlaczego warto używać własnych tematów dla precyzyjnej kontroli?
  • Tworzenie tematów wyzwalanych przez konkretne frazy lub intencje
  • Używanie „Wyślij wiadomość” do z góry zdefiniowanych odpowiedzi
  • Tworzenie interaktywnych tematów i konfigurowanie typów odpowiedzi
  • Zadanie: Tworzenie interaktywnych, własnych tematów: zaprojektowanie tematu, który zadaje użytkownikowi pytanie i wykorzystuje warunkowe rozgałęzienia w zależności od odpowiedzi

Moduł 9: Wykorzystanie encji i zmiennych do dynamicznych odpowiedzi

  • Użycie encji (wiek, miasto itp.), do wychwytywania strukturalnych danych z wypowiedzi użytkownika
  • Przechowywanie zebranych danych w zmiennych
  • Użycie zmiennych w wiadomościach w celu tworzenia spersonalizowanych i dynamicznych odpowiedzi
  • Zadanie: Implementacja dynamicznego pozyskiwania danych – modyfikacja tematu w celu użycia encji do zebrania konkretnych danych, zapisania ich w zmiennych i odwołania się do tych zmiennych w kolejnych wiadomościach 

Moduł 10: Integracja z systemami zewnętrznymi – wprowadzenie do Akcji (Actions)

  • Koncepcja Akcji – umożliwienie Copilotowi wykonywania zadań wykraczających poza zwykłą rozmowę
  • Łączenie się z systemami zewnętrznymi za pomocą Power Automate Flows, interfejsów API i gotowych konektorów
  • Dane wejściowe i wyjściowe dla akcji
  • Przykłady koncepcyjne wywoływania systemów zewnętrznych (np. pobieranie danych, składanie wniosków)
  • Zadanie: Eksploracja integracji z wykorzystaniem Akcji – zrozumienie celu Akcji i sposobu, w jaki umożliwiają one integrację z systemami zewnętrznymi, wraz z identyfikacją działania danych wejściowych i wyjściowych.

16.00  zakończenie 3. dnia  szkolenia

DZIEN 4 / 28  PAŹDZIERNIKA

9.45   logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
10.00 rozpoczęcie szkolenia

BUDOWANIE AGENTÓW AI

Moduł 11: Zasady projektowania agentów i zaawansowana orkiestracja tematów

  • Dogłębna analiza cyklu „Postrzeganie, Rozumowanie, Działanie” w kontekście Copilot Studio
  • Projektowanie wieloetapowych, ukierunkowanych na cel rozmów
  • Orkiestracja wielu tematów w celu realizacji złożonych potrzeb użytkownika
  • Strategie radzenia sobie z niejednoznacznością i jej rozwiązywania w przebiegach agenta
  • Zadanie: Projektowanie złożonego przebiegu agenta – opracowanie scenariusza biznesowego z życia wziętego i zaprojektowanie w Copilot Studio przebiegu agenta obejmującego wiele tematów w celu jego realizacji.

Moduł 12: Zaawansowane możliwości agentów – zachowanie proaktywne i integracja z systemami

  • Koncepcja proaktywnego zachowania agenta (np. inicjowanie rozmów na podstawie wyzwalaczy, oferowanie pomocy)
  • Zaawansowane wzorce integracji z Power Automate do automatyzacji złożonych procesów biznesowych
  • Wykorzystanie kart adaptacyjnych do tworzenia bogatych interakcji z użytkownikiem
  • Bezpieczeństwo i zarządzaniem agentami
  • Zadanie: Implementacja zaawansowanej funkcji agenta – wdrożenie funkcji demonstrującej zachowanie proaktywne lub bardziej złożoną integrację z systemem zewnętrznym (koncepcyjnie lub w uproszczonej wersji praktycznej)

Moduł 13: Publikacja, integracja z kanałami i monitorowanie wydajności agenta

  • Proces publikacji zaawansowanych agentów
  • Wdrażanie agentów w różnych kanałach (strona demonstracyjna, Microsoft Teams, niestandardowy czat internetowy itp.)
  • Najlepsze praktyki w zakresie testowania i debugowania agentów
  • Analityka i monitorowanie wydajności agenta, identyfikacja obszarów do poprawy
  • Zadanie: Kompleksowe testowanie i przegląd agenta – opublikowanie stworzonego agenta i przeprowadzenie kompleksowych testów w różnych scenariuszach, analiza jego działania oraz wskazanie możliwych usprawnień 

Moduł 14: Podsumowanie warsztatów i kolejne kroki w rozwoju agentów AI

  • Podsumowanie kluczowych zagadnień związanych z tworzeniem agentów AI
  • Dyskusja na temat zaawansowanych tematów i ścieżek dalszego rozwoju
  • Sesja pytań i odpowiedzi

16.00  zakończenie szkolenia

Czas trwania

10.00 - 16.00

Prelegenci

0
Arkadiusz Skuza

Wiodący Ekspert AI, pomaga organizacjom przekształcać ich ambicje dotyczące AI w rzeczywiste rezultaty. Jest pragmatycznym liderem, myślącym na poziomie CxO. Posiada ponad 17-letnie doświadczenie w prowadzeniu i dostarczaniu złożonych rozwiązań technologicznych, projektów i produktów. Miał przywilej prowadzenia różnorodnych zespołów inżynieryjnych i projektowych w różnych branżach, w tym w transporcie, energetyce, opiece zdrowotnej, przetwórstwie spożywczym, finansach i e-commerce. Koncentruje się na: wykorzystaniu AI do optymalizacji procesów, rozwiązywaniu kluczowych problemów oraz poprawie ogólnej efektywności i jakości usług. Prowadzi organizacje przez pełny proces AI,  od eksperymentów PoC do skalowalnych rozwiązań, które przynoszą duży zwrot z inwestycji.  W ostatnich latach koncentrował się na pomaganiu klientom w przekładaniu koncepcji AI na gotowe rozwiązania, które działają bezproblemowo przez całą dobę. Jest pasjonatem AI, data science i monetyzacji danych. Często dzieli się swoimi spostrzeżeniami na globalnych konferencjach.

Pomaga firmom poprawiać ich wydajność i wyniki finansowe od 2003 roku. Oto kilka najważniejszych osiągnięć i doświadczeń:

  • Pracował w ponad 12 branżach w 20 różnych krajach.
  • Specjalizuje się w sztucznej inteligencji (ML, DL) i monetyzacji danych jako konsultant, lider projektów i specjalista ds. przedsprzedaży projektów.
  • Współpracował z globalnymi firmami takimi jak Shell, Bayer, IKEA, Allegro, Maspex i Roche, a także ze średnimi firmami i startupami na etapie finansowania serii B+.
  • Przeprowadził ponad 60 wykładów i warsztatów w Europie i USA, dzieląc się swoją wiedzą na temat transformacji modelu biznesowego, wykorzystania AI, decyzji inwestycyjnych w AI, budowy zespołów AI oraz monetyzacji danych.
  • Zaoszczędził lub wygenerował co najmniej 25% wartości dla swoich klientów, co przełożyło się na poprawę EBITDA od 3x do 10x.
  • Jest członkiem zarządu Tech Titans, gdzie aktywnie angażuje się w rozwój procesów AI i technologii w regionie północnego Teksasu.
  • Pracował jako konsultant i lider projektów AI w Kanadzie, Meksyku i Wielkiej Brytanii, a obecnie mieszka w Dallas w Teksasie.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbędzie się na platformie szkoleniowej clickmeeting.

Rejestracja

Cena 1
5 671
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 5 970 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Ogólne warunki uczestnictwa w projektach edukacyjnych realizowanych przez Langas Group

https://langas.pl/wp-content/uploads/2020/11/Ogo%CC%81lne_warunki_uczestnictwa_w_projektach_edukacyjnych_realizowanych_przez_Langas_Group.pdf

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
  • Kod pocztowy: 00-545
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7010991220

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska ul. Marszałkowska 58 lok. 15

Organizator

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ! Co nas wyróżnia? 1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!